Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Servis vozu BMW „AutoPupik“ Pavel H / Madu - Praha
To nejdůležitější asi na začátek: Přístupem k zákazníkům se Pupíkům těžko někdo vyrovná. Dokonce moji známí, kteří zde byli na různé opravy, a mají bavoráky delší dobu než já, se divili doslova "šíleně". Nikdo v jejich týmu nic neokecává, všechno se řeší přímo k věci a "až na dřeň", tj. ukážou přesně, kde byl jaký problém, a mnohdy vůz odchází v celkově lepším stavu, než byl před danou poruchou.
Já osobně jsem nadmíru spokojen. Dokonce i v rezervaci na webu (sice po delší době) upravili formulář, aby po rezervaci na e-mail poslal i popis závady - pro hlavy děravé
Ač nerad (jsou to kluci poctiví, a je to opravdu vidět, třeba i na tom, že mají pořád plno), za tři roky zkušeností se nasbíraly i nedostatky. Ale jsem přesvědčen, že v jiných servisech by jich bylo 10x víc. Ale začnu výčtem pozitiv:
- Zkušenosti s tisíci vozy, "srdcaři" - potvrzuji si to vždy když se i jen na chvíli pustím do debaty s kýmkoli v servisu - chtěli by dokonce růst, ale dokud nenajdou nové lidi (a že tak lehce nenajdou
) tak to raději odkládají.
- Téměř nonstop (nebo nonstop? Naštěstí jsem nemusel zkoušet) kontakt po telefonu - a ne se sekretářkou, ale s profíky
- Rozšiřující se nabídka služeb (pneu už je uskladněných celkem dost, regálů také přibývá)
- Doplnění ostřikovačů v ceně vždy potěší
- Sleva pro ty, co jezdí s jejich podznačníky, resp. co se checknou na Foursquare/Swarmu)
- Po domluvě udělají i jiné značky než BMW a MINI
- Wifi (pro někoho může být důležité, O2 má bohužel nanic signál, Vodafone lepší)
- Jsou plátci DPH (není to vždy standard, ale pro plátce DPH je to požehnání)
- Myslím, že už jsem jednou při čekání dostal i kafe
- To, že nevědí všechno, ale u některých závad se poradí i na dálku, je pro mě jednoznačně znamením, že se nechovají arogantně a nafoukaně, ale jde jim o výsledek ("Není blbec ten, co se pořád ptá, ale ten, co se vůbec nezeptá!"), navíc je to poměrně výjimečné.
- Naopak já jsem se párkrát spálil, když jsem závadu neřešil s nimi. Odešly mi vstřiky na dieselu a nechál jsem to odtáhnout do Bosch servisu AUTO RAVA - never more! Neseděly protokoly, vyměnili mi podznačníky (klasika, to dělají automaticky asi všude, ale hrozně mě to s*re), a bylo to o dost dražší, než mi původně řekli. Pupíci mají oveřenýho partnera ve Slivenci.
No a teď to vyvážit negativními zkušenostmi:
- Při jedné z prvních návštěv mi zjistili, že ve světlometech jsou ulomené nastavovací tyčky. Provizorně je nějak zalepili (nakláněly se i předtím, ale ne dostatečně; teď jsem koupil jeden celý světlomet v ok stavu a je to stejné, tak nevím) - bohužel když kompletovali oba světlomety zpátky, tak je zalepili nějakým svinstvem, a už nejdou rozebrat ani při natavení (dřív se taví plasty než ten silikon). Tohle jim nezapomínám připomenout při žádné návštěvě
, jelikož jsem o to vůbec nežádal, udělali to sami od sebe, a teď místo nových tyček musím kupovat celé světlomety
- Když si vemu, že olej kupují v sudech, tak nechápu, že gho seženu levnějí v malém balení, přátelštější by bylo nasadit si za výměnu fixní sazbu a olej mít levněji - tohle je ale jejich strategie a nechci se jim do ní s**t, zkrátka to akceptuji nebo ne.
- Delší čekací lhůty, kdy objednání a dostavení se v daném termínu vlastně neznamená nic (není volný zvedák atp.) - někdy se to stane, někdy ne. Teď ještě pořád řeší kalamitu z Bayer, kdy BMW zaplavilo fabriku a dosud nestíhají dodávat díly (už rok!). Tohle jim nezávidím
Nicméně člověk by byl rád, kdyby se alespoň úvodní prohlídky vozu dostalo v den, kdy byl objednán.
- Nemají partnerskou odtahovku
Už třikrát by se hodila.
- Při výměně turba mě varovali, že první kilometry budu čoudit jako kdybych jezdil na mazut, ale že to bude AŽ tak špatné, to jsem nějak neodhadnul, a raději bych to hodinu nechal běžet v nějakém vzdáleném místě a nejel s tím po výpadovce kde už nebylo pomoci (jo, olej v intercooleru atd.)
- Firemní dodávečku mají FORD!
- Prý půjčují skvělá náhradní auta, ale jak mají tu bavroskou kalamitu, tak je teď vše rozpůjčované
- Jo a lokalita. Čakovice jsou dost p*del
Pokud se někomu těch negativ zdá moc, opakuji, že i závad bylo docela dost, a všechna jsou mnohonásobně vyvážena pozitivními zkušenostmi.
A proč je tedy píši, když jsem spokojen? Zkrátka věřím, že čím víc konkrétních zkušenosti v tomto fóru, tím lepší obraz se dá udělat pro potenciální návštěvníky. Jak je vidět, ty negativa jsou až na to první jen jaksi mými nenaplněnými očekávaními, a rád se sem vracím (když musím, samozřejmě). Naposled dnes, tak věřím, že to dobře dopadne
Já osobně jsem nadmíru spokojen. Dokonce i v rezervaci na webu (sice po delší době) upravili formulář, aby po rezervaci na e-mail poslal i popis závady - pro hlavy děravé

