Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Kupujeme e65

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
hurvajs77
Registrovaný
Příspěvky: 2913
Registrován: úte 27.09.2011 00:00
Bydliště: Praha/Tábor/ČR

#1101 Příspěvek od hurvajs77 »

kurevtor píše:Když jsem se ptal v autorizovanym servisu na cenu stěračů na E65 tak mi řekli tuším 2600
podle mne padla cena. Já kupoval nové na 730 cca před 3 lety a bez prdele jsem platil cca 2.800,-
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
Obrázek
E65 730d
E61 530xd - stolen :-(
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#1102 Příspěvek od kurevtor »

asi padla jen ve východních Čechách, mně tohle bylo řečeno v srpnu :-)
hurvajs77
Registrovaný
Příspěvky: 2913
Registrován: úte 27.09.2011 00:00
Bydliště: Praha/Tábor/ČR

#1103 Příspěvek od hurvajs77 »

cena v autorizáku by měla být všude stejná. A je pravda, že na CarTecu je jak píše JaraX a je to cena za set, tj. obě ramínka - http://moto.bmwcartec.cz/cenik-nahradnich-dilu
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
Obrázek
E65 730d
E61 530xd - stolen :-(
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
Uživatelský avatar
vlastnemec
Registrovaný
Příspěvky: 1627
Registrován: stř 16.03.2011 01:00
Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)

#1104 Příspěvek od vlastnemec »

Já jsem dal JaraXovi 1500 a ještě mi je nahodil origo krabice BMW, spokojenost maximální, taky jsem byl šetřílek a měnil gumičky, ale pokud ty stěrač vydrží tři roky min jak se píše je to dobrá investice.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#1105 Příspěvek od JaraX »

tady sem hodil něco pro zajemce o LPG

http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... 95#1328695

pokud nebudete mít LPG od nás, nic se neděje, ale od plynařů vyžadujte kvalitu, nenechte si tam dávat malé nadržé apod, ty auta si to zaslouží!!!
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#1106 Příspěvek od kurevtor »

hurvajs: ty máš 750Li zplynovanou? 8O :)
Uživatelský avatar
fishmaker Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3327
Registrován: sob 15.07.2006 00:00
Bydliště: kousek za Prahou

#1107 Příspěvek od fishmaker Moderátor »

kurevtor : ano...protože má rozum...není důvod vyhazovat měsíčně X tisíc za palivo zbytečně...je lepší to vrazit do servisu :)
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#1108 Příspěvek od kurevtor »

existuje nějaká detailnější kalkulace toho od jakého nájezdu se LPG v 745i vyplatí? Je tady na fóru něco takového? Necítím potřebu svý auto zplynovat, ale zajímalo by mě to, kdyby byly silný argumenty tak bych do toho možná i šel....

(edit: za silný argumenty považuju pouze Emu a TGM :-D )
kabyr01
Registrovaný
Příspěvky: 729
Registrován: pon 12.01.2009 01:00
Bydliště: Kutná Hora

#1109 Příspěvek od kabyr01 »

No já mám zplynovanou 745i a spočítal jsem si, že se mi to vrátilo po cca 15tis km - to jsem zvládl za půl roku :)

Ale i já mohu potvrdit pravidlo, že po předělání na plyn neprojezdíš míň peněz, ale ujedeš víc km a tudíž máš víc požitků s jízdou v 7er :lol:

Hurvajs77 - máš od snejka?
Uživatelský avatar
fishmaker Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3327
Registrován: sob 15.07.2006 00:00
Bydliště: kousek za Prahou

#1110 Příspěvek od fishmaker Moderátor »

kurevtor : to je jednoduchý...vyplatí se to všem, kteří si to auto chtěj nechat déle....když budeš brát pořizovací cenu LPG 30tis...a jezdíš zhruba za půlku...takže šetříš přibližně 2Kč na km...tzn, že to projezdíš za 15tis km...
za JAK DLOUHO se ti to vrátí je na tobě podle toho kolik jezdíš km ročně...někdo to má zpátky za půl roku...když to budeš mít jako víkendovku...tak se ti to splatí za 3 roky třeba...
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#1111 Příspěvek od JaraX »

navratnost u E65 je cca 15 000km
hurvajs77
Registrovaný
Příspěvky: 2913
Registrován: úte 27.09.2011 00:00
Bydliště: Praha/Tábor/ČR

#1112 Příspěvek od hurvajs77 »

fishmaker píše:kurevtor : ano...protože má rozum...není důvod vyhazovat měsíčně X tisíc za palivo zbytečně...je lepší to vrazit do servisu :)
no, upřímně s tím ani tak nesouhlasím... Ale z finančního hlediska je to jak píše fishmaker. Podle kalkulací co jsem si dělal, budu cca na 60% a zbylé procenta mohu využít jinde. Vlastně mám teď levnější provoz i než nafta. Vzhledem k mému nájezdu kolem 50tis ročně, se to vyplatí. Na druhou stranu, ale musím napsat, že pokud by mě netrápilo "vyhodit" 20tis mesíčně na benzín, tak nikdy auto nezplynuji. LPG do auta prostě nepatří - pokud už tam není z výroby a nikdo mi to nevymluví... :-D.

Mám v autě toroid 88L a jak by plno zdejších klubáků řeklo, jak s tím mohu jezdit... S tak malou nádrží. Ale, ta 92l (nebo kolik) nebyla skladem a nechtělo se mi čekat další 3 měsíce než by byla (dle slov p. Vaňka). Ptal jsem se ho i na 103l, kterou u má více lidí. Bylo mi řečeno, že on to nemá, resp. že se ani nedělá. Ale nevadí, stajně bych si asi nechtěl nechat rozmlátit plasty v kufru jen kvůli větší nádrži. Byla by fajn, ale teď už to nehodlám měnit. Na plnou (tedy asi, protože jsem tankoval jen asi 4x a ke konci se nádrž plní hodně pomalu a já nikdy neměl čas tankovat 20min) ujdedu cca 450km a vzhledem k tomu, že LPG je v Praze a i v ČR na každé mezi, moc to neřeším. Zatím ale nemám názor, jestli jsem udělal dobře.

to @kurevtor: já měl před tím spotřebu kolem 15l, nejezdím styl klobouk a 5-ti litr si něco vezme. Takže jsem došel k číslu cca 12tis.. Jinak na to existuje aplikace, nechtělo se mi to přepočítávat ručně. Kalkulaček je plno:
- http://www.plyndoauta.cz/uspora-na-lpg
- http://pepinator.tym.cz/download/benzin_plyn.html (jako malá desktopová aplikace)

to kabyr01: Snejk přeci LPG nedělá, umí to ale zařídit, dal mi kontakt a domluvil jsem si to tám přímo s p. Vaňkem (http://www.lpg-vanek.cz)
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
Obrázek
E65 730d
E61 530xd - stolen :-(
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#1113 Příspěvek od kurevtor »

budu se nad tím muset ještě trošku zamyslet, taky si myslim, že bychom se měli držet továrního nastavení auta... nejde mi jen o prachy, bojim se problémů a toho, že bude auto víc časově náročný, protože LPG potřebuje svojí údržbu.. kdybych měl ušetřit ročně pár tisíc, ale musel bych řešit nějaký seřizování apod. tak by to pro mě byl důvod na to dlabat, nemám na to čas...

jedna E65, kterou jsem chtěl koupit lpg měla, nesmrdělo to, motor běžel stejně tiše, takže to bylo OK... jak je to ale s výkonem? O kolik jde dolů? Ty zákazy vjezdů pro LPG taky nepotěší no..

Na druhou stranu, podle tý kalkulačky by mi to ročně ušetřilo víc, než kolik mi teď vydělá za rok milion u J&T na termínovanym vkladu :-D :-D asi se ze mě stane šetřilek :-D
Uživatelský avatar
fishmaker Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3327
Registrován: sob 15.07.2006 00:00
Bydliště: kousek za Prahou

#1114 Příspěvek od fishmaker Moderátor »

LPG ti ušetří víc než kolik do toho vrazíš...jinak se jezdí jednou ročně na kontrolu...po dvou letech se mění filtry a na svíčky je doporučeno 20tis km
takže ano...nějaký servis navíc tam je...ale úspora je větší...

servis LPG ročně do 1tis

u mě to píše třeba rozdíl 5500,- měsíčně :) a to nejezdim zas tolik...ten kdo najede 50tis ročně...tak nemá o čem přemýšlet...

do podzemních garáží nejezdim moc často...ale když potřebuju tak tam vjedu...
a co se týká výkonu...tak mě třeba nechybí ani po instalaci plynu :D
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
hurvajs77
Registrovaný
Příspěvky: 2913
Registrován: úte 27.09.2011 00:00
Bydliště: Praha/Tábor/ČR

#1115 Příspěvek od hurvajs77 »

kurevtor píše:...že bude auto víc časově náročný, protože LPG potřebuje svojí údržbu.. kdybych měl ušetřit ročně pár tisíc, ale musel bych řešit nějaký seřizování apod. tak by to pro mě byl důvod na to dlabat, nemám na to čas...
ono to není zase tak moc drsné s tím časem. Olej snad tuším říkal Vaněk po cca 10-15tis, reduktor po 50tis, kapalný filtry po 25tis. společně se svíčkama. A snad po roce kontrola kvůli technické, jestli se nepletu.

