Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e65 3.0 d proč ne
ahoj chtěl jsem bmw x5 ale nic jsem nenašel .
tak jsem se rozhodl že pujdu do e 65 po face
jde mě o železnaj podvozek bez dd .prostě co nejmene naročne na opravu
diesel proto že mam naftu zadara a 3.0 d je idealni . ten samej motor jsem měl v x3 a e39 a žadnej problé.
ale všude tu čtu že 3.0 d je nahovno nejede sere se atd
tak co mám hledat u e65 jaká kombinace bude nej ohledně spolehlivosti
mam na auto 350 tis da se něco sehnat a na co si dát bacha
tak jsem se rozhodl že pujdu do e 65 po face
jde mě o železnaj podvozek bez dd .prostě co nejmene naročne na opravu
diesel proto že mam naftu zadara a 3.0 d je idealni . ten samej motor jsem měl v x3 a e39 a žadnej problé.
ale všude tu čtu že 3.0 d je nahovno nejede sere se atd
tak co mám hledat u e65 jaká kombinace bude nej ohledně spolehlivosti
mam na auto 350 tis da se něco sehnat a na co si dát bacha
naftu v pohodě prodáš nějakymu kamaradovi za 30kč, za to koupíš skoro 1,5 litru LPG, a furt seš na tom líp.
běž do bazaru, najdi si tam 730d a svez se s ní, pak si najdi 750i a svez se s ní, pak tu sem napiš že chceš naftu. Rád ti pomužu vybrat.
nevím proč kupovat sedmu bez DD, to si bež rovnou koupit superba.
nechápu jak muže někdo napsat chcu sedmu na udržbu co nejjednoduší a tak si koupím 730d,
běž do bazaru, najdi si tam 730d a svez se s ní, pak si najdi 750i a svez se s ní, pak tu sem napiš že chceš naftu. Rád ti pomužu vybrat.
nevím proč kupovat sedmu bez DD, to si bež rovnou koupit superba.
nechápu jak muže někdo napsat chcu sedmu na udržbu co nejjednoduší a tak si koupím 730d,
že má auto najeto 200 neznamená že má podvozek na výměnu,
nevím co je myšleno železným podvozkem ale je to furt stejné, ve předu sou 4 hliníková ramena, axialy a čepy řízení sou železné, tlumič ve předu je bud normal nebo EDC, EDC ale zase vydrží 2x tolik co normal a dá se koupit za par penez jetý
zadní vzduchový EDC jsem ještě neviděl nikdy špatný.
obyč tlumiče sice stojí 3tinu ale taky 3tinu vydrží.
zkus se jít těma auta svíst a udělat si obrázek sám, nafty sou mnohem časteji stočené jak benzínové verze, připadně si vem třeba tu Hurvajzovu sedmu, sypal do toho vrchem spodem tak by mohla byt dobrá a je to ropa.
nevím co je myšleno železným podvozkem ale je to furt stejné, ve předu sou 4 hliníková ramena, axialy a čepy řízení sou železné, tlumič ve předu je bud normal nebo EDC, EDC ale zase vydrží 2x tolik co normal a dá se koupit za par penez jetý
zadní vzduchový EDC jsem ještě neviděl nikdy špatný.
obyč tlumiče sice stojí 3tinu ale taky 3tinu vydrží.
zkus se jít těma auta svíst a udělat si obrázek sám, nafty sou mnohem časteji stočené jak benzínové verze, připadně si vem třeba tu Hurvajzovu sedmu, sypal do toho vrchem spodem tak by mohla byt dobrá a je to ropa.
třeba to bude tim že naftu nekradu ale tankuju si doma rodice maji firmu a naftu kupujeme za 99 centu a já jakožto hejčkanej jedináček ji mám zdarma
od te doby co jezdim tak jsem za naftu zaplatil tak max 200 euro
a je blbost prodávat naftu a kupovat benzin nebo lpg .
všude tu čtu jak je 3.0 d na pohodu jak to nejede .
já žiju v DE jezdim po autobahnech a 3.0 bohatě stačí
mám dojem že každej z tohoto fora má doma 750 a basní tu o tom jak to jede že to v pohodě dá 250 atd .a kde se s tim v čr rozjedete na 250
na tej vymlácenej d1 nebo na okreskách tak mě tu netvrdte že 3.0 je slabej a nejede protože já to mám kde protáhnout a držet se neustále kolem 200 není problem . chtěl jsem jen vědět naco dat bacha kolem toho najezdu a ne jak je 3.0 nahovno


od te doby co jezdim tak jsem za naftu zaplatil tak max 200 euro
a je blbost prodávat naftu a kupovat benzin nebo lpg .
všude tu čtu jak je 3.0 d na pohodu jak to nejede .
já žiju v DE jezdim po autobahnech a 3.0 bohatě stačí

mám dojem že každej z tohoto fora má doma 750 a basní tu o tom jak to jede že to v pohodě dá 250 atd .a kde se s tim v čr rozjedete na 250
na tej vymlácenej d1 nebo na okreskách tak mě tu netvrdte že 3.0 je slabej a nejede protože já to mám kde protáhnout a držet se neustále kolem 200 není problem . chtěl jsem jen vědět naco dat bacha kolem toho najezdu a ne jak je 3.0 nahovno

