Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Kupujeme e65

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
hurvajs77
Registrovaný
Příspěvky: 2913
Registrován: úte 27.09.2011 00:00
Bydliště: Praha/Tábor/ČR

#841 Příspěvek od hurvajs77 »

to je přesně to, o co jde u auta i mě... Proč se mám lámat v něčem nepohodlném, když mohu za stejnou cenu mít 7er a opravdu komfort. Pak jak píšeš, ujedu 2tis km a jsem naprosto v pohodě :-)
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
Obrázek
E65 730d
E61 530xd - stolen :-(
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
Killingman
Registrovaný
Příspěvky: 488
Registrován: sob 24.07.2010 00:00
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

#842 Příspěvek od Killingman »

Tak po 2.000km vkuse bych já osobně byl rozlámanej i kdybych seděl vzadu v longu a neřídil :-D

Každopádně souhlasím s JaraXem - porovnáním mojí E53 a šéfovi E66 musím uznal, že je sedma lepší ve všech ohledech vyjma pár věcí.
Tou nejdůležitější je pro mě výhled ven z auta. V X5 sedím výš a vidím víc. Druhá pro mě podstatná věc je zvuk auta, sedma je utlumená a X5iS má lepší zvuk. Pak teoretická průchodnost na polních cestách, na chatu v horách nebo na lyžovačku do Itálie bych asi radši jel X5. Ale jinak je E66 lepší ve všem. Nižší spotřeba, mnohem vyšší komfort jízdy, logic BOMBA PECKA, softclose silně návyková věc, sedačky jak v pokojíčku...
JENŽE: 7ma která by se mi líbila (tj. E66, 750i, DD, LOGIC, černá barva a bílá kůže uvnitř) se sehnat NEDÁ a když dá, tak za takový prachy, že je to pro mé finanční možnosti naprosto unglaublich
hurvajs77
Registrovaný
Příspěvky: 2913
Registrován: úte 27.09.2011 00:00
Bydliště: Praha/Tábor/ČR

#843 Příspěvek od hurvajs77 »

ale nebyl. Moje nejdelší cesta s E65 byla skoro 3tis (Praha -> Gibraltar) a byl jsem pak naprosto v pohodě ;-)

Na druhou stranu ani E65, resp. 7er není zázračné auto. Jde o vkus každého soudruha. Já preferufi luxus a komfort, i když taková M5 by nebyla špatná
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
Obrázek
E65 730d
E61 530xd - stolen :-(
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
palciatko
Registrovaný
Příspěvky: 217
Registrován: úte 28.01.2014 01:00
Bydliště: Sabinov

#844 Příspěvek od palciatko »

Páni, existuje nejaký rozumný dôvod, aby 745i long vyrobený 10/2002 (predFL) vyzeral ako poFL model? :roll:
Obrázek
Obrázek
kabyr01
Registrovaný
Příspěvky: 729
Registrován: pon 12.01.2009 01:00
Bydliště: Kutná Hora

#845 Příspěvek od kabyr01 »

V zásadě dvě možnosti - někdo hodně toužil po faceliftu a investoval velké peníze na přestavbu a nebo to bylo bourané :lol:
hurvajs77
Registrovaný
Příspěvky: 2913
Registrován: úte 27.09.2011 00:00
Bydliště: Praha/Tábor/ČR

#846 Příspěvek od hurvajs77 »

BMW prodává vyloženě přestavbový kit. Takže se můžeš z před FL, udělat FL. A pokud jsi magor jako já, tak i klidně interiérový... :-D.

Dost lidem se před FL nelíbí a hodně lidí si myslí, že tím auto omladí a zvednou cenu při prodeji. Dokonce jsem viděl jedno auto, které mělo předělaný jen zadek - možná to majitel nestihl nebo došly prachy, ale vypadalo to opravdu divně
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
Obrázek
E65 730d
E61 530xd - stolen :-(
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#847 Příspěvek od Kail »

Když tak rádi řídíte a cestujete,tak na to je stejně nejlepší tohle:
Obrázek

Pohodlí a placu že se na to ani sedma nehrabe a ještě si vyděláte :lol: :lol:
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#848 Příspěvek od JaraX »

a dá se s tím jet 200km/h cestovně v klidu ?
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#849 Příspěvek od Kail »

Kam by jsi chvátal když tě ta jízda tak baví,zavodníku?
Uživatelský avatar
vlastnemec
Registrovaný
Příspěvky: 1627
Registrován: stř 16.03.2011 01:00
Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)

#850 Příspěvek od vlastnemec »

Jojo a hurá do světa, dochází řidiči. Tohle je demo nakonec pojedeš tímhle.
Přílohy
m1325.jpg
m1325.jpg (56.32 KiB) Zobrazeno 859 x
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#851 Příspěvek od Kail »

:lol:
hurvajs77
Registrovaný
Příspěvky: 2913
Registrován: úte 27.09.2011 00:00
Bydliště: Praha/Tábor/ČR

#852 Příspěvek od hurvajs77 »

no asi tak... :-D
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
Obrázek
E65 730d
E61 530xd - stolen :-(
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#853 Příspěvek od JaraX »

Kail píše:Kam by jsi chvátal když tě ta jízda tak baví,zavodníku?

že jede někdo rychle neznamená že ho ta jízda nebaví a chce tam už být, to by si pak Mko kupovali jen lidi kteří chcou byt všude rychle ale řidit to auto je nebaví :)
Eks
Registrovaný
Příspěvky: 260
Registrován: úte 04.12.2007 01:00

#854 Příspěvek od Eks »

Zdravím, již delší dobu hledám E65 750i, bohužel se mi nedaří najít BMW ve slušné výbavě a F01 je cenou pořád dost vysoko. Trochu jsem zabrousil do jiného klanu tedy MB S500 W221. Jsou k mání ve slušné výbavě: problematický airmatic a automat G7, dále sedačky memory, výhřev, ventil a masáž, vyhřívaný volant, 4x4, natáčecí bixenony, udržování vzdálenosti při aktivním tempomatu od vozidla před sebou až do zastavení a pak zase rozjetí, noční vidění, zadní sedačky výhřev, někdy i ventil, chlazené držáky nápojů a přihrádky, čtyřzónová klima, couvací kamera a já nevím co ještě. Cenovka kolem 500 000Kč. Hledal jsem informace ohledně předělání na LPG a podle předběžného infa jsou dva druhy motorů a u jednoho to nejde předělat. Podle Neptunu a dává 78l nádrž, systém BRC a údajně musí přistřikovat benzín, kvůli výkonu a chlazení vstřikovačů. Dále se musí přizvednout sací jednotky, protože prý tam je málo místa. Zdá se mi to složité. Trochu závidím JaraXovi, že E65 umí ze 103l a montáž mají zmáknutou. Trochu mám vítr z té spotřeby, když zůstanu u benzínu, která se bude pohybovat když dobře tak okolo 13-14l/100. Jinak už se moje mozkové závity natěšily a asi do něj vlítnu, protože je to krasavec,už jsem v něm seděl:sorry: Vím, že se ptám na špatném fóru, ale to od MB se s tímto nedá srovnat, nemáte někdo zkušenost s touto přestavbou a autem jako takovým?. Děkuji za každou radu.
Zdeněk
roti
Registrovaný
Příspěvky: 209
Registrován: čtv 23.02.2006 01:00
Bydliště: Praha, München

#855 Příspěvek od roti »

tak W221 je masirka, to se musi nechat a co jsme je v Mercedesu delaly, tak airmatic je v pohode, to byla bolest W220.
E65 ale i F01 nesaha W221 ani po kolena a to jak exterierem, tak interierem. Kdyz uz, tak bych volil S63 AMG, ikdyz tam je ta castka uplne nekde jinde.

Dej na me a pokud mas vetr ze spotreby, tak esku vubec nekupuj, pac i prkotina tam nestoji pod 50tkc....

