Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
Pánové plynaři
Mám dotaz ohledně 540i s LPG Magic
Studený motor se klasicky zahřeje a přepne na lpg po cca 500metrech začne střídavě přeblikávat červená a modrá kontrolka a motor začne tarokovat jakoby na 7 válců a i po přepnutí na benzín stále tarokuje a nemá výkon musím vypnout motor a znova nastartovat pak jede normálně někdy to udělá několikrát za sebou někdy vůbec. Při provozu čistě na benzín jezdí uplně bez problémů to samé při prohřátém autě po startu přepne na plyn a jede bez problémů. Další věc je to že diody stavu lpg v nádrži neukazují správně například při plné nádrži svítí jen jedna nebo dvě při skoro prázdné všechny. Bohužel ještě nemám kabel k napíchnutí lpg systému tak mě zajímá zda s tímhle nemá někdo zkušenost. Vyměněn reduktor filtr svíčky všechny plynové hadice,LPG seřízené přímo v HL Propanu.
Díky za pomoc
Mám dotaz ohledně 540i s LPG Magic
Studený motor se klasicky zahřeje a přepne na lpg po cca 500metrech začne střídavě přeblikávat červená a modrá kontrolka a motor začne tarokovat jakoby na 7 válců a i po přepnutí na benzín stále tarokuje a nemá výkon musím vypnout motor a znova nastartovat pak jede normálně někdy to udělá několikrát za sebou někdy vůbec. Při provozu čistě na benzín jezdí uplně bez problémů to samé při prohřátém autě po startu přepne na plyn a jede bez problémů. Další věc je to že diody stavu lpg v nádrži neukazují správně například při plné nádrži svítí jen jedna nebo dvě při skoro prázdné všechny. Bohužel ještě nemám kabel k napíchnutí lpg systému tak mě zajímá zda s tímhle nemá někdo zkušenost. Vyměněn reduktor filtr svíčky všechny plynové hadice,LPG seřízené přímo v HL Propanu.
Díky za pomoc
Takže, po připojení diagnostiky (CYY), která předtím fungovala, mně zmizeli korekce, což by nebyl až zas takový problém. Co je podivné, že ukazuje otáčky x10, čili např na volnoběh 5400. Vše ostatní zobrazuje jak má-napětí, časy. Jednotka to bere vážně a nastavuje vše dle těch otáček, takže blbosti. Co je ještě divnější, že na druhém autě (535) funguje korektně (diagn). Ale když z něj vezmu jednotku a přehodím je, ukazuje zase x10. Takže problém je v autě. Je to m62 tu, LPG Tartaniny. Předtím to jezdilo naprosto dobře, potřeboval jsem jen přanastavit teplotu. Co to může být za píčovinu??
Díky
Díky
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 325
- Registrován: čtv 15.12.2011 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 325
- Registrován: čtv 15.12.2011 01:00
Zkus odpojit tu rj a kazdy pin zvlast projdi. Me to tenkrat pekne vyskolilo, diag plynu ukazovala skokove teploty 30 az 150 a nesmyslne vysoke otacky, ovsem ne vzdy. Zacalo to taky delat po jednoduchem serizeni plynu pri revizi, pritom se samotnou rj se vubec nehybalo ani se neodpojovala. Az pozdeji me jeden zkuseny plynar nasmeroval na ten konektor.. hodne stesti.
Paráda, že je tady tohle vlákno, do dneška jsem to netušil.
Mám 545i, nějaké 4 měsíce v plynu. Mám sekvenci Stefanelli.
Problémem je firma, která mi systém instalovala a teď ho má seřídit. Na prvním seřízení, po nějakých 1000 km po instalci, mi maník hodinu tůroval auto na místě. Druhý den šlo auto sotva nastartovat, tak uznal že se to asi nepovedlo a jel jsem na štelování znovu. To už tedy proběhlo za jízdy a po pár peripetiiích, kdy jsem si kupříkladu vyslechl co jsem to za magora, když chci aby auto jelo na plyn až do omezovače se zadařilo. Bohužel ale nezmizel jeden problém - motor má problém s prvním sepnutím po studeném startu, padá často do nouzáku. Na normální diagnostice jsme zjistili, že by to mělo být chudou směsí. Takže pojedu na třetí štelování, s tím že LPG maník mi naznačil, že jsem opravdu hodně otravný a že to bude chtít aby si tam auto nechal "pár dní".
Zajímalo by mě, jak problematické jste měli vy první štelování po instalaci? A jestli jsem nechávali auto na seřízení nějakou delší dobu?
Mám 545i, nějaké 4 měsíce v plynu. Mám sekvenci Stefanelli.
Problémem je firma, která mi systém instalovala a teď ho má seřídit. Na prvním seřízení, po nějakých 1000 km po instalci, mi maník hodinu tůroval auto na místě. Druhý den šlo auto sotva nastartovat, tak uznal že se to asi nepovedlo a jel jsem na štelování znovu. To už tedy proběhlo za jízdy a po pár peripetiiích, kdy jsem si kupříkladu vyslechl co jsem to za magora, když chci aby auto jelo na plyn až do omezovače se zadařilo. Bohužel ale nezmizel jeden problém - motor má problém s prvním sepnutím po studeném startu, padá často do nouzáku. Na normální diagnostice jsme zjistili, že by to mělo být chudou směsí. Takže pojedu na třetí štelování, s tím že LPG maník mi naznačil, že jsem opravdu hodně otravný a že to bude chtít aby si tam auto nechal "pár dní".
Zajímalo by mě, jak problematické jste měli vy první štelování po instalaci? A jestli jsem nechávali auto na seřízení nějakou delší dobu?
Takže k té záhadě. Proč se vymazali mapy? No vymazali. Ale proč přestal fungovat vstup otáček, zapojený na DME přes OBD 1, to už je vyšší moc. Přepojeno na indučku a OK. Poradil mi specialista na tartaniny, ktreý se fakt vyzná.
A pro empel: Nechal jsem proběhnout autokalibraci a bez změny map, tj všude nuly, jede auto super, do omezovače, rozdíl nepoznám. Ještě to budu honit, ale asi to bude ok. Pozn. můj podpis na jiném fóru: Jakmile je do něčeho vložen software, nemůže to nikdy spolehlivě fungovat.
A pro empel: Nechal jsem proběhnout autokalibraci a bez změny map, tj všude nuly, jede auto super, do omezovače, rozdíl nepoznám. Ještě to budu honit, ale asi to bude ok. Pozn. můj podpis na jiném fóru: Jakmile je do něčeho vložen software, nemůže to nikdy spolehlivě fungovat.
Ne tohle neznám. Mám plyn od listopadu. Po ujetí 2000km jsem jen na první prohlídku. Trochu to seštěloval, prý byla moc sytá směs na volnoběh. Ujel jsem přes 10tis a v pohodě.empeel píše:Zajímalo by mě, jak problematické jste měli vy první štelování po instalaci? A jestli jsem nechávali auto na seřízení nějakou delší dobu?
Sice se mi zdá, že když je motor studený, že má divný projev - trochu cupá a je lenivej, ale po zahřátí vše v pohodě.
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
Na valvetroniku bez podlaku je to seřizování slabší. Teď mi dělal Jarax seřízení a měl na moji 7er e65 750i takovou chytrou krabičku která ukazovala okamžitá adaptace lambd a plyn se seřizoval podle toho. Takže osobně jsem získal pocit, že se to dá odladit velmi slušně, než když jedeš stylem, je to chudý, zkusíme přidat trošku .....
Ps: můj původní plynař to dělal tak od oka, že to po ránu ani nechtělo nastartovat ....... (start je bez lambda sond, dokud se neohřejí). Celkem zábava v kopci.
Ps: můj původní plynař to dělal tak od oka, že to po ránu ani nechtělo nastartovat ....... (start je bez lambda sond, dokud se neohřejí). Celkem zábava v kopci.
poradím vám dobrý test na seřízení LPG, jedte v ustaleném zátahu (noha drží přesně plyn v učrité poloze), je dobré si nohy na plynu posunout uplně doprava a opřít o tunel, auto musí jet po rovině, pak přepínejte mezi LPG a benzínem, ručička spotřeby by se při tom přepínání neměla moc hýbat. todle zkuste s více zatíženíma motoru (např 1/4 plynu, 1/2plynu, plnej apod)