Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW servis JaraX - Olomoucko
Jinak se omlouvám za to že jsem nereagoval na nabídku a neodepsal že nic nechci, z mé strany je to neslušnost,souhlasím.
Bohužel denně mi přijde spousta ruzných nabídek, díly, auta, apod, na které prostě nereaguju když mi to nepřijde výhodné, stejně jako denně někomu něco naceněju a třeba LPG po mě chce nacenit tak 5 lidí týdně, ale udělá se tak jedna montáž z 10ti nacenění. stejně je to u repasi světel kde spolupracujem s caknakisem, zakazník mí nafotí světla, já to pošlu caknakisovi, ten mi to nacení, ja to nacením zakazníkovi a ten už se neozve protože nechce dát třeba 10, 12, 15 za repasi světel.
no a uplně stejné je to s péči o kuži, každej týden nacenujem někomu opravu kůže ale dělá se z toho jen velmi malé procento, lidi si myslí že jim to někdo udělá za litr ale ono to stojí třeba 5 litrů.
takže se ještě jednou omlouvám, byla to z mé strany nezdvořilost, ale už jsem si zvykl tak nějak fungovat, snažím se využít každé minuty, proto jdu radši někomu něco poradit do 7er sekce než abych odepsal na SZ.
Bohužel denně mi přijde spousta ruzných nabídek, díly, auta, apod, na které prostě nereaguju když mi to nepřijde výhodné, stejně jako denně někomu něco naceněju a třeba LPG po mě chce nacenit tak 5 lidí týdně, ale udělá se tak jedna montáž z 10ti nacenění. stejně je to u repasi světel kde spolupracujem s caknakisem, zakazník mí nafotí světla, já to pošlu caknakisovi, ten mi to nacení, ja to nacením zakazníkovi a ten už se neozve protože nechce dát třeba 10, 12, 15 za repasi světel.
no a uplně stejné je to s péči o kuži, každej týden nacenujem někomu opravu kůže ale dělá se z toho jen velmi malé procento, lidi si myslí že jim to někdo udělá za litr ale ono to stojí třeba 5 litrů.
takže se ještě jednou omlouvám, byla to z mé strany nezdvořilost, ale už jsem si zvykl tak nějak fungovat, snažím se využít každé minuty, proto jdu radši někomu něco poradit do 7er sekce než abych odepsal na SZ.
Tvou omluvu beru.. Evidentně spíš došlo k nepochopení z tvojí strany i přesto, že jsem to napsala dle mne dostatečně jasně.. Asi fakt nejde o to jak drahá byla klika. Pochopila jsem, že děláš servis hlavně řady 7 a tak jsem vybrala všechny díly na tyto řady.. Jasně, že v té hromadě věcí byly i věci které třeba byly k ničemu, ale myslím si, že ne všechno zbytečnosti.. Pokud někdo dělá servis tak spotřební věci jako brzdové kotouče, klínové řemeny, filtry asi využije.. Nabídla jsem ti hromadu zbytků se slevou cca 80% tak to dle mne zas tak špatný nebylo (to by zrovna ta klika byla za 2500 tis nová..) Měla jsem dojem, že pokud je někdo tak dobrý jak se o tobě píše, mohl by tyto věci využít. Pokud ne, nic se neděje - stačilo ale napsat jedno jediné slovo..
Tím spíš, když ty sám jsi mi napsal, že ti mám nabídnout, co mám.. Nic víc, nic míň.. Tak ať se ti daří..
a rada - odpovídej každému - i když si nic nekoupí, je to tvoje reklama..

a rada - odpovídej každému - i když si nic nekoupí, je to tvoje reklama..

Zdravím,
přišel jsem o servismana a tak jsem nějakou chvíli hledal kam svoji wrtulku odvést. Ze zoufalství jsem dokonce zkusil Ostravský CarTec, ale tam mě vyhodili s tím, že mám v autě LPG... nakonec jsem se domluvil s JARAXem.
KOMUNIKACE:
Naprosto pohodová! Strašně se mi líbilo, že reagoval na moje maily, dotazy, popisy chybových stavů, hlášek z INPA, atd. Ještě před příjezdem na servis je tak možné si udělat takovou lehkou přípravu:)
Jo a co mě dostalo, je online popis servisu!!! Každou chvilku přišle fotka nebo krátká informace co zrovna rozebrali, co objevili, co by bylo potřeba udělat a jestli chci i tohle spravit, atd. To se mi teda hodně líbilo!!!
Mailová komunikace je sice stručnějšího charakteru, ale to se dá pochopit, má fakt frmol...
Jo a jelikož jsem z Ostravy a měl jsem servis poněkud náročnější tak jsem u něj auto nechával. Následný odvoz na vlak, případně následné vyzvednutí na nádraží, je samozřejmostí;-)
Jo a možnost si pokecat s takhle kovaným Wrtulkářem a vytáhnout z něj nějaké rozumy se taky hned tak nenaskytne.
TERMÍN:
No, tady si musíte trochu počkat, protože je dost vytíženej, ale čekání se rozhodně vyplatí! Lepší začít se domlouvat nějaký čas předem:)
KVALITA:
Maximální, spokojenost. Perfektní kvalita práce. Hodně střízlivý pohled na věc, kam investovat, co řešit, co neřešit, rád poradí. Velká technická znalost napříč BMW portfoliem. Pokud jsem se dobře koukal tak má v dílně i několik certikátů na vozy BMW.
Co mě hrozně potěšilo, tak ochota se sr.., teda lopotit, i s věcmi, se kterými by vás jinde poslaly tam, kde ani slunce nesvítí:D nebo by minimálně trvali na výměně celého dílu, místo nějakého, časově náročného, repasování!!!
Třeba možnost objednání si "odvrzání" zavazadlového prostoru mě dostala:)
CENA:
Luxusní! Za takovou hodinovku a v takové kvalitě bych jinde 4.8is opravdu neodservisoval:D
Co říci závěrem... auto jsem dostal pěkně napulírovaný... a i jízdně jsem ho nepoznával. V podstatě jsem odjížděl s jiným autem než s jakým jsem tam přijel a hlavně s pocitem, že auto dostalo vše, co potřebovalo!!!
přišel jsem o servismana a tak jsem nějakou chvíli hledal kam svoji wrtulku odvést. Ze zoufalství jsem dokonce zkusil Ostravský CarTec, ale tam mě vyhodili s tím, že mám v autě LPG... nakonec jsem se domluvil s JARAXem.
KOMUNIKACE:
Naprosto pohodová! Strašně se mi líbilo, že reagoval na moje maily, dotazy, popisy chybových stavů, hlášek z INPA, atd. Ještě před příjezdem na servis je tak možné si udělat takovou lehkou přípravu:)
Jo a co mě dostalo, je online popis servisu!!! Každou chvilku přišle fotka nebo krátká informace co zrovna rozebrali, co objevili, co by bylo potřeba udělat a jestli chci i tohle spravit, atd. To se mi teda hodně líbilo!!!

Mailová komunikace je sice stručnějšího charakteru, ale to se dá pochopit, má fakt frmol...
Jo a jelikož jsem z Ostravy a měl jsem servis poněkud náročnější tak jsem u něj auto nechával. Následný odvoz na vlak, případně následné vyzvednutí na nádraží, je samozřejmostí;-)
Jo a možnost si pokecat s takhle kovaným Wrtulkářem a vytáhnout z něj nějaké rozumy se taky hned tak nenaskytne.
TERMÍN:
No, tady si musíte trochu počkat, protože je dost vytíženej, ale čekání se rozhodně vyplatí! Lepší začít se domlouvat nějaký čas předem:)
KVALITA:
Maximální, spokojenost. Perfektní kvalita práce. Hodně střízlivý pohled na věc, kam investovat, co řešit, co neřešit, rád poradí. Velká technická znalost napříč BMW portfoliem. Pokud jsem se dobře koukal tak má v dílně i několik certikátů na vozy BMW.
