Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Geometrie Praha
BUMP
tak kam mam jet s E90 M paket na 18? chci, aby to nastavili jak chci ja, ne jak pise pocitac (vetsi odklon kol vpredu, tak cca 0.8 stupne)
Hoja servis ma jenom laserovku, ne?
Srsen a broz vypada slibne, zatim ale jen 1 reference
Pneu vulkan - nevim, kolik stoji, ale lide pry nebyli moc ochotni...
tak kam mam jet s E90 M paket na 18? chci, aby to nastavili jak chci ja, ne jak pise pocitac (vetsi odklon kol vpredu, tak cca 0.8 stupne)
Hoja servis ma jenom laserovku, ne?
Srsen a broz vypada slibne, zatim ale jen 1 reference
Pneu vulkan - nevim, kolik stoji, ale lide pry nebyli moc ochotni...
D_o_S píše:Hoja servis ma jenom laserovku, ne?
Srsen a broz vypada slibne, zatim ale jen 1 reference
Pneu vulkan - nevim, kolik stoji, ale lide pry nebyli moc ochotni...
Do Srsen a Broz jezdi par znamych (s podautama) a spokojenost, ale ja sam tam nikdy nebyl (tim spis na geo). Hoja ma jen starti laser, ano. Jsem spokojenej s Pneu Mracek a kdyz chci neco nestandardniho od Pneu Vulkan, tak k nim jedu v sobotu vecer, kdy tam vetsinou nemaj frmol a da se vymyslet leccos (hlavne jsou tam vetsinou ty servisaci v tom bode sami, a je s nima i fajn pokec a tak…)
Byl jsem na geometrii s e92 335i v Pneu Vulkán:
stálo to asi 960Kč, přístup lidí velice pozitivní.
Ale: po prvním seřízení (zadní náprava OK, přední trošku rozhozená) jsem odjížděl s trošku pootočeným volantem. Hned jsem jel zpátky, tak jsme se domluvili, že mi to šoupne na krajní mez zelených hodnot, ale stále to není 100%. Po telefonu mi řekli, že mám přijet a nastaví mi to tak, abych byl spokojen i za cenu červených hodnot.
Pak mi zase další lidé říkali, že natočení volantu a geometrie spolu až tak nesouvisí, že stačí trošku pootočit závity na spojovací tyči.. taky jsem se doslech, že to můžou dělat špatné tlaky či nerovnoměrně sjeté gumy (můj případ)..
Možné příčiny jsem se ale od technika nedozvěděl, takže uvidíme. Přístup hodnotím pozitivně, určitě chtějí, abych byl spokojený. Nemyslím ale, že by tam byli nějací koumáci, kteří by sypali různá řešení z kapsy v okamžiku, kdy auto je v zelených číslech, ale aby jelo rovně, musí být mírně pootočený volant (na věnci 0,5-1cm, fakt málo)...
stálo to asi 960Kč, přístup lidí velice pozitivní.
Ale: po prvním seřízení (zadní náprava OK, přední trošku rozhozená) jsem odjížděl s trošku pootočeným volantem. Hned jsem jel zpátky, tak jsme se domluvili, že mi to šoupne na krajní mez zelených hodnot, ale stále to není 100%. Po telefonu mi řekli, že mám přijet a nastaví mi to tak, abych byl spokojen i za cenu červených hodnot.
Pak mi zase další lidé říkali, že natočení volantu a geometrie spolu až tak nesouvisí, že stačí trošku pootočit závity na spojovací tyči.. taky jsem se doslech, že to můžou dělat špatné tlaky či nerovnoměrně sjeté gumy (můj případ)..
Možné příčiny jsem se ale od technika nedozvěděl, takže uvidíme. Přístup hodnotím pozitivně, určitě chtějí, abych byl spokojený. Nemyslím ale, že by tam byli nějací koumáci, kteří by sypali různá řešení z kapsy v okamžiku, kdy auto je v zelených číslech, ale aby jelo rovně, musí být mírně pootočený volant (na věnci 0,5-1cm, fakt málo)...
Poldav6 píše:Byl jsem na geometrii s e92 335i v Pneu Vulkán:
stálo to asi 960Kč, přístup lidí velice pozitivní.
Ale: po prvním seřízení (zadní náprava OK, přední trošku rozhozená) jsem odjížděl s trošku pootočeným volantem. Hned jsem jel zpátky, tak jsme se domluvili, že mi to šoupne na krajní mez zelených hodnot, ale stále to není 100%. Po telefonu mi řekli, že mám přijet a nastaví mi to tak, abych byl spokojen i za cenu červených hodnot.
Pak mi zase další lidé říkali, že natočení volantu a geometrie spolu až tak nesouvisí, že stačí trošku pootočit závity na spojovací tyči.. taky jsem se doslech, že to můžou dělat špatné tlaky či nerovnoměrně sjeté gumy (můj případ)..
