Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e65 745i - problém s kolísáním otáček - VYŘEŠENO
Pánové,
po delší odmlce se projevil problém, který se pokusím níže popsat:
Již delší domu mi kolísají otáčky při konstantní jízdě po rovnice. Kolísání je +-300 RPM. S rostoucí teplotou motoru se kolísání ztrácí, až úplně vymizí. Vymizí za cca 15-20 km. Všiml jsem si, že to nedělá, když je auto úplně studené (a ještě mám omezeny otáčky takovým tím proužkem co pomalu ubývá).
Netušíte čím to může být? Nemůže být souvislost s tím, že mi auto cca půl roku zpět neskutečně kouřilo kvůli KO guferům?
Dalším problémem je, že když dojíždím do kopce a poté na horizontu lehce přidám tak se mi zdá jakoby převodovka nevěděla co po ní chci řadí neustále 2-3-2-3-2-3-2-3 a až pak se ustálí. Pokud přidám více plynu tak nechá 2 a v pohodě...
Napadá mne, zda vše nemůže souviset s převodovkou. Cca před 50tis km majitel přede mnou měnit filtr + olej. Prý vše BMW ale ...kdo ví.
Nakonec přikládám odkaz na youtube s kolísáním.
Díky moc za rady !!
http://www.youtube.com/watch?v=ahF_ZtNMCiU
po delší odmlce se projevil problém, který se pokusím níže popsat:
Již delší domu mi kolísají otáčky při konstantní jízdě po rovnice. Kolísání je +-300 RPM. S rostoucí teplotou motoru se kolísání ztrácí, až úplně vymizí. Vymizí za cca 15-20 km. Všiml jsem si, že to nedělá, když je auto úplně studené (a ještě mám omezeny otáčky takovým tím proužkem co pomalu ubývá).
Netušíte čím to může být? Nemůže být souvislost s tím, že mi auto cca půl roku zpět neskutečně kouřilo kvůli KO guferům?
Dalším problémem je, že když dojíždím do kopce a poté na horizontu lehce přidám tak se mi zdá jakoby převodovka nevěděla co po ní chci řadí neustále 2-3-2-3-2-3-2-3 a až pak se ustálí. Pokud přidám více plynu tak nechá 2 a v pohodě...
Napadá mne, zda vše nemůže souviset s převodovkou. Cca před 50tis km majitel přede mnou měnit filtr + olej. Prý vše BMW ale ...kdo ví.
Nakonec přikládám odkaz na youtube s kolísáním.
Díky moc za rady !!
http://www.youtube.com/watch?v=ahF_ZtNMCiU
Podle toho co píšeš to vypadá na měnič. Ale pokud se ti ten problém s kolísáním ještě ztrácí, tak by mohl být problém s množstvím oleje v automatu. Protože když se olej zahřeje, tak se roztáhne a je ho "víc" - a tvůj problém mizí.
Takže bych zkouknul převodovku, jestli ti z ní někde neteče olej. Stačí malej únik, ale po nějaké době tam může chybět už dost.
A řešil bych to co nejrychleji, možná když to doplníš, tak to bude ještě v pohodě...
Takže bych zkouknul převodovku, jestli ti z ní někde neteče olej. Stačí malej únik, ale po nějaké době tam může chybět už dost.
A řešil bych to co nejrychleji, možná když to doplníš, tak to bude ještě v pohodě...
Zkusil jsem teda nohu na brzdu, zařadit D, a třičtvrtě plynu. Otáčky do 2000 RPM, takže měnič by mohl být snad OK.
Co se oleje týče, tak ten jsem kontroloval před cca 5ti měsíci + měnil filtr a nějaké těsnění (tvaru dvou čtverečku) + měnil kabelovou průchodku. Když jsem byl před 14ti dny v servise, tak únik z převodovky žádný..
Takže "babo raď"
Co se oleje týče, tak ten jsem kontroloval před cca 5ti měsíci + měnil filtr a nějaké těsnění (tvaru dvou čtverečku) + měnil kabelovou průchodku. Když jsem byl před 14ti dny v servise, tak únik z převodovky žádný..
Takže "babo raď"

Tak jsem dnes vyčistil váhu vzduchu a hodnota je na cca 14kg/min, takže by měla být OK. Nedalo mi to však a byl jsem se projet dálku na benzín (auto je na LPG). K mému překvapení mi to opět vyplivlo prozatím chybu 273D CDKKAT2 - Catalytic-converter conversion (bank2).
Proto mne napadá - nemůže za celý problém zacpaný kat? Dokážu si představit, že se zacpal tím, jak jsem jezdil s kouřícím motorem se spotřebou oleje cca 1L na 1000km...možná více.
Díky za tipy.
Proto mne napadá - nemůže za celý problém zacpaný kat? Dokážu si představit, že se zacpal tím, jak jsem jezdil s kouřícím motorem se spotřebou oleje cca 1L na 1000km...možná více.
Díky za tipy.
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Pěkně, pěkně
Každopádně problém stále trvá, takže zítra jedu zkontrolovat hladinu oleje + přidám Liqui-Moly ATF aditivum... Pokud nepomůže toto, tak už nejspíš nic.
Diag pořád píše jen katalyzátor (bank2) a Secondary Air system... Nic z toho by však, dle mého názoru, nemělo mít vliv na to kolísání...
Přidávám video z brždění motorem z kopce:
http://www.youtube.com/watch?v=QSvZGEtp3VA

Diag pořád píše jen katalyzátor (bank2) a Secondary Air system... Nic z toho by však, dle mého názoru, nemělo mít vliv na to kolísání...
Přidávám video z brždění motorem z kopce:
http://www.youtube.com/watch?v=QSvZGEtp3VA
Ahoj, daj prosim vediet jak to dopadlo. Mam presne ten isty problem, uz som tiez pocul ze vymena oleja to vyriesi, tak by som si to rad od niekoho potvrdil. U mna sa uz vymenilo snad 10 veci (cidlo teploty nasavaneho vzduchu, lambdy, kontrola katu atd) a nic nepomohlo.
7er. True definition of luxury. Yours.