Co mě hrozně potěšilo, tak ochota se sr.., teda lopotit, i s věcmi, se kterými by vás jinde poslaly tam, kde ani slunce nesvítí:D nebo by minimálně trvali na výměně celého dílu, místo nějakého, časově náročného, repasování!!!
Třeba možnost objednání si "odvrzání" zavazadlového prostoru mě dostala:)
CENA:
Luxusní! Za takovou hodinovku a v takové kvalitě bych jinde 4.8is opravdu neodservisoval:D
Co říci závěrem... auto jsem dostal pěkně napulírovaný... a i jízdně jsem ho nepoznával. V podstatě jsem odjížděl s jiným autem než s jakým jsem tam přijel a hlavně s pocitem, že auto dostalo vše, co potřebovalo!!!
Jarda servisuje mou E63 650i a musim rict, ze jsem naprosto spokojen.
Po koupi jsem 650i jsem vozidlo přivezl k Jardovi s pozadavkem, Chci aby vozidlo bylo po technicke strance TOPovka. Kdyz jsem si po 3tydnech pro vozidlo prijel bylo vymeneno ci repasovano cca 60dilu. Pri jizde se jednalo o uplne jine auto co se tyce pruznosti, ovladetolnosti a razeni proste z ojeteho vozidla udelal dobře zajete ''nove auto''.
Velka spokojenost a urcite u Jardy bud servisovat i nadale.
Po koupi jsem 650i jsem vozidlo přivezl k Jardovi s pozadavkem, Chci aby vozidlo bylo po technicke strance TOPovka. Kdyz jsem si po 3tydnech pro vozidlo prijel bylo vymeneno ci repasovano cca 60dilu. Pri jizde se jednalo o uplne jine auto co se tyce pruznosti, ovladetolnosti a razeni proste z ojeteho vozidla udelal dobře zajete ''nove auto''.
Velka spokojenost a urcite u Jardy bud servisovat i nadale.
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Tak opět zase malý servis. Zadní obložení, cívky (dvě blbly tak rovnou všechny), olej a termostat.
JaraX měl samozřejmě už předem nachystanou vodní pumpu a kladky, jelikož předpokládal že to půjde na výměnu a opravdu byl důvod, kladky a vodní pumpa vůle jako kráva prostě za 5min 12.
Plus mám dodělaný aux a ještě nějaké kódování, možná jsem na něco zapomenul.
Jinak k těm cívkám - měňte rovnou všechny je tam obrovskej rozdíl ve výkonu.
Díky moc
JaraX měl samozřejmě už předem nachystanou vodní pumpu a kladky, jelikož předpokládal že to půjde na výměnu a opravdu byl důvod, kladky a vodní pumpa vůle jako kráva prostě za 5min 12.
Plus mám dodělaný aux a ještě nějaké kódování, možná jsem na něco zapomenul.
Jinak k těm cívkám - měňte rovnou všechny je tam obrovskej rozdíl ve výkonu.
Díky moc

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 176
- Registrován: sob 11.03.2006 01:00
No já bych Jardu taky pochválil, ale čím víc zákazníků bude mít, tím hůř se mi bude domlouvat termín
Ale po zkušenostech z X servisů jsem zakotvil před pár lety u něj už s e38 a o e65 se mi taky postará. Jediné, co bych uvítal, by bylo, aby bydlel blíž Brna, ať to nemám tak daleko..
Podstatné je, že hledá u závad hledá příčinu a nemění jen díly, jak to často bývá. To, že často navrhne alternativní řešení (levnější než výměna orig dílu) je jen další bonus. Jen víc takových servismanů.

Ale po zkušenostech z X servisů jsem zakotvil před pár lety u něj už s e38 a o e65 se mi taky postará. Jediné, co bych uvítal, by bylo, aby bydlel blíž Brna, ať to nemám tak daleko..