Obrázek
Eks
Registrovaný
Příspěvky: 260
Registrován: úte 04.12.2007 01:00

#856 Příspěvek od Eks »

roti
viděl jsem servisní historii i s cenou a máš pravdu co fa to 10-30 000Kč je to děs, ale zase to nebylo nic závažného a skoro všechno co dělali v servise zvládnu sám doma. Ono cenově se to v autorizovaném BMW moc lišit nebude. Možná jsem to blbě napsal ale znáš to, pak jsi u každého tankování nas**nej, ale nebudu si kvůli tomu kupovat "simply clever" :D. Můžeš mi prosím do SZ napsat bližší info o možných závadách v motorizaci, S500/285kW popřípadě i v 320CDI r.v.2006? Děkuji. Zdeněk
Atila
Registrovaný
Příspěvky: 657
Registrován: úte 31.10.2006 01:00

#857 Příspěvek od Atila »

Eks píše:Zdravím, již delší dobu hledám E65 750i, bohužel se mi nedaří najít BMW ve slušné výbavě a F01 je cenou pořád dost vysoko. Trochu jsem zabrousil do jiného klanu tedy MB S500 W221. Jsou k mání ve slušné výbavě: problematický airmatic a automat G7, dále sedačky memory, výhřev, ventil a masáž, vyhřívaný volant, 4x4, natáčecí bixenony, udržování vzdálenosti při aktivním tempomatu od vozidla před sebou až do zastavení a pak zase rozjetí, noční vidění, zadní sedačky výhřev, někdy i ventil, chlazené držáky nápojů a přihrádky, čtyřzónová klima, couvací kamera a já nevím co ještě. Cenovka kolem 500 000Kč.


U te vybavy W221cek je zajimave, ze maji bezne ve vybave mraky serepeticek naprd typu nocni videni, ale skoro nikdy nemaji bezklicove ovladani. To ma v cenove kategorii do 700.000Kc snad jedna z dvaceti.

Co se tyce motoru, tak jeste je moznost 350tka, ktera sice neni v osmivalu, ale zere o litr a pul mene a tech 270PS na nenarocne jezdeni celkem staci.
Eks
Registrovaný
Příspěvky: 260
Registrován: úte 04.12.2007 01:00

#858 Příspěvek od Eks »

No, to bezklíčkové ovládání asi budu muset oželet. To zase bude hledání :oops: po kapsách kde klíč je, ale zase na druhou stranu ti auto neukradnou, protože jsem někde četl, že už umí tem signál zaznamenat a pak není problém auto otevřít a odjet. Jinak 350 benzín je vcelku poruchový motor, jak jsem se dočetl. :ja_nic: Odpoledne jdu na důkladnou prohlídku a pokud budu spokojen dám záložku a objednám se na prohlídku v autorizovaném servisu. Pořád jen řeším to LPG a info nic moc.
Zd
Atila
Registrovaný
Příspěvky: 657
Registrován: úte 31.10.2006 01:00

#859 Příspěvek od Atila »

Eks píše:No, to bezklíčkové ovládání asi budu muset oželet. To zase bude hledání :oops: po kapsách kde klíč je, ale zase na druhou stranu ti auto neukradnou, protože jsem někde četl, že už umí tem signál zaznamenat a pak není problém auto otevřít a odjet. Jinak 350 benzín je vcelku poruchový motor, jak jsem se dočetl. :ja_nic: Odpoledne jdu na důkladnou prohlídku a pokud budu spokojen dám záložku a objednám se na prohlídku v autorizovaném servisu. Pořád jen řeším to LPG a info nic moc.
Zd


Bezklicove ovladani bych ozelel rozhodne hure nez jakoukoliv ostatni vybavu krome kuze a navi. Prijde mi to u takoveho auta celkem fail.

Jinak dalsi nezminena moznost je Lexus LS 460. Sice to neni ani tak automobil jako spise pojizdny obyvak, ale narozdil od Nemcu je mnohem bytelnejsi a tudiz je predpoklad mensich servisnich nakladu. Navic je vzdy v maximalni vybave, takze odpada nutnost shanet auto podle vybavy.
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#860 Příspěvek od kurevtor »

ahoj, vzhledem k tomu, že se mi nedaří sehnat takovou E60 jakou bych si představoval, si chci koupit E65 3.0d rok 2003-2004

procházel jsem forum, ale bohužel se všude jen hádáte a informace jsou hodně roztroušené :)

potřebuju se zeptat - auto bude mít tak 220-280 najeto, ale mělo by mít úplnou servisní historii. Můžete mi prosím poradit co budou první servisní zásahy, které mě po koupi budou čekat a jaké si zkontrolovat, že byly provedené?

Díky :-)
Odpovědět