Souhlasím s "navi"
Tady ty keci pořád dokola, že 30d je na sedmu málo, jsou fak mimo mísu.
Bylo mně to řečeno před koupí F01, že to bude lenošný. Je to nesmysl, plnej kotel jsem dal za cca rok ježdění asi tak 2x. Motor má slušnou rezervu ve výkonu v autě není poznat že je to ropák. Nemluvě o poloviční spotřebě oproti 750i. Pokud budu chtít závodit na okruhu, určitě si nebudu kupovat 7er
Na běžné ježdění pro mě 730d optimální volba.
Tady ty keci pořád dokola, že 30d je na sedmu málo, jsou fak mimo mísu.
Bylo mně to řečeno před koupí F01, že to bude lenošný. Je to nesmysl, plnej kotel jsem dal za cca rok ježdění asi tak 2x. Motor má slušnou rezervu ve výkonu v autě není poznat že je to ropák. Nemluvě o poloviční spotřebě oproti 750i. Pokud budu chtít závodit na okruhu, určitě si nebudu kupovat 7er

Na běžné ježdění pro mě 730d optimální volba.
tak tady nejde o výkon ale spíš o komfort, ten je u e65 u benzína někde jinde než u nafty, vykonově by to i stačilo, i když mě né třeba. kolik se dá kde jet se mužem bavit v hospodě u piva, na foru to určitě psát nebudu.
no a samozřejmě naklady na servis 750i LPG sou mnohem levnější než u 730d,
šak at si každej koupí kdo chce co chce.
no a samozřejmě naklady na servis 750i LPG sou mnohem levnější než u 730d,
šak at si každej koupí kdo chce co chce.
Jako, co se týče E65, tak bych taky volil raději benzína, neboť to auto bude mít asi už hodně nalítáno...starýho ropáka bych nekupoval. Můj názor byl z hlediska dostatečného výkonu a navíc já kupoval F01 s nájezdem kolem 50tis. km... Nemluvě o poruchovém motoru v 750 F01, o tom nemohla být při výběru ani řeč a 740i moc není...
tak to si nekupuj ale 7er, ale traktor...navi píše:...dd nepotřebuju

Už se to tu probíralo, pokud někdo chce 7er, tak s DD a EDC. Jinak to nemá význam. Ideálně s L7 a dalšími věcmi.
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
ale není. Já mam před FL 730d, budu ji prodávat a málo to rozhodně není. Pokud budu chtít jezdit jako závodník, koupím si Ferrari a ne 7erMarda píše:Tady ty keci pořád dokola, že 30d je na sedmu málo, jsou fak mimo mísu

AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
Nemám nic proti naftě, ale jak psal Jára, pokud někdo sedne do ropy, sveze se, sedne do V8 benzín či Lpg a PAK napíše, že přesto chce ropu...
Tak si má koupit jakékoliv jiné auto nebo koukat z okna MHD, protože Bmw je pro něj zbytečná přidaná hodnota...
A úplně nejdojemnější jsou příběhy, kdy si majitel ropy myslí, jak mu to JEDE...
http://www.youtube.com/watch?v=RvnTF7cR ... e=youtu.be
Tak si má koupit jakékoliv jiné auto nebo koukat z okna MHD, protože Bmw je pro něj zbytečná přidaná hodnota...
A úplně nejdojemnější jsou příběhy, kdy si majitel ropy myslí, jak mu to JEDE...
http://www.youtube.com/watch?v=RvnTF7cR ... e=youtu.be
“Ability is what you're capable of doing.”
jakej mate nazor na tento
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... 76102.html
MOD fishmaker : upraven odkaz na kratší podobu
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... 76102.html
MOD fishmaker : upraven odkaz na kratší podobu
za mě nebrat...
Nemá komforty, jednoduchá klima. VIN tam není aby to člověk mohl proklepnout. Ale předpokládám, že nebude mít DD.
Nemá komforty, jednoduchá klima. VIN tam není aby to člověk mohl proklepnout. Ale předpokládám, že nebude mít DD.
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex