Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Moje nova 760li
No ja se divim ze vubec ctyrkolu nekdo vyrabi jak plno dobrych ridicu zde vyjede a zajede se zadkem to same co treba ctyrkola..
.Jeste tu o Honzickovi a je to komplet myslim.Jeden z duvodu proc nechodim do hospody,at neposloucham takove bludy,,ja jsem na letnich vyjel vzdy vsude atp,,.S takovym Jeepem treba vyjedes na Gerlach temer kolego,s mou 745i na novych Nokianech neujedu ani polovinu.Ani s pytlem cementu.Ale nekdo ti to treba zbasti.

co to je za hovna?
nikdo tu nepsal že zadek vyjede to co čtyřkola, čtyřkola logicky vždycky vyjede víc
ale pokud to tu srovnám, např na E90 třeba
325i xdrive vs 325i to samy bez xdrive
- auto s xdrive je dražší na pořízení
- auto s xdrive má vyšší spotřebu cca o 1-2 litry
- auto s xdrive má vyšší naklady, v pruměru moji zakaznici aspon jednou za 100tkm opravujou xdrive a oprava je většinou přes 10tkč,
- xdrive víc vyjede, jednak díky zadku, jednak díky tomu že je vyšší
- xdrive má menší zrychlení na suchu, menší dynamiku, vše díky tomu že auto s xdrivem važí o 100kg víc jak bez něj, navíc xdrive žere trošinku víc vykonu jak bez
- auto s xdrivem je méně komfortní na suchu, člověk cítí poloosy ve předu, výkon apod, projet zatáčku s zadokolkou je komfortnější
- xdrive je komfortnější na mokru a na sněhu, kdy člověk nemusí byt tak moc opatrnej jako u zadokolky.
tady to máte schrnutý, pro každýho je něco, já a spousta další bych nechtěl xdrive pokud by to nemělo opodstatnění (bydlet na horách, na sibiři apod
nikdo tu nepsal že zadek vyjede to co čtyřkola, čtyřkola logicky vždycky vyjede víc
ale pokud to tu srovnám, např na E90 třeba
325i xdrive vs 325i to samy bez xdrive
- auto s xdrive je dražší na pořízení
- auto s xdrive má vyšší spotřebu cca o 1-2 litry
- auto s xdrive má vyšší naklady, v pruměru moji zakaznici aspon jednou za 100tkm opravujou xdrive a oprava je většinou přes 10tkč,
- xdrive víc vyjede, jednak díky zadku, jednak díky tomu že je vyšší
- xdrive má menší zrychlení na suchu, menší dynamiku, vše díky tomu že auto s xdrivem važí o 100kg víc jak bez něj, navíc xdrive žere trošinku víc vykonu jak bez
- auto s xdrivem je méně komfortní na suchu, člověk cítí poloosy ve předu, výkon apod, projet zatáčku s zadokolkou je komfortnější
- xdrive je komfortnější na mokru a na sněhu, kdy člověk nemusí byt tak moc opatrnej jako u zadokolky.
tady to máte schrnutý, pro každýho je něco, já a spousta další bych nechtěl xdrive pokud by to nemělo opodstatnění (bydlet na horách, na sibiři apod

- Falcon
- Registrovaný
- Příspěvky: 740
- Registrován: čtv 25.10.2012 00:00
- Bydliště: Praha 10
- Kontaktovat uživatele:
Zřejmě je to IN, podobně jako si pořídit SUV na cukání po městě 

E38 730dA Orientblau mit LED Ambient Pornlichtpaket
---
DRL vícerežimové AE denní svícení UHP V3 s welcome/fadeout, LED Ambient
oprava elektriky a jednotek, repas ABS, audio BM24/BM54/ASK/Logic7, navigace, budíky pixely + upgrade
tel. 777 399 877
---
DRL vícerežimové AE denní svícení UHP V3 s welcome/fadeout, LED Ambient
oprava elektriky a jednotek, repas ABS, audio BM24/BM54/ASK/Logic7, navigace, budíky pixely + upgrade
tel. 777 399 877
K tématu smysluplnosti xDrive bych sám dodal, že u nás se 4x4 zbytečně přeceňuje, mnoho řidičů jej ani nevyužije. Ale když vidíte všude tu reklamní masáž na 4x4 jakožto synonymum bezpečnosti, atd (což je dle mého částečný nesmysl), tak se ani nedivím...
Jistě ať si každý zvolí co mu vyhovuje, ale osobně tvrdím, že žádná koncepce pohonu není ta nej...
A k BMW, já jej mám po léta spojený s koncepcí stylem motor za přední nápravou, pohon na zadek. Proto při koupi 3er byl podmínkou RWD, což případě ojetin byl docela problém sehnat. Hlavně třílitry v naftě jsou z 80% v xDrive. Nakonec se ale zadařilo a nelituji, je s tím celkem legrace, když na to přijde. Nižší provozní náklady jsou jen příjemný bonus.
Až mě to bude štvát, tak si koupím Imprezu STI
Jistě ať si každý zvolí co mu vyhovuje, ale osobně tvrdím, že žádná koncepce pohonu není ta nej...
A k BMW, já jej mám po léta spojený s koncepcí stylem motor za přední nápravou, pohon na zadek. Proto při koupi 3er byl podmínkou RWD, což případě ojetin byl docela problém sehnat. Hlavně třílitry v naftě jsou z 80% v xDrive. Nakonec se ale zadařilo a nelituji, je s tím celkem legrace, když na to přijde. Nižší provozní náklady jsou jen příjemný bonus.
Až mě to bude štvát, tak si koupím Imprezu STI

