hurvajs77 píše:Filozof píše:Hlavně je super koupit auto za 4,5 mega a za 5-6let jej prodat za 4-500k
hodne jsem o tom přemýšlel, pokud bych měl opravdu dát 5 mil. keš na dřevo za auto a mohl dál normálně žít, aniž bych se nějak musel omezovat, tak bych ho koupil. Je něco jiného, když máš auto nové a dáš si tam co chceš, nikdo ti neproprdí sedačky atd. Samozřejmě, vysoká ztráta je daň za "luxus"
Přesně jak píše kurevtor znám asi dva lidi, kteří si koupili 7er novou - myslím jako soukromé osoby. Jinak všechny 7er co jsem měl, vlastnila leasingovka, pak si to odkoupily firmy nebo lidi.
Na druhou stranu, teď platím 25tis nájem, takže pokud by ten byt byl můj, myslím že za ty prachy bych klidně mohl mít novou 760Li na leasing nebo operativní leasing. Beru to tak, že je u nás dost lidí, pro který výdaj 50tis měsíčně je prd. A pokud je perspektiva, že ty prachy budou dalších 5 let, tak proč ne. Někdy se stačí zamyslet nad tím, kolik lidí vyhodí za blbosti.
5 masaryků měsíčně na novou 760Li nestačí.. 760i začíná nová na 140 tisících Euro, tzn + nějaká výbava a jsi na 4 milionech. Myslim, že bys musel přitlačit.
Ale hlavně

- podle mě je jedno jakou máš v danej moment "perspektivu"

auto se má kupovat více méně za hotový jinak na firmu. Vem si, 5 let měsíčně 25000 = milion a půl. A to je na nový auto celkem málo pokud se bavíme o 7er/A8/S klasse. Perspektiva na 5 let dopředu může být navíc dost ošemetná
Vlasta: to, jak kdo servisuje, je individuální...
To je zajímavý s tím Globusem

Na audině jsem vyzkoušel různý stěrače, tichý stěrače jsou pro mě na autě esenciální věc

zkoušel jsem různý originální bosh atd. s cenou i kolem 1500 kč a pak se zjistilo, že nejlepší jsou právě nějaký úplně nejlevnější z Globusu
