Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

kompresor do z3 3.0

Black/white list
OT bude moderovano
Odpovědět
Zpráva
Autor
Delta65
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: pon 07.07.2014 00:00

#1 Příspěvek od Delta65 »

...ma nekdo zkusenosti se zastavbou kompresoru do z3 3.0? pripadne doporuceni na nejaky servis v CZ/SK, co to umi?
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#2 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

ESS tuning, jednoznačně nej volba .-)
“Ability is what you're capable of doing.”
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#3 Příspěvek od pavproch »

@hanz: imho ESS dělá supercharger jen pro N51 a N52, nikoli pro M54, ale nemám patent na rozum.... :twisted:
Delta65
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: pon 07.07.2014 00:00

#4 Příspěvek od Delta65 »

ani jsem nemyslel tak dodavatele, ty jsem nejaky nasel (https://www.g-power.com , http://vf-engineering.com/z3-1997-02/), spis nekoho kdo ma zkusenost s praktickou realizaci, pripadne nejaky majitele teto upravy, jak to funguje atd...


pavproch píše:@hanz: imho ESS dělá supercharger jen pro N51 a N52, nikoli pro M54, ale nemám patent na rozum.... :twisted:
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

pavproch: Patent nemáš a na web ESS Tuningu kouknout neumíš. Dělají kompresory řadu let a dodnes mají v ceníku dva typy pro M52TU/M54.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od MattyX Moderátor »

P&P kit ti namontuje asi kdejaká jitrnice co umí namontovat díly na auto a přemýšlí u toho mozkem :) :) :)
ESS pak udělá patřičnou úpravu SW i v jednotce.

Pokud to chceš ale strašně zaplatit, tak Šenkýr v Brně Ti to s radostí prodá a za patřičný úplatek i namontuje :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#7 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

G-power i VF jsou centrufugální = mechanická turba, tzn. žádná výhoda a všechny nevýhody (závislost na otáčkách, mechanické ztráty v převodech, nárůst hlavně ve vysokých otáčkách, hluk)...

ESS, TS používají lopatková/objemová čerpadla (Lysholm, Roots), která plní hned od volnoběhu, mají výrazný nárůst momentu již 1500-2000 ot/min, velmi příjemný projev/zvuk a vysokou spolehlivost.

To je také důvod, proč je používají oem výrobci - Jaguar, Mercedes, AMG, Audi, Ford, ...
Ty centrufugální mají smysl u velkých objemů (5,0 a výše) na zvednutí max výkonu a bez ohledu na kravál (většina kňučí, kvílí a pod).

ESS má reputaci typu: dražší, technicky dokonalé, principiálně lepší a naprosto funkční. U VF se dají dohledat vlákna, kdy se sada sice dala koupit ve slevě při GrBuy, ale fungovala v úterý, někdy odpoledne a celkově great success a co bys nechtěl za ty kačky.
“Ability is what you're capable of doing.”
Delta65
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: pon 07.07.2014 00:00

#8 Příspěvek od Delta65 »

takze toto?
http://esstuning.com/ess-m52tu-m54-vt1- ... er-system/
cca 110 t, coz neni tak hrozny, co dalsiho se tam musi resit?

A bude to pasovat do Z3? Oni to maji jako nabidku pro E46, ale netusim, jestli zastavbove je to stejny jako u ty z3?




Hanz píše:G-power i VF jsou centrufugální = mechanická turba, tzn. žádná výhoda a všechny nevýhody (závislost na otáčkách, mechanické ztráty v převodech, nárůst hlavně ve vysokých otáčkách, hluk)...

ESS, TS používají lopatková/objemová čerpadla (Lysholm, Roots), která plní hned od volnoběhu, mají výrazný nárůst momentu již 1500-2000 ot/min, velmi příjemný projev/zvuk a vysokou spolehlivost.

To je také důvod, proč je používají oem výrobci - Jaguar, Mercedes, AMG, Audi, Ford, ...
Ty centrufugální mají smysl u velkých objemů (5,0 a výše) na zvednutí max výkonu a bez ohledu na kravál (většina kňučí, kvílí a pod).

ESS má reputaci typu: dražší, technicky dokonalé, principiálně lepší a naprosto funkční. U VF se dají dohledat vlákna, kdy se sada sice dala koupit ve slevě při GrBuy, ale fungovala v úterý, někdy odpoledne a celkově great success a co bys nechtěl za ty kačky.
de-nitro
Registrovaný
Příspěvky: 245
Registrován: čtv 29.01.2015 01:00

#9 Příspěvek od de-nitro »

musi se resit shipping,clo a dph takze spis 150
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Odpovědět