pěkné jsou 7er e38 mám sám jednu a vem to tak že za 100-120k koupíš krásnej kousek a budeš servisovat mnohem levněji pokud bude v parádním a udržovaném stavu. E65 už jsem se shodl s hodně lidmi je prostě už skok sice výbava super a je novější ale díly jsou o to více dražší.
Na e38 se dá plno dílů sehnat fakt levně asi jako na 5er e39.
Pokud chceš něco pro radost tak 740i plus LPG co tady mají borci a jsou spokojení.
Budou tady někteří co budou oponovat třeba výbavou a novější e65 ale servis je zase uplně jinde.
E38 je ještě stará škola kde na kvalitu materiálů si dávali záležet.... a pokud je vybavená a servisovaná od fandy tak je to podle mě lepší kup jak 735i e65 a taky vypadá líp.
Já si taky zjištoval ceny atd a rozmýšlel se ale pro mě byla volba e38 protože to auto mi přijde jako jedno z nej co BMW dělalo od roku 94-2001. Mám tedy model 728i takže servis je velice rozumnej za kvalitu co dostanu si myslím ideální poměr ikdyž 740i bude ještě lepší zážitek.
740i bude mnohem lepší na silnici ale spotřeba bude zase o 2,5l vyšší a servis malinko dražší protože je to V8.
728i mám 9,7L dlouhodobej průměr a 740i je cca 12-13l pokud jezdíš rozumně. S LPG to řešit nebudeš takže pak bude spotřeba vyšší ...
Je to na tvém zvážení kolik chceš do auta cpát a co si můžeš dovolit.
Já bych měsíčně víc jak 7tis nedal to je takovej maximální limit co jsem jako fanda BMW ochoten dát. u E65 to bude jiná cifra pokud to bude denní auto.
Vlastním ted 7let 525i e34 a pokud přesedneš sám z fabie do 740i tak budeš koukat hodně dlouho jak je to super auto...a připadat si jak v jiném světě.
