
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Kupujeme e65
to je přesně to, o co jde u auta i mě... Proč se mám lámat v něčem nepohodlném, když mohu za stejnou cenu mít 7er a opravdu komfort. Pak jak píšeš, ujedu 2tis km a jsem naprosto v pohodě 

AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 488
- Registrován: sob 24.07.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Tak po 2.000km vkuse bych já osobně byl rozlámanej i kdybych seděl vzadu v longu a neřídil
Každopádně souhlasím s JaraXem - porovnáním mojí E53 a šéfovi E66 musím uznal, že je sedma lepší ve všech ohledech vyjma pár věcí.
Tou nejdůležitější je pro mě výhled ven z auta. V X5 sedím výš a vidím víc. Druhá pro mě podstatná věc je zvuk auta, sedma je utlumená a X5iS má lepší zvuk. Pak teoretická průchodnost na polních cestách, na chatu v horách nebo na lyžovačku do Itálie bych asi radši jel X5. Ale jinak je E66 lepší ve všem. Nižší spotřeba, mnohem vyšší komfort jízdy, logic BOMBA PECKA, softclose silně návyková věc, sedačky jak v pokojíčku...
JENŽE: 7ma která by se mi líbila (tj. E66, 750i, DD, LOGIC, černá barva a bílá kůže uvnitř) se sehnat NEDÁ a když dá, tak za takový prachy, že je to pro mé finanční možnosti naprosto unglaublich

Každopádně souhlasím s JaraXem - porovnáním mojí E53 a šéfovi E66 musím uznal, že je sedma lepší ve všech ohledech vyjma pár věcí.
Tou nejdůležitější je pro mě výhled ven z auta. V X5 sedím výš a vidím víc. Druhá pro mě podstatná věc je zvuk auta, sedma je utlumená a X5iS má lepší zvuk. Pak teoretická průchodnost na polních cestách, na chatu v horách nebo na lyžovačku do Itálie bych asi radši jel X5. Ale jinak je E66 lepší ve všem. Nižší spotřeba, mnohem vyšší komfort jízdy, logic BOMBA PECKA, softclose silně návyková věc, sedačky jak v pokojíčku...
JENŽE: 7ma která by se mi líbila (tj. E66, 750i, DD, LOGIC, černá barva a bílá kůže uvnitř) se sehnat NEDÁ a když dá, tak za takový prachy, že je to pro mé finanční možnosti naprosto unglaublich
ale nebyl. Moje nejdelší cesta s E65 byla skoro 3tis (Praha -> Gibraltar) a byl jsem pak naprosto v pohodě
Na druhou stranu ani E65, resp. 7er není zázračné auto. Jde o vkus každého soudruha. Já preferufi luxus a komfort, i když taková M5 by nebyla špatná

Na druhou stranu ani E65, resp. 7er není zázračné auto. Jde o vkus každého soudruha. Já preferufi luxus a komfort, i když taková M5 by nebyla špatná
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
BMW prodává vyloženě přestavbový kit. Takže se můžeš z před FL, udělat FL. A pokud jsi magor jako já, tak i klidně interiérový...
.
Dost lidem se před FL nelíbí a hodně lidí si myslí, že tím auto omladí a zvednou cenu při prodeji. Dokonce jsem viděl jedno auto, které mělo předělaný jen zadek - možná to majitel nestihl nebo došly prachy, ale vypadalo to opravdu divně

Dost lidem se před FL nelíbí a hodně lidí si myslí, že tím auto omladí a zvednou cenu při prodeji. Dokonce jsem viděl jedno auto, které mělo předělaný jen zadek - možná to majitel nestihl nebo došly prachy, ale vypadalo to opravdu divně
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Zdravím, již delší dobu hledám E65 750i, bohužel se mi nedaří najít BMW ve slušné výbavě a F01 je cenou pořád dost vysoko. Trochu jsem zabrousil do jiného klanu tedy MB S500 W221. Jsou k mání ve slušné výbavě: problematický airmatic a automat G7, dále sedačky memory, výhřev, ventil a masáž, vyhřívaný volant, 4x4, natáčecí bixenony, udržování vzdálenosti při aktivním tempomatu od vozidla před sebou až do zastavení a pak zase rozjetí, noční vidění, zadní sedačky výhřev, někdy i ventil, chlazené držáky nápojů a přihrádky, čtyřzónová klima, couvací kamera a já nevím co ještě. Cenovka kolem 500 000Kč. Hledal jsem informace ohledně předělání na LPG a podle předběžného infa jsou dva druhy motorů a u jednoho to nejde předělat. Podle Neptunu a dává 78l nádrž, systém BRC a údajně musí přistřikovat benzín, kvůli výkonu a chlazení vstřikovačů. Dále se musí přizvednout sací jednotky, protože prý tam je málo místa. Zdá se mi to složité. Trochu závidím JaraXovi, že E65 umí ze 103l a montáž mají zmáknutou. Trochu mám vítr z té spotřeby, když zůstanu u benzínu, která se bude pohybovat když dobře tak okolo 13-14l/100. Jinak už se moje mozkové závity natěšily a asi do něj vlítnu, protože je to krasavec,už jsem v něm seděl:sorry: Vím, že se ptám na špatném fóru, ale to od MB se s tímto nedá srovnat, nemáte někdo zkušenost s touto přestavbou a autem jako takovým?. Děkuji za každou radu.
Zdeněk
Zdeněk
tak W221 je masirka, to se musi nechat a co jsme je v Mercedesu delaly, tak airmatic je v pohode, to byla bolest W220.
E65 ale i F01 nesaha W221 ani po kolena a to jak exterierem, tak interierem. Kdyz uz, tak bych volil S63 AMG, ikdyz tam je ta castka uplne nekde jinde.
Dej na me a pokud mas vetr ze spotreby, tak esku vubec nekupuj, pac i prkotina tam nestoji pod 50tkc....

E65 ale i F01 nesaha W221 ani po kolena a to jak exterierem, tak interierem. Kdyz uz, tak bych volil S63 AMG, ikdyz tam je ta castka uplne nekde jinde.
Dej na me a pokud mas vetr ze spotreby, tak esku vubec nekupuj, pac i prkotina tam nestoji pod 50tkc....

roti
viděl jsem servisní historii i s cenou a máš pravdu co fa to 10-30 000Kč je to děs, ale zase to nebylo nic závažného a skoro všechno co dělali v servise zvládnu sám doma. Ono cenově se to v autorizovaném BMW moc lišit nebude. Možná jsem to blbě napsal ale znáš to, pak jsi u každého tankování nas**nej, ale nebudu si kvůli tomu kupovat "simply clever"
. Můžeš mi prosím do SZ napsat bližší info o možných závadách v motorizaci, S500/285kW popřípadě i v 320CDI r.v.2006? Děkuji. Zdeněk
viděl jsem servisní historii i s cenou a máš pravdu co fa to 10-30 000Kč je to děs, ale zase to nebylo nic závažného a skoro všechno co dělali v servise zvládnu sám doma. Ono cenově se to v autorizovaném BMW moc lišit nebude. Možná jsem to blbě napsal ale znáš to, pak jsi u každého tankování nas**nej, ale nebudu si kvůli tomu kupovat "simply clever"

Eks píše:Zdravím, již delší dobu hledám E65 750i, bohužel se mi nedaří najít BMW ve slušné výbavě a F01 je cenou pořád dost vysoko. Trochu jsem zabrousil do jiného klanu tedy MB S500 W221. Jsou k mání ve slušné výbavě: problematický airmatic a automat G7, dále sedačky memory, výhřev, ventil a masáž, vyhřívaný volant, 4x4, natáčecí bixenony, udržování vzdálenosti při aktivním tempomatu od vozidla před sebou až do zastavení a pak zase rozjetí, noční vidění, zadní sedačky výhřev, někdy i ventil, chlazené držáky nápojů a přihrádky, čtyřzónová klima, couvací kamera a já nevím co ještě. Cenovka kolem 500 000Kč.
U te vybavy W221cek je zajimave, ze maji bezne ve vybave mraky serepeticek naprd typu nocni videni, ale skoro nikdy nemaji bezklicove ovladani. To ma v cenove kategorii do 700.000Kc snad jedna z dvaceti.
Co se tyce motoru, tak jeste je moznost 350tka, ktera sice neni v osmivalu, ale zere o litr a pul mene a tech 270PS na nenarocne jezdeni celkem staci.
No, to bezklíčkové ovládání asi budu muset oželet. To zase bude hledání
po kapsách kde klíč je, ale zase na druhou stranu ti auto neukradnou, protože jsem někde četl, že už umí tem signál zaznamenat a pak není problém auto otevřít a odjet. Jinak 350 benzín je vcelku poruchový motor, jak jsem se dočetl.
Odpoledne jdu na důkladnou prohlídku a pokud budu spokojen dám záložku a objednám se na prohlídku v autorizovaném servisu. Pořád jen řeším to LPG a info nic moc.
Zd


Zd
Eks píše:No, to bezklíčkové ovládání asi budu muset oželet. To zase bude hledánípo kapsách kde klíč je, ale zase na druhou stranu ti auto neukradnou, protože jsem někde četl, že už umí tem signál zaznamenat a pak není problém auto otevřít a odjet. Jinak 350 benzín je vcelku poruchový motor, jak jsem se dočetl.
Odpoledne jdu na důkladnou prohlídku a pokud budu spokojen dám záložku a objednám se na prohlídku v autorizovaném servisu. Pořád jen řeším to LPG a info nic moc.
Zd
Bezklicove ovladani bych ozelel rozhodne hure nez jakoukoliv ostatni vybavu krome kuze a navi. Prijde mi to u takoveho auta celkem fail.
Jinak dalsi nezminena moznost je Lexus LS 460. Sice to neni ani tak automobil jako spise pojizdny obyvak, ale narozdil od Nemcu je mnohem bytelnejsi a tudiz je predpoklad mensich servisnich nakladu. Navic je vzdy v maximalni vybave, takze odpada nutnost shanet auto podle vybavy.
ahoj, vzhledem k tomu, že se mi nedaří sehnat takovou E60 jakou bych si představoval, si chci koupit E65 3.0d rok 2003-2004
procházel jsem forum, ale bohužel se všude jen hádáte a informace jsou hodně roztroušené
potřebuju se zeptat - auto bude mít tak 220-280 najeto, ale mělo by mít úplnou servisní historii. Můžete mi prosím poradit co budou první servisní zásahy, které mě po koupi budou čekat a jaké si zkontrolovat, že byly provedené?
Díky
procházel jsem forum, ale bohužel se všude jen hádáte a informace jsou hodně roztroušené

potřebuju se zeptat - auto bude mít tak 220-280 najeto, ale mělo by mít úplnou servisní historii. Můžete mi prosím poradit co budou první servisní zásahy, které mě po koupi budou čekat a jaké si zkontrolovat, že byly provedené?
Díky