Ač nerad (jsou to kluci poctiví, a je to opravdu vidět, třeba i na tom, že mají pořád plno), za tři roky zkušeností se nasbíraly i nedostatky. Ale jsem přesvědčen, že v jiných servisech by jich bylo 10x víc. Ale začnu výčtem pozitiv:
- Zkušenosti s tisíci vozy, "srdcaři" - potvrzuji si to vždy když se i jen na chvíli pustím do debaty s kýmkoli v servisu - chtěli by dokonce růst, ale dokud nenajdou nové lidi (a že tak lehce nenajdou

- Téměř nonstop (nebo nonstop? Naštěstí jsem nemusel zkoušet) kontakt po telefonu - a ne se sekretářkou, ale s profíky
- Rozšiřující se nabídka služeb (pneu už je uskladněných celkem dost, regálů také přibývá)
- Doplnění ostřikovačů v ceně vždy potěší
- Sleva pro ty, co jezdí s jejich podznačníky, resp. co se checknou na Foursquare/Swarmu)
- Po domluvě udělají i jiné značky než BMW a MINI
- Wifi (pro někoho může být důležité, O2 má bohužel nanic signál, Vodafone lepší)
- Jsou plátci DPH (není to vždy standard, ale pro plátce DPH je to požehnání)
- Myslím, že už jsem jednou při čekání dostal i kafe

- To, že nevědí všechno, ale u některých závad se poradí i na dálku, je pro mě jednoznačně znamením, že se nechovají arogantně a nafoukaně, ale jde jim o výsledek ("Není blbec ten, co se pořád ptá, ale ten, co se vůbec nezeptá!"), navíc je to poměrně výjimečné.
- Naopak já jsem se párkrát spálil, když jsem závadu neřešil s nimi. Odešly mi vstřiky na dieselu a nechál jsem to odtáhnout do Bosch servisu AUTO RAVA - never more! Neseděly protokoly, vyměnili mi podznačníky (klasika, to dělají automaticky asi všude, ale hrozně mě to s*re), a bylo to o dost dražší, než mi původně řekli. Pupíci mají oveřenýho partnera ve Slivenci.
No a teď to vyvážit negativními zkušenostmi:
- Při jedné z prvních návštěv mi zjistili, že ve světlometech jsou ulomené nastavovací tyčky. Provizorně je nějak zalepili (nakláněly se i předtím, ale ne dostatečně; teď jsem koupil jeden celý světlomet v ok stavu a je to stejné, tak nevím) - bohužel když kompletovali oba světlomety zpátky, tak je zalepili nějakým svinstvem, a už nejdou rozebrat ani při natavení (dřív se taví plasty než ten silikon). Tohle jim nezapomínám připomenout při žádné návštěvě

- Když si vemu, že olej kupují v sudech, tak nechápu, že gho seženu levnějí v malém balení, přátelštější by bylo nasadit si za výměnu fixní sazbu a olej mít levněji - tohle je ale jejich strategie a nechci se jim do ní s**t, zkrátka to akceptuji nebo ne.
- Delší čekací lhůty, kdy objednání a dostavení se v daném termínu vlastně neznamená nic (není volný zvedák atp.) - někdy se to stane, někdy ne. Teď ještě pořád řeší kalamitu z Bayer, kdy BMW zaplavilo fabriku a dosud nestíhají dodávat díly (už rok!). Tohle jim nezávidím

- Nemají partnerskou odtahovku

- Při výměně turba mě varovali, že první kilometry budu čoudit jako kdybych jezdil na mazut, ale že to bude AŽ tak špatné, to jsem nějak neodhadnul, a raději bych to hodinu nechal běžet v nějakém vzdáleném místě a nejel s tím po výpadovce kde už nebylo pomoci (jo, olej v intercooleru atd.)
- Firemní dodávečku mají FORD!


