Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Moje nova 760li

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
hurvajs77
Registrovaný
Příspěvky: 2913
Registrován: úte 27.09.2011 00:00
Bydliště: Praha/Tábor/ČR

#81 Příspěvek od hurvajs77 »

tohle není ksichbook... :-D
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
Obrázek
E65 730d
E61 530xd - stolen :-(
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
jozin7
Registrovaný
Příspěvky: 498
Registrován: ned 19.07.2009 00:00
Bydliště: od Ostravy

#82 Příspěvek od jozin7 »

No ja se divim ze vubec ctyrkolu nekdo vyrabi jak plno dobrych ridicu zde vyjede a zajede se zadkem to same co treba ctyrkola.. 8O .Jeste tu o Honzickovi a je to komplet myslim.Jeden z duvodu proc nechodim do hospody,at neposloucham takove bludy,,ja jsem na letnich vyjel vzdy vsude atp,,.S takovym Jeepem treba vyjedes na Gerlach temer kolego,s mou 745i na novych Nokianech neujedu ani polovinu.Ani s pytlem cementu.Ale nekdo ti to treba zbasti.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#83 Příspěvek od JaraX »

co to je za hovna?
nikdo tu nepsal že zadek vyjede to co čtyřkola, čtyřkola logicky vždycky vyjede víc

ale pokud to tu srovnám, např na E90 třeba

325i xdrive vs 325i to samy bez xdrive

- auto s xdrive je dražší na pořízení
- auto s xdrive má vyšší spotřebu cca o 1-2 litry
- auto s xdrive má vyšší naklady, v pruměru moji zakaznici aspon jednou za 100tkm opravujou xdrive a oprava je většinou přes 10tkč,
- xdrive víc vyjede, jednak díky zadku, jednak díky tomu že je vyšší
- xdrive má menší zrychlení na suchu, menší dynamiku, vše díky tomu že auto s xdrivem važí o 100kg víc jak bez něj, navíc xdrive žere trošinku víc vykonu jak bez
- auto s xdrivem je méně komfortní na suchu, člověk cítí poloosy ve předu, výkon apod, projet zatáčku s zadokolkou je komfortnější
- xdrive je komfortnější na mokru a na sněhu, kdy člověk nemusí byt tak moc opatrnej jako u zadokolky.



tady to máte schrnutý, pro každýho je něco, já a spousta další bych nechtěl xdrive pokud by to nemělo opodstatnění (bydlet na horách, na sibiři apod :)
jozin7
Registrovaný
Příspěvky: 498
Registrován: ned 19.07.2009 00:00
Bydliště: od Ostravy

#84 Příspěvek od jozin7 »

Budem radeji resit novou 760iL nez problem adheze,v nem mam jasno naprosto.
pivasek
Registrovaný
Příspěvky: 88
Registrován: ned 24.03.2013 01:00
Bydliště: Hradec Králové

#85 Příspěvek od pivasek »

Já bych jen dodal, že v ČR se prodá v poměru k ostatním pohonům víc čtyřkolek než ve skandinavii - nechápu z jakého důvodu??? :D
Uživatelský avatar
Falcon
Registrovaný
Příspěvky: 740
Registrován: čtv 25.10.2012 00:00
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

#86 Příspěvek od Falcon »

Zřejmě je to IN, podobně jako si pořídit SUV na cukání po městě :D
E38 730dA Orientblau mit LED Ambient Pornlichtpaket
---
DRL vícerežimové AE denní svícení UHP V3 s welcome/fadeout, LED Ambient
oprava elektriky a jednotek, repas ABS, audio BM24/BM54/ASK/Logic7, navigace, budíky pixely + upgrade
tel. 777 399 877
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#87 Příspěvek od JaraX »

to s těma SUV ve městě začínám chápat, to auto žere jak rakovina a jet s tím dal jak po městě je sebevražda :D
JakubST
Registrovaný
Příspěvky: 66
Registrován: čtv 26.12.2013 01:00

#88 Příspěvek od JakubST »

K tématu smysluplnosti xDrive bych sám dodal, že u nás se 4x4 zbytečně přeceňuje, mnoho řidičů jej ani nevyužije. Ale když vidíte všude tu reklamní masáž na 4x4 jakožto synonymum bezpečnosti, atd (což je dle mého částečný nesmysl), tak se ani nedivím...
Jistě ať si každý zvolí co mu vyhovuje, ale osobně tvrdím, že žádná koncepce pohonu není ta nej...

A k BMW, já jej mám po léta spojený s koncepcí stylem motor za přední nápravou, pohon na zadek. Proto při koupi 3er byl podmínkou RWD, což případě ojetin byl docela problém sehnat. Hlavně třílitry v naftě jsou z 80% v xDrive. Nakonec se ale zadařilo a nelituji, je s tím celkem legrace, když na to přijde. Nižší provozní náklady jsou jen příjemný bonus.

Až mě to bude štvát, tak si koupím Imprezu STI :-D
Pilsner
Registrovaný
Příspěvky: 282
Registrován: sob 06.07.2013 00:00

#89 Příspěvek od Pilsner »

Tak mam s tim verkem prvni problem. A to prevodovka. Nejdrive neslo zaradit D,vypadavalo to,ale zajimave na tom bylo,ze kdyz jsem to zaradil hned po startu jeste nez zhasli kontrolky,tak ok.
No a ted to spadlo asi do nouzaku .pomalu se to rozjizdi,motor toci a prevodovka jakoby prokluzovala.
Dojel jsem s tim zpet kde jsem koupil,at se tam s tim poserou,po dvou dnech od koupi mi to prijde moc.
Tak snad to daj co nejdrive do cajku.rychle se na to auto zvyka :D

P.
Uživatelský avatar
Don
Registrovaný
Příspěvky: 2043
Registrován: stř 24.06.2009 00:00
Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou

#90 Příspěvek od Don »

Tak to byla rychlost :evil:
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Uživatelský avatar
vlastnemec
Registrovaný
Příspěvky: 1627
Registrován: stř 16.03.2011 01:00
Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)

#91 Příspěvek od vlastnemec »

V lepším případě mechatronika cca 30tis v horším repas převodovky 80tis a nebo někde jetá rozpětí různé, bez diagnostiky a pokud převodovkám nerozumí se s tím těžko popasují.
Pilsner
Registrovaný
Příspěvky: 282
Registrován: sob 06.07.2013 00:00

#92 Příspěvek od Pilsner »

Hm,to je fajn,a nebo skala... :lol:
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#93 Příspěvek od JaraX »

a nebo rukáv, ted to tady taky řeším.

nepsalo to transmission impaired?
Pilsner
Registrovaný
Příspěvky: 282
Registrován: sob 06.07.2013 00:00

#94 Příspěvek od Pilsner »

Uz si to nepamatuju,ale tohle myslim ne.
Zacalo to delat z niceho nic.
Ted tam sviti cerveny vykricnik v kolecku a pise to myslim ,neco failsafe,atd...
Predtim kdyz to nechtelo zaradit,tak to bylo jeste zluty.
I kdyz jsem nekde zastavil a dal R,tak to vypadavalo,takze znovu start,atd. Dobry pri parkovani...
Killingman
Registrovaný
Příspěvky: 488
Registrován: sob 24.07.2010 00:00
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

#95 Příspěvek od Killingman »

Tak to jsem dost zvědavej, jak se s tím poperou, alespoň uvidíme, o jak moc solidního prodejce jde :-D
Pilsner
Registrovaný
Příspěvky: 282
Registrován: sob 06.07.2013 00:00

#96 Příspěvek od Pilsner »

Pan mi ted volal,ze jsem s tim pry zavodil,kotouce modry,fialovy,olej v prevodovce spalenej.odpoledne tam jedu,tak to neco uvidej .
Kua ja s tim jezlil dva dny pak to zacne kravnout,a to jsem s tim jezdil normalne.
Prodejce asi pekna sv...e.

P.
hurvajs77
Registrovaný
Příspěvky: 2913
Registrován: úte 27.09.2011 00:00
Bydliště: Praha/Tábor/ČR

#97 Příspěvek od hurvajs77 »

pivasek píše:...že v ČR se prodá v poměru k ostatním pohonům víc čtyřkolek než ve skandinavii - nechápu z jakého důvodu??? :D
asi proto, že drtivá většina lidí si naivně myslí, že 4x4 je prostě lepší. Ano je, ale pokud bydlím v Norsku nebo na horách
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
Obrázek
E65 730d
E61 530xd - stolen :-(
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
hurvajs77
Registrovaný
Příspěvky: 2913
Registrován: úte 27.09.2011 00:00
Bydliště: Praha/Tábor/ČR

#98 Příspěvek od hurvajs77 »

Pilsner píše:Pan mi ted volal,ze jsem s tim pry zavodil,kotouce modry,fialovy,olej v prevodovce spalenej.odpoledne tam jedu,tak to neco uvidej
No ty kráso, tak ať to hlavně dobře dopadne, tedz pro Tebe. Držím palce.
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
Obrázek
E65 730d
E61 530xd - stolen :-(
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
Killingman
Registrovaný
Příspěvky: 488
Registrován: sob 24.07.2010 00:00
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

#99 Příspěvek od Killingman »

Pilsner píše:Pan mi ted volal,ze jsem s tim pry zavodil,kotouce modry,fialovy,olej v prevodovce spalenej.odpoledne tam jedu,tak to neco uvidej .
Kua ja s tim jezlil dva dny pak to zacne kravnout,a to jsem s tim jezdil normalne.
Prodejce asi pekna sv...e.

P.


Tak si hlavně pořádně přečti kupní smlouvu než tam začneš něco vykřikovat a poraď se s právníkem.
Killingman
Registrovaný
Příspěvky: 488
Registrován: sob 24.07.2010 00:00
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

#100 Příspěvek od Killingman »

A k tomu 4x4 - ono 4x4 obecně lepší JE. Jenže ono je lepší i turbo, dvě, tři, pět turb... Ale když se to vykaká tak je to zase dražší.

Když řídím X5 tak tu čtyřkolu poznám. Na hory jezdím pravidelně tak 1x za 14 dní a je to skutečně na sněhu rozdíl mezi X5 a E66.

Jenže - vrchol erotiky je pro mě E66 750iL :-) To pohodlí, komfort, ticho, zrychlení, muzika. Vpředu i vzadu místa tolik, že si holka může předemnou kleknout, jezdí za 12l plynu, prostě ORGASMUS :-D

Jak píše JaraX, ideál je mít X5 na blbnutí v "terénu", 750 na každodenní ježdění a nějaký kabrio na léto. Jenže kdo to má živit a uskladňovat?

Je to jako s motorkama, nakonec jsem zkončil u GS1200. Neumí nic výborně, ale všechno zvládne dobře.
Odpovědět