Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e65 3.0 d proč ne

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Zpráva
Autor
navi
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: sob 27.04.2013 00:00

#1 Příspěvek od navi »

ahoj chtěl jsem bmw x5 ale nic jsem nenašel .
tak jsem se rozhodl že pujdu do e 65 po face
jde mě o železnaj podvozek bez dd .prostě co nejmene naročne na opravu
diesel proto že mam naftu zadara a 3.0 d je idealni . ten samej motor jsem měl v x3 a e39 a žadnej problé.

ale všude tu čtu že 3.0 d je nahovno nejede sere se atd

tak co mám hledat u e65 jaká kombinace bude nej ohledně spolehlivosti

mam na auto 350 tis da se něco sehnat a na co si dát bacha
lolko111
Registrovaný
Příspěvky: 150
Registrován: sob 29.05.2010 00:00

#2 Příspěvek od lolko111 »

mne sa môj 3-liter páči, najazdených má 280000 a pradie si ako mačička....ešte s ním nič nebolo..... :wink:
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od JaraX »

naftu v pohodě prodáš nějakymu kamaradovi za 30kč, za to koupíš skoro 1,5 litru LPG, a furt seš na tom líp.

běž do bazaru, najdi si tam 730d a svez se s ní, pak si najdi 750i a svez se s ní, pak tu sem napiš že chceš naftu. Rád ti pomužu vybrat.

nevím proč kupovat sedmu bez DD, to si bež rovnou koupit superba.

nechápu jak muže někdo napsat chcu sedmu na udržbu co nejjednoduší a tak si koupím 730d,
zzeli
Registrovaný
Příspěvky: 765
Registrován: čtv 26.12.2013 01:00

#4 Příspěvek od zzeli »

Tohle vlakno ma potencial :D
Kdyz tu naftu tak moc chces, tak si ji kup. Rozpocet mas slusnej, 100tis bych nechal jako rezervu a budes spokojenej.
Jinak co se tyce benzin vs nafta je tu prispevku asi tak milion, mozna dva, staci se zacist, za tejden mas docteno a budes mit obrazek celkem dobrej.
navi
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: sob 27.04.2013 00:00

#5 Příspěvek od navi »

otec má 730d 2007 dnes má najeto 93000
má dd a vzduch podvozek na jízdu super ale ja mam na auto 300 350 tis
to bude najezd tak kolem 200 tis a tam bude ten podvozek před opravou .
železnej podvozen je dle meho názoru nej a dd nepotřebuju
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od JaraX »

že má auto najeto 200 neznamená že má podvozek na výměnu,
nevím co je myšleno železným podvozkem ale je to furt stejné, ve předu sou 4 hliníková ramena, axialy a čepy řízení sou železné, tlumič ve předu je bud normal nebo EDC, EDC ale zase vydrží 2x tolik co normal a dá se koupit za par penez jetý
zadní vzduchový EDC jsem ještě neviděl nikdy špatný.
obyč tlumiče sice stojí 3tinu ale taky 3tinu vydrží.

zkus se jít těma auta svíst a udělat si obrázek sám, nafty sou mnohem časteji stočené jak benzínové verze, připadně si vem třeba tu Hurvajzovu sedmu, sypal do toho vrchem spodem tak by mohla byt dobrá a je to ropa.
Pechy
Registrovaný
Příspěvky: 149
Registrován: stř 31.10.2012 01:00
Bydliště: Praha / Benešov

#7 Příspěvek od Pechy »

Klidně běž do nafty. Já jsem s tím motorem spokojený.

Předpokládám, že nad radou od Jaraxe, abys naftu prodával a šel do LPG, když máš naftu zdarma jsi se od srdce zasmál stejně jako já.. :lol:
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od JaraX »

a nebo je lepší přestat krást naftu a třeba ho za to v práci pochválí.
navi
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: sob 27.04.2013 00:00

#9 Příspěvek od navi »

třeba to bude tim že naftu nekradu ale tankuju si doma rodice maji firmu a naftu kupujeme za 99 centu a já jakožto hejčkanej jedináček ji mám zdarma

:P :P

od te doby co jezdim tak jsem za naftu zaplatil tak max 200 euro
a je blbost prodávat naftu a kupovat benzin nebo lpg .
všude tu čtu jak je 3.0 d na pohodu jak to nejede .
já žiju v DE jezdim po autobahnech a 3.0 bohatě stačí :evil:
mám dojem že každej z tohoto fora má doma 750 a basní tu o tom jak to jede že to v pohodě dá 250 atd .a kde se s tim v čr rozjedete na 250
na tej vymlácenej d1 nebo na okreskách tak mě tu netvrdte že 3.0 je slabej a nejede protože já to mám kde protáhnout a držet se neustále kolem 200 není problem . chtěl jsem jen vědět naco dat bacha kolem toho najezdu a ne jak je 3.0 nahovno :roll:
Marda
Registrovaný
Příspěvky: 322
Registrován: ned 17.01.2010 01:00
Bydliště: Olomouc

#10 Příspěvek od Marda »

Souhlasím s "navi"
Tady ty keci pořád dokola, že 30d je na sedmu málo, jsou fak mimo mísu.
Bylo mně to řečeno před koupí F01, že to bude lenošný. Je to nesmysl, plnej kotel jsem dal za cca rok ježdění asi tak 2x. Motor má slušnou rezervu ve výkonu v autě není poznat že je to ropák. Nemluvě o poloviční spotřebě oproti 750i. Pokud budu chtít závodit na okruhu, určitě si nebudu kupovat 7er :wink:

Na běžné ježdění pro mě 730d optimální volba.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od JaraX »

tak tady nejde o výkon ale spíš o komfort, ten je u e65 u benzína někde jinde než u nafty, vykonově by to i stačilo, i když mě né třeba. kolik se dá kde jet se mužem bavit v hospodě u piva, na foru to určitě psát nebudu.

no a samozřejmě naklady na servis 750i LPG sou mnohem levnější než u 730d,
šak at si každej koupí kdo chce co chce.
Marda
Registrovaný
Příspěvky: 322
Registrován: ned 17.01.2010 01:00
Bydliště: Olomouc

#12 Příspěvek od Marda »

Jako, co se týče E65, tak bych taky volil raději benzína, neboť to auto bude mít asi už hodně nalítáno...starýho ropáka bych nekupoval. Můj názor byl z hlediska dostatečného výkonu a navíc já kupoval F01 s nájezdem kolem 50tis. km... Nemluvě o poruchovém motoru v 750 F01, o tom nemohla být při výběru ani řeč a 740i moc není...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od JaraX »

f01 je nafta už pochopitelné řešení, ale atmosferickou V8 nikdy nafta nenahradí.
hurvajs77
Registrovaný
Příspěvky: 2913
Registrován: úte 27.09.2011 00:00
Bydliště: Praha/Tábor/ČR

#14 Příspěvek od hurvajs77 »

navi píše:...dd nepotřebuju
tak to si nekupuj ale 7er, ale traktor... :-D Já DD dodělal a musím říci, že bez DD je auto prostě o ničem. Vůbec nechápu jak jsem s tím mohl jezdit. Je to prostě úplně jiná liga.

Už se to tu probíralo, pokud někdo chce 7er, tak s DD a EDC. Jinak to nemá význam. Ideálně s L7 a dalšími věcmi.
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
Obrázek
E65 730d
E61 530xd - stolen :-(
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
hurvajs77
Registrovaný
Příspěvky: 2913
Registrován: úte 27.09.2011 00:00
Bydliště: Praha/Tábor/ČR

#15 Příspěvek od hurvajs77 »

Marda píše:Tady ty keci pořád dokola, že 30d je na sedmu málo, jsou fak mimo mísu
ale není. Já mam před FL 730d, budu ji prodávat a málo to rozhodně není. Pokud budu chtít jezdit jako závodník, koupím si Ferrari a ne 7er ;-)
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
Obrázek
E65 730d
E61 530xd - stolen :-(
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#16 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

Nemám nic proti naftě, ale jak psal Jára, pokud někdo sedne do ropy, sveze se, sedne do V8 benzín či Lpg a PAK napíše, že přesto chce ropu...
Tak si má koupit jakékoliv jiné auto nebo koukat z okna MHD, protože Bmw je pro něj zbytečná přidaná hodnota...
A úplně nejdojemnější jsou příběhy, kdy si majitel ropy myslí, jak mu to JEDE...
http://www.youtube.com/watch?v=RvnTF7cR ... e=youtu.be
“Ability is what you're capable of doing.”
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#17 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Tady si spíš majitel ropy myslí, že tam má těch 270 kobyl
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od JaraX »

hurvajz, zkus napsat proč 750i a ne 730d a proč naopak, prostě rozepíš vyhody a nevyhody
navi
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: sob 27.04.2013 00:00

#19 Příspěvek od navi »

jakej mate nazor na tento

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... 76102.html

MOD fishmaker : upraven odkaz na kratší podobu
hurvajs77
Registrovaný
Příspěvky: 2913
Registrován: úte 27.09.2011 00:00
Bydliště: Praha/Tábor/ČR

#20 Příspěvek od hurvajs77 »

za mě nebrat...

Nemá komforty, jednoduchá klima. VIN tam není aby to člověk mohl proklepnout. Ale předpokládám, že nebude mít DD.
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
Obrázek
E65 730d
E61 530xd - stolen :-(
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
Odpovědět