Podstatné je, že hledá u závad hledá příčinu a nemění jen díly, jak to často bývá. To, že často navrhne alternativní řešení (levnější než výměna orig dílu) je jen další bonus. Jen víc takových servismanů.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 17
- Registrován: ned 29.01.2012 01:00
U Jaraxe jsem začal čerstvě servisovat E65. Oceňuji kvalitu a cenu servisu i celkově přístup - snažil se mi ve všem vyjít vstříc a ochotně poradil (i s výběrem auta).
Jak už bylo několikrát výše řečeno, člověk musí počítat s delšími objednacími termíny a občas lehce vázne komunikace, ale to se dá pochopit vzhledem k tomu, kolik toho má.
Celkově zatím max. spokojenost a rozhodně doporučuji.
Jak už bylo několikrát výše řečeno, člověk musí počítat s delšími objednacími termíny a občas lehce vázne komunikace, ale to se dá pochopit vzhledem k tomu, kolik toho má.
Celkově zatím max. spokojenost a rozhodně doporučuji.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 488
- Registrován: sob 24.07.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
DLOUHO jsem váhal, jestli to sem napsat, protože zase budu za kre*ena a pustíte se do mě, nicméně já Vaše nadšení nesdílím a to hned u dvou aut:
1) Před dvěma lety oprava + přestavba X5 na LPG:
Zadání: Houpou se otáčky na volnoběh + přestavba na LPG
LPG odfláknuto (dobře nedělal to JaraX, ale odpovědnost za to měl) - plyn natažený 8mm namísto 10mm, řídící jednotka hozená pod stěračema omotaná izolepou, vadný jeden nový LPG vstřik (to se zjistilo až následně a někde úplně jinde). Po vyzvednutí a seřízení svítí žlutá ponorka (prý je to občas normální), nefunguje nivelace (prý špatný čidlo) a houpání otáček je asi v software v jednotkách, jeď za Matizem, musí tam být nový soft.
U Matize nahrán nový soft (po cestě k němu upadla vzadu krycí lišta co nebyla přidělaná - 4500Kč), chyba stále, houpou se otáčky stále. Po návratu zjištění, že čidlo na nápravě není nakalibrováno, podvozek začal fungovat, motor nikoliv, máš špatný rozvody, je potřeba udělat přetěsnění všeho zněl výsledný verdikt.
Dal jsem ke Snejkovi, vymazal adaptace, vyměnil jeden valvetronic motor a s LPG mě poslal k Vaňkovi, který plyn za 10.000 Kč předělal (všechny jiný vstřiky, protože ty co jsem měl na autě měsíc se už rok nedělají, natáhl nový vedení v 10mm, přemístil jednotku LPG, zkulturnil kabely, přepojil reduktor protože byl blbě zapojenej a při otevření okruhu do něj vlítla studená voda). Od té doby jsem najel 30.000km bez jediné žluté ponorky, houpání otáček a dalších poruch, pouze výměny oleje.
2) BMW 750Li - koupil jsem od člena zdejšího fóra po servisu u JaraXe za 70k se zadáním: Udělej vše na co přijdeš, kdybys přišel na něco dalšího extra drahýho, volej. Výsledek: Tady máš auto - vše funguje.
Auto jsem koupil, dovezl ke Snejkovi a hle: motor valvetronik v , dělal se jen vrch motoru a vodní pumpa, vše dohnaný adaptací na 0.8 aby to trocha drželo otáčky. Proč se neudělalo všechno a nezkontrolovalo - zapomnělo se. Rozvoďák drnčí při 1000 otáčkách -rozvody se nedělaly, nebylo potřeba. Nefunguje sání, hází to chybu i do logu, ale jen nad 5000 otáček - tolik jsem to při projížďce netočil.
Urvaný čidlo na zadní brzdě (displej žlutý autíčko + hláška vyměňte zadní destičky) - zapomnělo se.
Prasklá prachovka na PZ kole, vyteklý LP tlumič, nefunkční CA + sákne dynamic drive a maličko bouchá řízení - poslední tři věci sice dělají všechny, ale opět o nich předchozí majitel informován nebyl.
Na druhou stranu na to co se přišlo tak je uděláno včetně sraní se s displejem.
Zkrátka zadání znělo jinak a bohužel to celý tak jak chtěl majitel hotový není. Ano, bylo by to asi za jiný prachy, ale ani předchozí majitel o těchto problémech informován nebyl a vinu na tom žádnou nenese.
Za mě tedy - promiň JaraXi, ale těch pozapomenutí je nějak moc. Jsem ale pacient - 90% lidí to co děláš určitě stačit bude. Nějak to udělat, tohle ohnout a tamto přihnout a ono to nějak fungovat bude.
1) Před dvěma lety oprava + přestavba X5 na LPG:
Zadání: Houpou se otáčky na volnoběh + přestavba na LPG
LPG odfláknuto (dobře nedělal to JaraX, ale odpovědnost za to měl) - plyn natažený 8mm namísto 10mm, řídící jednotka hozená pod stěračema omotaná izolepou, vadný jeden nový LPG vstřik (to se zjistilo až následně a někde úplně jinde). Po vyzvednutí a seřízení svítí žlutá ponorka (prý je to občas normální), nefunguje nivelace (prý špatný čidlo) a houpání otáček je asi v software v jednotkách, jeď za Matizem, musí tam být nový soft.
U Matize nahrán nový soft (po cestě k němu upadla vzadu krycí lišta co nebyla přidělaná - 4500Kč), chyba stále, houpou se otáčky stále. Po návratu zjištění, že čidlo na nápravě není nakalibrováno, podvozek začal fungovat, motor nikoliv, máš špatný rozvody, je potřeba udělat přetěsnění všeho zněl výsledný verdikt.
Dal jsem ke Snejkovi, vymazal adaptace, vyměnil jeden valvetronic motor a s LPG mě poslal k Vaňkovi, který plyn za 10.000 Kč předělal (všechny jiný vstřiky, protože ty co jsem měl na autě měsíc se už rok nedělají, natáhl nový vedení v 10mm, přemístil jednotku LPG, zkulturnil kabely, přepojil reduktor protože byl blbě zapojenej a při otevření okruhu do něj vlítla studená voda). Od té doby jsem najel 30.000km bez jediné žluté ponorky, houpání otáček a dalších poruch, pouze výměny oleje.
2) BMW 750Li - koupil jsem od člena zdejšího fóra po servisu u JaraXe za 70k se zadáním: Udělej vše na co přijdeš, kdybys přišel na něco dalšího extra drahýho, volej. Výsledek: Tady máš auto - vše funguje.
Auto jsem koupil, dovezl ke Snejkovi a hle: motor valvetronik v , dělal se jen vrch motoru a vodní pumpa, vše dohnaný adaptací na 0.8 aby to trocha drželo otáčky. Proč se neudělalo všechno a nezkontrolovalo - zapomnělo se. Rozvoďák drnčí při 1000 otáčkách -rozvody se nedělaly, nebylo potřeba. Nefunguje sání, hází to chybu i do logu, ale jen nad 5000 otáček - tolik jsem to při projížďce netočil.
Urvaný čidlo na zadní brzdě (displej žlutý autíčko + hláška vyměňte zadní destičky) - zapomnělo se.
Prasklá prachovka na PZ kole, vyteklý LP tlumič, nefunkční CA + sákne dynamic drive a maličko bouchá řízení - poslední tři věci sice dělají všechny, ale opět o nich předchozí majitel informován nebyl.
Na druhou stranu na to co se přišlo tak je uděláno včetně sraní se s displejem.
Zkrátka zadání znělo jinak a bohužel to celý tak jak chtěl majitel hotový není. Ano, bylo by to asi za jiný prachy, ale ani předchozí majitel o těchto problémech informován nebyl a vinu na tom žádnou nenese.
Za mě tedy - promiň JaraXi, ale těch pozapomenutí je nějak moc. Jsem ale pacient - 90% lidí to co děláš určitě stačit bude. Nějak to udělat, tohle ohnout a tamto přihnout a ono to nějak fungovat bude.
děkuji za reference, i když negativní, furt názor
negativní reference beru jako podnět ke zlepšení a i to je potřeba
ad1)
máš pravdu že spolupráce s plynařem co mi dělal dřív plyn nebyla nic moc, ostatně většína plynařu to pěkně fláká, ale ze všech plynařů co znám byl tam ten "můj" pořád nejlepší, i když dával jednotky do motorového prostoru atd,
stejně jsme ten plyn museli po něm předělávat, ted už si to montujem sami a myslím že uroveň je jinde, taky na tom stravíme 2x tolik času, ale spolupráce s p.Adamcem nelituju, hodně mě toho naučil.
ad2)
MildaX5 si koupil sedmu která se mu líbila, stála rozumné peníze a měla výbavu, na tachometru přes 300k, tak už to auto přece jen má n ějaké mouchy, ty největší jsem všechny vyřešil, dle zadání MildyX5, tzn gufera, ventidekle, atd, nefunkční idrive,
nevím kdo nastavil na valvetronicu hodnotu zdvihu 0,8mm ale auto fungovalo normálně, nežralo, jelo dobře, MildaX5 byl velmi spokojený a nebyl důvod tam hledat důvod proč vyměnit VVT za 30k a říct Mildovi, ano, už tam není hodnota 0,8 ale 0,2 tak mi dej 30k, navíc motor co má najeto 300k těžko bude fungovat perfektně na 0,2mm, ano sou takové motory, ale většina jich nebude, uvědom si co je zdvih ventilu 0,2mm, když se ti ten ventil zanese 0,1 mm karbonem tak už to nepoběží dobře, než bych někomu nastavil 0,8 jak doporučuje diagnostika, tak se asi hodně zamyslím, ale abych někomu měnil VVT, protože tam už má 0,8 a auto funguje normálně, k tomu nevidím důvod.
ono musíš brát že ty lidi taky ty peníze někde vydělávaj, a na to aby vydělali 30k docela dřou a dát do auta 30k jen tak z hecu není je tak, to auto má 11 let a 300tkm za sebou, takže nějaký věci jako mastnej DD (netekoucí), kterej nevypádává, nebo mastnej tlumič(pokud není celej zechcanej) to už prostě člověk nesmí řešit, to bych do každýho BMW který ke mě přijede z fleku narvat 200-300k jen to vrzne,
určitě nefunguji metodou něco ohnout, přihnout atd, držím určitě postupy opravy, ale nemužeš hledat všude jen závady, to bych moc spokojených zákazníku neměl.
btw pokud tak mi MildaX5 nabízel že pokud s tím autem je nějaký problém tak at mu ho vrátíš že ti vrátí prachy, tak pak nechápu proč jsi to neudělal když je to "takovej vrak"
to je z mé strany vše, děkuji za referenci,

negativní reference beru jako podnět ke zlepšení a i to je potřeba
ad1)
máš pravdu že spolupráce s plynařem co mi dělal dřív plyn nebyla nic moc, ostatně většína plynařu to pěkně fláká, ale ze všech plynařů co znám byl tam ten "můj" pořád nejlepší, i když dával jednotky do motorového prostoru atd,
stejně jsme ten plyn museli po něm předělávat, ted už si to montujem sami a myslím že uroveň je jinde, taky na tom stravíme 2x tolik času, ale spolupráce s p.Adamcem nelituju, hodně mě toho naučil.
ad2)
MildaX5 si koupil sedmu která se mu líbila, stála rozumné peníze a měla výbavu, na tachometru přes 300k, tak už to auto přece jen má n ějaké mouchy, ty největší jsem všechny vyřešil, dle zadání MildyX5, tzn gufera, ventidekle, atd, nefunkční idrive,
nevím kdo nastavil na valvetronicu hodnotu zdvihu 0,8mm ale auto fungovalo normálně, nežralo, jelo dobře, MildaX5 byl velmi spokojený a nebyl důvod tam hledat důvod proč vyměnit VVT za 30k a říct Mildovi, ano, už tam není hodnota 0,8 ale 0,2 tak mi dej 30k, navíc motor co má najeto 300k těžko bude fungovat perfektně na 0,2mm, ano sou takové motory, ale většina jich nebude, uvědom si co je zdvih ventilu 0,2mm, když se ti ten ventil zanese 0,1 mm karbonem tak už to nepoběží dobře, než bych někomu nastavil 0,8 jak doporučuje diagnostika, tak se asi hodně zamyslím, ale abych někomu měnil VVT, protože tam už má 0,8 a auto funguje normálně, k tomu nevidím důvod.
ono musíš brát že ty lidi taky ty peníze někde vydělávaj, a na to aby vydělali 30k docela dřou a dát do auta 30k jen tak z hecu není je tak, to auto má 11 let a 300tkm za sebou, takže nějaký věci jako mastnej DD (netekoucí), kterej nevypádává, nebo mastnej tlumič(pokud není celej zechcanej) to už prostě člověk nesmí řešit, to bych do každýho BMW který ke mě přijede z fleku narvat 200-300k jen to vrzne,
určitě nefunguji metodou něco ohnout, přihnout atd, držím určitě postupy opravy, ale nemužeš hledat všude jen závady, to bych moc spokojených zákazníku neměl.
btw pokud tak mi MildaX5 nabízel že pokud s tím autem je nějaký problém tak at mu ho vrátíš že ti vrátí prachy, tak pak nechápu proč jsi to neudělal když je to "takovej vrak"
to je z mé strany vše, děkuji za referenci,
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 488
- Registrován: sob 24.07.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Moment, tady VŮBEC NEJDE O TO co s tím autem je, ale o to, že se to majitel od tebe nedozvěděl a ty jsi na to v rámci servisu nepřišel!
A zrovna co jsem tak poznal Mildu tak mi je jasný, že je to více než fér chlap a u spousty věcí zamyslel kdybys na ně přišel a nechal by je třeba i opravit, kdyby to věděl. Například to urvané čidlo na zadních brzdách nebo to sání.
K hodnotě 0.8 VVT se vyjádřit sám neumím, ale dle Snejka se auto na 0.8 provozovat nesmí a je to mezní - zkušební hodnota.
Vracet auto mu nebudu, dohodli jsme se, já si ho nechám a postupně opravím u Snejka, o tom tato reference na tebe skutečně nebyla.
A zrovna co jsem tak poznal Mildu tak mi je jasný, že je to více než fér chlap a u spousty věcí zamyslel kdybys na ně přišel a nechal by je třeba i opravit, kdyby to věděl. Například to urvané čidlo na zadních brzdách nebo to sání.
K hodnotě 0.8 VVT se vyjádřit sám neumím, ale dle Snejka se auto na 0.8 provozovat nesmí a je to mezní - zkušební hodnota.
Vracet auto mu nebudu, dohodli jsme se, já si ho nechám a postupně opravím u Snejka, o tom tato reference na tebe skutečně nebyla.
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
No když to tady čtu tak
ad1: Plyn mám taky od p. Adamce - funguje a celkem dobře - viděli to i kluci přímo z HL Propanu a neřekli půl slova
Jasně práce by mohla být odvedena lépe a proto se JaraXovi nedivím že začal sám, stačí se podívat na dokumentaci a svědčí za vše - jinak Vaněk dodnes nemumí 103l a plnohodnotné tankování
ad2: Z toho co čtu mi tak mi nějak plyne že chlapec koupil a chce je ještě ušetřit, jinak si neumím vysvětlit tolik věcí v prdeli a nechtít zpět peníze když je to dokonce nabídnuto.
No každopádně si každý udělá obrázek sám v počtu kladných referencí a v počtu těch negativních
ad1: Plyn mám taky od p. Adamce - funguje a celkem dobře - viděli to i kluci přímo z HL Propanu a neřekli půl slova


ad2: Z toho co čtu mi tak mi nějak plyne že chlapec koupil a chce je ještě ušetřit, jinak si neumím vysvětlit tolik věcí v prdeli a nechtít zpět peníze když je to dokonce nabídnuto.
No každopádně si každý udělá obrázek sám v počtu kladných referencí a v počtu těch negativních

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 109
- Registrován: úte 06.02.2007 01:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
vlastnemec píše:No když to tady čtu tak
ad1: Plyn mám taky od p. Adamce - funguje a celkem dobře - viděli to i kluci přímo z HL Propanu a neřekli půl slovaJasně práce by mohla být odvedena lépe a proto se JaraXovi nedivím že začal sám, stačí se podívat na dokumentaci a svědčí za vše - jinak Vaněk dodnes nemumí 103l a plnohodnotné tankování
![]()
ad2: Z toho co čtu mi tak mi nějak plyne že chlapec koupil a chce je ještě ušetřit, jinak si neumím vysvětlit tolik věcí v prdeli a nechtít zpět peníze když je to dokonce nabídnuto.
No každopádně si každý udělá obrázek sám v počtu kladných referencí a v počtu těch negativních
zrovna hl propal bych jako stezejni k porovnani neuvadel. nerikam ze delaj neco spatne ale profi prace taky vypada jinak. jak jsem videl jak navrtavaj sani tak to bych blil. chapu ze to delaj kazdy den tak je to voser ale me osobne se to nelibilo. nejake usporadani veci v mot prostoru jim taky moc nerika proste se to flakne kam se to vleze. a teda za me... vlezt tam kdyz si majster z kanclu v noci nezasukal to je zazitek.. protivny a arogantni az to je na bliti. Mechosi na dilne jsou vesmes normalni ale prislo mi ze se mi snazi dokazat ze jsou to zrovna oni kdo vi vsechno nejlip na svete a ja jsem vlastne uplny blb kdyz se na neco zeptam. o takovem pratelskem rozhovoru ani nemluvim to jsem radsi ani nezkousel


no a co se tyce jaraxe? osobni zkusenost s tim jak servisuje auta nemam takze to hodnotit nebudu. ma urcite mnoho znalosti a zkusenosti to je to jedine co o nem tak vim. urcite ma malo casu a taky ho nekdy dotazy urcite "otravujou" ale teda konkretne pristup resp komentare k mym dotazum na me pusobily teda dost zvlastne. nic z toho ale nechci vyvozovat porad je to jen internetova komunikace a dokazu pochopit ze jsou i jine faktory ktere dokazou cloveka ovlivnit
možná by bylo lepší než psát někde na FB zvednout telefon a zavolat (v nějaký normální čas), denně musím vyřidit desítky (někdy i stovky) telefonů, do toho desítky mailů, SZ, a ještě mi pišou lidi na FB at jim poradím.
navíc V12 neumím spravovat po internetu a navíc když někdo napíše o jednom z nejlepších BMW motorů "Fucking M73" jen proto že tomu nerozumí tak mě to dokáže vytočit. jeslti je nějakej motor fucking tak je to spíš třeba N47 kde je prokazany že se malo kdy dožije motor 200tkm, ale u M73 nejsou s motorem skoro žadny problemy, jen to chce trochu skill.
todle platí pro všechny zakazníky a ostatní co mě chcou kontaktovat, pokud vám neodepíšu na mail, SZ, SMSku apod, tak mi KURNA ZAVOLEJTEE!
navíc V12 neumím spravovat po internetu a navíc když někdo napíše o jednom z nejlepších BMW motorů "Fucking M73" jen proto že tomu nerozumí tak mě to dokáže vytočit. jeslti je nějakej motor fucking tak je to spíš třeba N47 kde je prokazany že se malo kdy dožije motor 200tkm, ale u M73 nejsou s motorem skoro žadny problemy, jen to chce trochu skill.
todle platí pro všechny zakazníky a ostatní co mě chcou kontaktovat, pokud vám neodepíšu na mail, SZ, SMSku apod, tak mi KURNA ZAVOLEJTEE!