kurevtor píše:jedna E65, kterou jsem chtěl koupit lpg měla, nesmrdělo to, motor běžel stejně tiše, takže to bylo OK... jak je to ale s výkonem? O kolik jde dolů? Ty zákazy vjezdů pro LPG taky nepotěší no..
Snížení výkonu nepozoruji. Přepnutí také ne. Pokud se nekouknu na budík, nevím jestli jedu na LPG nebo B95. Na zákazy slušně řečeno seru. Prostě tak jedu, připadně přepnu na B95. Mám skryté hrdlo, takže to nikdo nepozná, pokud nepojedu na LPG. Samolepku na autě také nemám.

kurevtor píše:Na druhou stranu, podle tý kalkulačky by mi to ročně ušetřilo víc, než kolik mi teď vydělá za rok milion u J&T na termínovanym vkladu :-D :-D asi se ze mě stane šetřilek :-D
já se rozhodně nepovažuji za šetřílka, kór když jsem koupil 750Li v Indivuálu nebo PC za 90tis :-D, ale jak psal fishmaker, prostě když jsem si to teď zpočítal, tak při nájezdu 50tis za rok, chci si nechat auto tak 5 let, tak je to pak cca 500tis. A ikdyž nevydělávám málo, tak 500tis jsou slušný peníze a raději je utratím jinak, než v PHM. Mám luxus benzínu, sílu 5 litru a jezdím skoro jako s naftou... :-)

První obrázek je špatně - zapomněl jsem tam upravit spotřebu na plyn, zdálo se mi to nějak moc velký rozdíl... :-D
Přílohy
lpg_kalkulacka.jpg
lpg_kalkulacka.jpg (62.63 KiB) Zobrazeno 1230 x
lpg_kalkulacka.jpg
lpg_kalkulacka.jpg (59.83 KiB) Zobrazeno 1227 x
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
Obrázek
E65 730d
E61 530xd - stolen :-(
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#1116 Příspěvek od kurevtor »

zajímavé :) začnu o tom uvažovat :-)
hurvajs77
Registrovaný
Příspěvky: 2913
Registrován: úte 27.09.2011 00:00
Bydliště: Praha/Tábor/ČR

#1117 Příspěvek od hurvajs77 »

kurevtor píše:zajímavé :) začnu o tom uvažovat :-)
Třeba budeš další z mála, kteří mají LPG a nesouhlasí s ním. Stejně jako já :-D
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
Obrázek
E65 730d
E61 530xd - stolen :-(
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#1118 Příspěvek od kurevtor »

no zrovna u tebe bych to, s tvými často vyhraněnými a neměnnými názory, nečekal :-D :) na druhou stranu, proč bejt zatvrzelej, když to opravdu ušetří tolik peněz.... já právě nejsem vyhraněnej v tomhle, můj názor spíš vždy byl, že než LPG to raději TDi... no jenže pak jste mě tady nahlodali a já nekoupil 530d, ale 745i a hle... uvidim, na přelomu roku se rozhodnu jestli si 745i nechám a pokud ano tak to možná zplynuju...

trošku si ale říkám jestli tomu autu neuškodím, 745i Individual s celkem malym nájezdem a zplynovaný...? Nevim no... uvidíme :)
hurvajs77
Registrovaný
Příspěvky: 2913
Registrován: úte 27.09.2011 00:00
Bydliště: Praha/Tábor/ČR

#1119 Příspěvek od hurvajs77 »

kurevtor píše:no zrovna u tebe bych to, s tvými často vyhraněnými a neměnnými názory, nečekal :-D :)
:smich2: já, vím , že tu jsem za exota... :-D

Probíral jsem to osobně se Snejkem i s lidma tadz na fóru a bylo mi řečeno, že to nijak něškodí. Motory od BMW nejsou jak motory od sekačky co montuje šádovka, ale jsou velké, mají silné stěny. Snejk i JaraX řekli, že ani snížená mazivost a vyšší teploty motoru neuškodí. Samozřejmě se musí člověk starat. Ale i přes tohle, přes vlastní zkušenost si myslím, že tam LPG nepatří :-D
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
Obrázek
E65 730d
E61 530xd - stolen :-(
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#1120 Příspěvek od Filozof »

mě vychází úspora cca 1,9-2kč na kilometr. 4kč vs 2,1kč na LPG u R6.

10L benzínu plus VIF na sto km je 400kč
11,3l LPG plus 0,3-0,5l benzínu je 200-210kč

nájezd cca 13-16tis km ročně. a stejně se to vyplatí když chci auto na 5-6let.

Takže LPG je velké plus. :-)
Odpovědět