- Prý půjčují skvělá náhradní auta, ale jak mají tu bavroskou kalamitu, tak je teď vše rozpůjčované

- Jo a lokalita. Čakovice jsou dost p*del

Pokud se někomu těch negativ zdá moc, opakuji, že i závad bylo docela dost, a všechna jsou mnohonásobně vyvážena pozitivními zkušenostmi.
A proč je tedy píši, když jsem spokojen? Zkrátka věřím, že čím víc konkrétních zkušenosti v tomto fóru, tím lepší obraz se dá udělat pro potenciální návštěvníky. Jak je vidět, ty negativa jsou až na to první jen jaksi mými nenaplněnými očekávaními, a rád se sem vracím (když musím, samozřejmě). Naposled dnes, tak věřím, že to dobře dopadne

greensky píše:- Při jedné z prvních návštěv mi zjistili, že ve světlometech jsou ulomené nastavovací tyčky. Provizorně je nějak zalepili (nakláněly se i předtím, ale ne dostatečně; teď jsem koupil jeden celý světlomet v ok stavu a je to stejné, tak nevím) - bohužel když kompletovali oba světlomety zpátky, tak je zalepili nějakým svinstvem, a už nejdou rozebrat ani při natavení (dřív se taví plasty než ten silikon). Tohle jim nezapomínám připomenout při žádné návštěvě, jelikož jsem o to vůbec nežádal, udělali to sami od sebe, a teď místo nových tyček musím kupovat celé světlomety
Pokud by jsi měl zájem, tak ty pernamentně zalepené světla od Tebe koupím, kdyžtak SZ...
Sorry za OT

Co napsat? Už takhle mají pořád narváno
. Člověk by je i pochválil, že jsou nejlepší kde jsem kdy s autem byla, ale aby pak nemuseli zavést i noční...
Super přístup, u mě vždycky spokojenost se vším co dělali - všechno bylo rychle, dobře a celkový pocit je, že vědí co dělají.
Pokud se jim někdy něco u někoho nepovedlo - já bych to brala realisticky - servis kde se vždycky všechno na 100% povede asi neexistuje. Křížený se supermanem holt nejsou...znáte někoho kdo je? Já ne.

Super přístup, u mě vždycky spokojenost se vším co dělali - všechno bylo rychle, dobře a celkový pocit je, že vědí co dělají.
Pokud se jim někdy něco u někoho nepovedlo - já bych to brala realisticky - servis kde se vždycky všechno na 100% povede asi neexistuje. Křížený se supermanem holt nejsou...znáte někoho kdo je? Já ne.
caknakis píše:- Při jedné z prvních návštěv mi zjistili, že ve světlometech jsou ulomené nastavovací tyčky. Provizorně je nějak zalepili (nakláněly se i předtím, ale ne dostatečně; teď jsem koupil jeden celý světlomet v ok stavu a je to stejné, tak nevím) - bohužel když kompletovali oba světlomety zpátky, tak je zalepili nějakým svinstvem, a už nejdou rozebrat ani při natavení (dřív se taví plasty než ten silikon). Tohle jim nezapomínám připomenout při žádné návštěvě, jelikož jsem o to vůbec nežádal, udělali to sami od sebe, a teď místo nových tyček musím kupovat celé světlomety
Nejsem žádný expert, ale jestli to "svinstvo" je fakt silikon, což takhle rozpouštědlo na silikon? Jako když si člověk potřebuje rozpustit takovou tu vrstvu do které se zalévá třeba elektronika...
Chlapcům Pupíkům musím moc poděkovat za účinnou pomoc při nákupu BMW tenhle týden. Oni jsou pořád hrozně zasekaní, ale našli si půlhoďku na předkupní prohlídku ,když slyšeli zoufalství v mym hlase. Díky nim jsem nespadl do nádherně navoněné pasti jménem E61 530XD s polovinou komponentů těsně před smrtí...
Tak ještě jednou díky chlapi!
Tak ještě jednou díky chlapi!
Zacnu rozvlacne... kdyz jsem si poridil BMW byl jsem docela nestastny, protoze za predeslych 12let co jsem mel Hondy, v autorizovanem servisu Autoelegance u nas v Brne jsem byl jiz spise dobry znamy a nic nebylo problem vcetne vyraznych slev.
Ovsem pak se zmenou znacky jsem zjistil jak slozite je najit nekoho kdo zaroven umi, je s nim domluva a spolehnuti.
Dnes po nekolikate navsteve u "Pupiku" myslim mohu prohlasit, ze jsem svuj servis nasel. I kdyz nemam zrovna zarohem, proste si to zaridim a radeji jedu do "zeme nikoho" kam dojedete bud autem nebo snad uz jen na koni:)
Musim vyzdvyhnout jak domluvu, tak trpelivost vyslechnout a vysvetlit vse i lajkovi, nesnazit se za kazdou cenu zakaznika natahnout a zbytecne menit dily jak se casto deje predevsim ve znackovych servisech. A kdyz se stane necekany problem, jakoze nekdy se proste stane, prijdou s resenim predevsim vstricnym k zakaznikovi.
Takze shrnu, odbornost, ochota komunikovat a spolehlivost, to jsou hlavni devizy. A myslim, ze do vyctu mohu pridat i slusne ceny. Za mne velke plus a vernost zakaznika.
Negativum delsi cekaci doby jde holt ruku v ruce s kvalitou, a nezbyva nez byt smiren. Moznost rezervovat si termin pres internet kde vam nasledne zavolaji a ujasni co vse se bude delat atd.. to castecne vyvazuje a pridavam to k vyctu kladu.
Toliko me pochvalne ody, kterou myslim opravdu uprimne a nevaham si za ni osobne stat.
"Panove, preji Vam vsem at se dari, firma vzkveta a Vase snaha je po zasluze odmenena!"
Martin alias Andzin
Ovsem pak se zmenou znacky jsem zjistil jak slozite je najit nekoho kdo zaroven umi, je s nim domluva a spolehnuti.
Dnes po nekolikate navsteve u "Pupiku" myslim mohu prohlasit, ze jsem svuj servis nasel. I kdyz nemam zrovna zarohem, proste si to zaridim a radeji jedu do "zeme nikoho" kam dojedete bud autem nebo snad uz jen na koni:)
Musim vyzdvyhnout jak domluvu, tak trpelivost vyslechnout a vysvetlit vse i lajkovi, nesnazit se za kazdou cenu zakaznika natahnout a zbytecne menit dily jak se casto deje predevsim ve znackovych servisech. A kdyz se stane necekany problem, jakoze nekdy se proste stane, prijdou s resenim predevsim vstricnym k zakaznikovi.
Takze shrnu, odbornost, ochota komunikovat a spolehlivost, to jsou hlavni devizy. A myslim, ze do vyctu mohu pridat i slusne ceny. Za mne velke plus a vernost zakaznika.
Negativum delsi cekaci doby jde holt ruku v ruce s kvalitou, a nezbyva nez byt smiren. Moznost rezervovat si termin pres internet kde vam nasledne zavolaji a ujasni co vse se bude delat atd.. to castecne vyvazuje a pridavam to k vyctu kladu.
Toliko me pochvalne ody, kterou myslim opravdu uprimne a nevaham si za ni osobne stat.
"Panove, preji Vam vsem at se dari, firma vzkveta a Vase snaha je po zasluze odmenena!"
Martin alias Andzin
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 11
- Registrován: čtv 14.08.2014 00:00
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Dá
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
kurevtor píše:bmwfan18 píše:Ahoj,
chci se zeptat dá se tam jezdit i s E90 a E70, nebo jsou spíše na starší auta?
Hledám nový servis, poté co mi bylo předáno auto s nájezdem 400km po servisu...
sorry za OT, ale chápu to správně, že tvé auto někdo během servisu užíval?Co to bylo za servis? Jak jsi to řešil?
Soukromý mechanik, kterému jsem 5 let bezmezně věřil, až v poslední době jsem začal mít pochybnosti, při poslední návštěvě jsem si vyfotil počáteční stav km a zjistil, že při předání bylo najeto o 400km více.
Neřešil jsem to nijak, nebudu se s nikym hádat kdo kdy a proč se s tím jezdilo. Po tomhle ztrácím důvěru i kdyby proto bylo nějaké rozumné zdůvodnění, což není, tak jsem na to měl být upozorněn.
kurevtor píše:400 km je strašně moc... já bych to řešil... a to jsi mu v servisu nechal i papíry k autu?
Každopádně těžce neseriózní jednání. Dost by mě zajímalo, kterej servisák to byl....
Omlouvám se jmenovat nebudu, byl to dlouholetý známý. Stejně nic nevyřeším, servis proběhl v pořádku, jen tohle už do budoucna nehodlám akcepovat a strachovat se kdo mi kde naboří auto.
xyron: omlouvám se za OT už končíme. Jen to pro někoho může být poučení, že je potřeba kontrolovat opravdu kontrolovat a znovu kontrolovat.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 159
- Registrován: čtv 29.01.2015 01:00