Tak mam s tim verkem prvni problem. A to prevodovka. Nejdrive neslo zaradit D,vypadavalo to,ale zajimave na tom bylo,ze kdyz jsem to zaradil hned po startu jeste nez zhasli kontrolky,tak ok.
No a ted to spadlo asi do nouzaku .pomalu se to rozjizdi,motor toci a prevodovka jakoby prokluzovala.
Dojel jsem s tim zpet kde jsem koupil,at se tam s tim poserou,po dvou dnech od koupi mi to prijde moc.
Tak snad to daj co nejdrive do cajku.rychle se na to auto zvyka
P.
No a ted to spadlo asi do nouzaku .pomalu se to rozjizdi,motor toci a prevodovka jakoby prokluzovala.
Dojel jsem s tim zpet kde jsem koupil,at se tam s tim poserou,po dvou dnech od koupi mi to prijde moc.
Tak snad to daj co nejdrive do cajku.rychle se na to auto zvyka

P.
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Uz si to nepamatuju,ale tohle myslim ne.
Zacalo to delat z niceho nic.
Ted tam sviti cerveny vykricnik v kolecku a pise to myslim ,neco failsafe,atd...
Predtim kdyz to nechtelo zaradit,tak to bylo jeste zluty.
I kdyz jsem nekde zastavil a dal R,tak to vypadavalo,takze znovu start,atd. Dobry pri parkovani...
Zacalo to delat z niceho nic.
Ted tam sviti cerveny vykricnik v kolecku a pise to myslim ,neco failsafe,atd...
Predtim kdyz to nechtelo zaradit,tak to bylo jeste zluty.
I kdyz jsem nekde zastavil a dal R,tak to vypadavalo,takze znovu start,atd. Dobry pri parkovani...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 488
- Registrován: sob 24.07.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
asi proto, že drtivá většina lidí si naivně myslí, že 4x4 je prostě lepší. Ano je, ale pokud bydlím v Norsku nebo na horáchpivasek píše:...že v ČR se prodá v poměru k ostatním pohonům víc čtyřkolek než ve skandinavii - nechápu z jakého důvodu??? :D
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
No ty kráso, tak ať to hlavně dobře dopadne, tedz pro Tebe. Držím palce.Pilsner píše:Pan mi ted volal,ze jsem s tim pry zavodil,kotouce modry,fialovy,olej v prevodovce spalenej.odpoledne tam jedu,tak to neco uvidej
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 488
- Registrován: sob 24.07.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Pilsner píše:Pan mi ted volal,ze jsem s tim pry zavodil,kotouce modry,fialovy,olej v prevodovce spalenej.odpoledne tam jedu,tak to neco uvidej .
Kua ja s tim jezlil dva dny pak to zacne kravnout,a to jsem s tim jezdil normalne.
Prodejce asi pekna sv...e.
P.
Tak si hlavně pořádně přečti kupní smlouvu než tam začneš něco vykřikovat a poraď se s právníkem.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 488
- Registrován: sob 24.07.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
A k tomu 4x4 - ono 4x4 obecně lepší JE. Jenže ono je lepší i turbo, dvě, tři, pět turb... Ale když se to vykaká tak je to zase dražší.
Když řídím X5 tak tu čtyřkolu poznám. Na hory jezdím pravidelně tak 1x za 14 dní a je to skutečně na sněhu rozdíl mezi X5 a E66.
Jenže - vrchol erotiky je pro mě E66 750iL
To pohodlí, komfort, ticho, zrychlení, muzika. Vpředu i vzadu místa tolik, že si holka může předemnou kleknout, jezdí za 12l plynu, prostě ORGASMUS
Jak píše JaraX, ideál je mít X5 na blbnutí v "terénu", 750 na každodenní ježdění a nějaký kabrio na léto. Jenže kdo to má živit a uskladňovat?
Je to jako s motorkama, nakonec jsem zkončil u GS1200. Neumí nic výborně, ale všechno zvládne dobře.
Když řídím X5 tak tu čtyřkolu poznám. Na hory jezdím pravidelně tak 1x za 14 dní a je to skutečně na sněhu rozdíl mezi X5 a E66.
Jenže - vrchol erotiky je pro mě E66 750iL


Jak píše JaraX, ideál je mít X5 na blbnutí v "terénu", 750 na každodenní ježdění a nějaký kabrio na léto. Jenže kdo to má živit a uskladňovat?
Je to jako s motorkama, nakonec jsem zkončil u GS1200. Neumí nic výborně, ale všechno zvládne dobře.