Možné příčiny jsem se ale od technika nedozvěděl, takže uvidíme. Přístup hodnotím pozitivně, určitě chtějí, abych byl spokojený. Nemyslím ale, že by tam byli nějací koumáci, kteří by sypali různá řešení z kapsy v okamžiku, kdy auto je v zelených číslech, ale aby jelo rovně, musí být mírně pootočený volant (na věnci 0,5-1cm, fakt málo)...
Tak to je docela hruza, ze volant neni rovne...! Jak je to mozny? Jediny co by to omlouvalo jsou jinak sjety gumy, ale moc se mi to nezda...
Orig. geo se dela tak, ze sundaj kryt ze spoda motoru a tam srovnaj vstup od tyce rizeni s prevodem rizeni (steering rack) (na obou jsou sipky, tak to jde zarovnat) - delali Ti to tak i u Vulkana? Nebo nekdo sedl do auta, srovnal volant vod voka a zablokoval ho?
Ja necham GEO udelat v nemecku, Autohaus Hofmann, viz moje vlakno... ale reknu jim, co chci za hodnoty (na E90, kdyby nekdo uvazoval):
Front:
Total toe: 0.1 deg
Camber: - 0.8 deg (po vyjmuti centrovacich pinu)
Rear:
Total toe: 0.16
Camber: - 1.8 deg
Doufam, ze to potom bude zatacet, ted se tomu moc nechce...
http://workshop-manuals.com/bmw/3_serie ... ent_check/
BMW geometrie E90, pisou max rozdil vzorku 3-4mm
BMW u M modelu pise geom se zavazim, tak bych to u svyho chtel taky
http://workshop-manuals.com/bmw/3_serie ... hout_load/
Tady je jak je treba zarovnat to rizeni:
http://workshop-manuals.com/bmw/3_serie ... ront_axle/
BMW geometrie E90, pisou max rozdil vzorku 3-4mm
BMW u M modelu pise geom se zavazim, tak bych to u svyho chtel taky
http://workshop-manuals.com/bmw/3_serie ... hout_load/
Tady je jak je treba zarovnat to rizeni:
http://workshop-manuals.com/bmw/3_serie ... ront_axle/
U Vulkána mi zablokoval volant, ještě mě nechal to zkontrolovat a potom to ladil.. To je docela zajímavé co píšeš. Jsem na mobilu, tak později kouknu na ty odkazy ať se mám pak o co opřít. Rozdíl ve sjetí vzorku je vepředu 0,5mm, vzadu necelé 2mm.Jsou to v podstatě nouzové gumy, v zimě moc nejezdím. Diky moc za tipy!
janbrasna píše:Tak jsem podle všech možných doporučení vyzobaných z fóra a sesbíraných po známých dal dohromady shortlist:
÷ Hoja Servis (Sobín)
÷ Pneu Mráček (Libeň)
÷ Pneu Novák (Nusle)
÷ Pneu Vulkán (Šeberov)
Máte někdo doporučení, proč pro BMW (řekněme modernějšího data výroby) preferovat jeden nebo druhý? Díky.
Hoja servis geometrii absolutně neumí a to do auta nedávají ani závaží a přizvedávají si auto takže kola máš při měření ve vzduchu. Jejich tam víc a možná byla jen chyba v "mechanikovy" ale rozhodně je nemůžu doporučit když mechanik tvrdí že je fanda do BMW a sám jích nekolik má ale 5er E39 nazívá E40 a 7er E38 nazívá E37

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 82
- Registrován: pát 24.01.2014 01:00
Ahoj vsem,
zrovna hledam slusnej servis na 3D geometrii v Praze. Na netu je toho plno,tak se chci podelit o rady. Pred zimou to bylo u Krotila a ani se nenamahal mi k tomu dat protokol. Zajimalo by me kde a kdo to serizoval. Na zimakach se to moc neprojevilo,ale na letnich run flatech je to mazec a tahne to doprava. Diky za doporuceni.
zrovna hledam slusnej servis na 3D geometrii v Praze. Na netu je toho plno,tak se chci podelit o rady. Pred zimou to bylo u Krotila a ani se nenamahal mi k tomu dat protokol. Zajimalo by me kde a kdo to serizoval. Na zimakach se to moc neprojevilo,ale na letnich run flatech je to mazec a tahne to doprava. Diky za doporuceni.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 82
- Registrován: pát 24.01.2014 01:00
Cus borci,tak sem vcera zajel do GPO na Mecholupech a nadspokojenost jak s pneuservisem,tak serizeni geometrie. Auto tahlo doprava a zjistili mi,ze byla hnuta zadni naprava. Nechapu,ze to neschytala predni. Predtim bylo na geometrii u Krotila a ten ani nedal protokol a tahlo to stejne doprava. Takovej servis je fakt na pest! Tolik moje zkusenost