kamarádka má 116i (2,Ol) 2010 a chtěla by multifunkci na volantu. co sem koukal po netu, je asi menší šance na přípravu než už e81, ale má tempomat, tak by tam příprava na čudlíky být mohla, neporadí někdo jak to zjistit bez sundavání airbagu, toho se trochu bojím:) pak neni třeba už nic dokodav, nebo ano?
nikdo nic? na celém internetu nemůžu najít jasnou odpověď... dle vin kodu sem zkoušel jestli je tam příprava a nepíše to předpřípravu na vůbec nic, což mi příjde divný, protože ani jiný vinka nemaj předpřípravy.. kdo poradí?:)
S jistotou ti to bez shození airbagu asi nikdo neřekne. Na E90 mám tempomat a dešťák, ale příprava na multifunkci tam není.
Pokud kamarádova E87 nemá sportovní volant, tak prvděpodobnost, že by měla přípravu na multifunkci je asi docela malá
V8 power BMW 650i LCI Spacegrau
Top down BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine BMW R1150R Atlantablau
přesně takhle vypadá, je to interier dle vin.. píšou že sportovní kožený volant.. je tu šance větší?:)
pokud by tam konektor byl, musí se dokodovat čudlíky, nebo ne? Koukám, že je to nakonec E81 1/2010
Přílohy
Snímek obrazovky 2015-06-16 v 18.28.49.png (165.05 KiB) Zobrazeno 9604 x
řiká se tomu slip ring? co já sem koukal, tak sou teda páčky na nějakym plastovym kusu hned pod volantem, to se musí vyměnit za stejnej , ale s konektorem na multifunkci a teď mluvíš ještě o nějakém dalším kroužku?? nějak nechápu, jak výměna plastovýho bazmeku bez konektoru za stejnej s konektorem může pomoci, když pak je všechno stejný - nepřidává se kabel.. mohl bys mi to prosím nějak víc osvítit? na zahraničních forech nemůžu nic k tomu moc najít :-/
http://www.etk.cc/bmw/EN/search/selectC ... 1/61_3088/ Kroužek je č.3, spínací centrum je č.1 nebo 2. Kroužek je zacvaknutý a přišroubovaný do spínacího centra. Na první pohled to vypadá jako jeden kus, ale někdy to prodávají zvlášť
V8 power BMW 650i LCI Spacegrau
Top down BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine BMW R1150R Atlantablau
díky:) bude potřeba diagnostika na zprovoznění MF, tempomat tam užř je.. nešlo by to teda spíš nějak nakombinovat at se nemusí kupovat páčkdy které jsou skoro nové (75tis.km), to mi příjde jako škoda no
je teoretická šance, že ve spínacím centru piny budou, ale moc bych na to nevsázel ... respektive páčky jsou původní z výroby, nebo se tempomat dodělával?
V8 power BMW 650i LCI Spacegrau
Top down BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine BMW R1150R Atlantablau
Tak to bude s největší pravděpodobností potřeba i spínací centrum. Mám v autě podobnou situaci ... tempomat i dešťák mám z výroby, ale piny ani v kroužku ani ve spínacím centru nejsou
V8 power BMW 650i LCI Spacegrau
Top down BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine BMW R1150R Atlantablau
mě furt nejde do hlavy, jak je to udělaný s kabeláží, když přidám centrum a kroužek + volant s čudlíkama, jak se auto dozví, že to tam je, když nejde ještě nějaký kabel do řj, to je tam nějakej univerzální sběrač dat , či co?