Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E87 120kW vysoká spotřeba, nižší výkon
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 37
- Registrován: pát 02.11.2012 01:00
zdarvím,
četl jsem jen poslední stránku, ale osobně bych při takových problémech nehledal řešení v chipu, to mi příjde jako největší blbost co se dá udělat, ještě k tomu očividně paskvil, pokud ti to naráz ve 2000 vypálí.
Postupoval bych cestou nahrání originál softu do řj, tak aby auto bylo tak jako když vyjelo z fabriky a mohl se vyloučit sw problém, nejlépe v bmw. samozřejmě tedy s tím odstraněným dpf, egr se dá snad pročistit ne? každopádně s vypnutym se ti bude déle zahřívat motor. jakou barvu má kouř z výfuku?
četl jsem jen poslední stránku, ale osobně bych při takových problémech nehledal řešení v chipu, to mi příjde jako největší blbost co se dá udělat, ještě k tomu očividně paskvil, pokud ti to naráz ve 2000 vypálí.
Postupoval bych cestou nahrání originál softu do řj, tak aby auto bylo tak jako když vyjelo z fabriky a mohl se vyloučit sw problém, nejlépe v bmw. samozřejmě tedy s tím odstraněným dpf, egr se dá snad pročistit ne? každopádně s vypnutym se ti bude déle zahřívat motor. jakou barvu má kouř z výfuku?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 37
- Registrován: pát 02.11.2012 01:00
Už tam mám originál software a dal jsem novej EGR. Ujel jsem asi 300km a napsalo mi to chybu, že je příliš velký průtok vzduchu (prý v EGRu). Takže by to mohl být ten elektromagnetickej ovládací ventil u EGRu? Ale asi bude nejlepší to dát do originál BMW servisu, že jo? Bohužel to tam bude asi dost drahý..
Jinak kouř v podstatě nevim, protože to nijak znatelně nekouří.
Jinak kouř v podstatě nevim, protože to nijak znatelně nekouří.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 37
- Registrován: pát 02.11.2012 01:00
tak v bmw servisu jsem ještě nebyl, ale jsem objednanej. a na doporučení rovnou do německýho, když bydlim kousek od hranic...
aktualizace problému + co všechno už jsem vyzkoušel a nepomohlo:
- hlavní problém je pořád vysoká spotřeba - kolem 9 litrů
- v otáčkách do cca 2000 to zrovna moc netáhne
- už jsem vyměnil: váhu vzduchu, EGR ventil, lambda sondu, oba termostaty, vzduchovej filtr, vstřikovače vyčištěny + otestovány = dle protokolů v pořádku, motorovej olej + filtr, převodovej olej + filtr, naftovej filtr.
- jak jsem zmínil už dřív - DPF odstraněno fyzicky i softwarově, jinak je software originální, turbo bylo vyměněno za repasované než jsem auto kupoval.
- auto mi občas hodí chybu - Increased emissions, viz foto.
aktualizace problému + co všechno už jsem vyzkoušel a nepomohlo:
- hlavní problém je pořád vysoká spotřeba - kolem 9 litrů
- v otáčkách do cca 2000 to zrovna moc netáhne
- už jsem vyměnil: váhu vzduchu, EGR ventil, lambda sondu, oba termostaty, vzduchovej filtr, vstřikovače vyčištěny + otestovány = dle protokolů v pořádku, motorovej olej + filtr, převodovej olej + filtr, naftovej filtr.
- jak jsem zmínil už dřív - DPF odstraněno fyzicky i softwarově, jinak je software originální, turbo bylo vyměněno za repasované než jsem auto kupoval.
- auto mi občas hodí chybu - Increased emissions, viz foto.
- Přílohy
-
- obrázek.JPG (67.8 KiB) Zobrazeno 6528 x
Re: E87 120kW vysoká spotřeba, nižší výkon
Mam automat, 120i, 125kw a jezdim ted pres zimu za 14,5l ! ! ! Spotreba 7,5l se mi zda jako pohadkova


