

fishmaker: díkes

protože musíš porovnávat stejný roky výroby...předFL se dělala 735i = 3,6L a k tomu 745i = 4,4L....a pak zjistili, že to je málo...tak to převrtali a udělali 740i = 4L a 750i = 4,8LFilozof píše:akorát nechápu když byl model 745i proč se vůbec 740i dělala když má jen o 27koní méně
Tak ja tohle naopak chapu velmi dobre. Naposledy byla na sauto.cz co jsem koukal za nejakych 280.000Kc, stejne se neprodala ani za pul roku co tam byla. Tak mu proste dosla trpelivost, hodil ji do bazari dostal za ni 180.000Kc, ale ma alespon nejake penize a pokoj od neprodejneho auta na ktere musel platit pojistky a resit dalsi veci kolem. No a bazar prihodil standardni prirazku a ted se ji snazi strelit. Druha varianta je, ze ji tam ma jenom v komisi a opravdu uz ji chce prodat za kazdou cenu.jarda píše:Může to být buď velmi výhodná koupě, nebo nějaká bouda, ale z toho že ji majitel prodal do bazaru za cenu o 100k nižší než chtěl na inzerát usuzuji, že taky o tom autě asi nemá valné mínění.
Jak to tak cele ctu, tak mi to prijde jako opraveny rohlik. Pokud byl klempir machr a dobre trefena, tak to ani nemusi byt na prvni pohled poznat a pritom jizdne uz je to navzdycky v prdeli. V takovem pripade je to auto fakticky neopravitelne bez ohledu na investici. Teto hypoteze by odpovidaly jak ty pazvuky tak i spatne se zavirajici ac nebourany kufr.jarda píše:investice do ní budou, ale to by mě neodradilo, ani při ceně 300k. Odradilo mě to, že nevím, jestli by to po těch investicích bylo ok. To byl i Snejkův závěr. Něco tam prostě nehraje.