Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
kompresor do z3 3.0
ani jsem nemyslel tak dodavatele, ty jsem nejaky nasel (https://www.g-power.com , http://vf-engineering.com/z3-1997-02/), spis nekoho kdo ma zkusenost s praktickou realizaci, pripadne nejaky majitele teto upravy, jak to funguje atd...
pavproch píše:@hanz: imho ESS dělá supercharger jen pro N51 a N52, nikoli pro M54, ale nemám patent na rozum....
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
pavproch: Patent nemáš a na web ESS Tuningu kouknout neumíš. Dělají kompresory řadu let a dodnes mají v ceníku dva typy pro M52TU/M54.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
P&P kit ti namontuje asi kdejaká jitrnice co umí namontovat díly na auto a přemýšlí u toho mozkem
ESS pak udělá patřičnou úpravu SW i v jednotce.
Pokud to chceš ale strašně zaplatit, tak Šenkýr v Brně Ti to s radostí prodá a za patřičný úplatek i namontuje



ESS pak udělá patřičnou úpravu SW i v jednotce.
Pokud to chceš ale strašně zaplatit, tak Šenkýr v Brně Ti to s radostí prodá a za patřičný úplatek i namontuje

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
G-power i VF jsou centrufugální = mechanická turba, tzn. žádná výhoda a všechny nevýhody (závislost na otáčkách, mechanické ztráty v převodech, nárůst hlavně ve vysokých otáčkách, hluk)...
ESS, TS používají lopatková/objemová čerpadla (Lysholm, Roots), která plní hned od volnoběhu, mají výrazný nárůst momentu již 1500-2000 ot/min, velmi příjemný projev/zvuk a vysokou spolehlivost.
To je také důvod, proč je používají oem výrobci - Jaguar, Mercedes, AMG, Audi, Ford, ...
Ty centrufugální mají smysl u velkých objemů (5,0 a výše) na zvednutí max výkonu a bez ohledu na kravál (většina kňučí, kvílí a pod).
ESS má reputaci typu: dražší, technicky dokonalé, principiálně lepší a naprosto funkční. U VF se dají dohledat vlákna, kdy se sada sice dala koupit ve slevě při GrBuy, ale fungovala v úterý, někdy odpoledne a celkově great success a co bys nechtěl za ty kačky.
ESS, TS používají lopatková/objemová čerpadla (Lysholm, Roots), která plní hned od volnoběhu, mají výrazný nárůst momentu již 1500-2000 ot/min, velmi příjemný projev/zvuk a vysokou spolehlivost.
To je také důvod, proč je používají oem výrobci - Jaguar, Mercedes, AMG, Audi, Ford, ...
Ty centrufugální mají smysl u velkých objemů (5,0 a výše) na zvednutí max výkonu a bez ohledu na kravál (většina kňučí, kvílí a pod).
ESS má reputaci typu: dražší, technicky dokonalé, principiálně lepší a naprosto funkční. U VF se dají dohledat vlákna, kdy se sada sice dala koupit ve slevě při GrBuy, ale fungovala v úterý, někdy odpoledne a celkově great success a co bys nechtěl za ty kačky.
“Ability is what you're capable of doing.”
takze toto?
http://esstuning.com/ess-m52tu-m54-vt1- ... er-system/
cca 110 t, coz neni tak hrozny, co dalsiho se tam musi resit?
A bude to pasovat do Z3? Oni to maji jako nabidku pro E46, ale netusim, jestli zastavbove je to stejny jako u ty z3?
http://esstuning.com/ess-m52tu-m54-vt1- ... er-system/
cca 110 t, coz neni tak hrozny, co dalsiho se tam musi resit?
A bude to pasovat do Z3? Oni to maji jako nabidku pro E46, ale netusim, jestli zastavbove je to stejny jako u ty z3?
Hanz píše:G-power i VF jsou centrufugální = mechanická turba, tzn. žádná výhoda a všechny nevýhody (závislost na otáčkách, mechanické ztráty v převodech, nárůst hlavně ve vysokých otáčkách, hluk)...
ESS, TS používají lopatková/objemová čerpadla (Lysholm, Roots), která plní hned od volnoběhu, mají výrazný nárůst momentu již 1500-2000 ot/min, velmi příjemný projev/zvuk a vysokou spolehlivost.
To je také důvod, proč je používají oem výrobci - Jaguar, Mercedes, AMG, Audi, Ford, ...
Ty centrufugální mají smysl u velkých objemů (5,0 a výše) na zvednutí max výkonu a bez ohledu na kravál (většina kňučí, kvílí a pod).
ESS má reputaci typu: dražší, technicky dokonalé, principiálně lepší a naprosto funkční. U VF se dají dohledat vlákna, kdy se sada sice dala koupit ve slevě při GrBuy, ale fungovala v úterý, někdy odpoledne a celkově great success a co bys nechtěl za ty kačky.
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Pokud ESS, tak toto: http://esstuning.com/m54b30-twin-screw-stage-1-ts1/
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition