Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E65 na sněhu
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
No pochybuji že ten mamlas s tou vyhaslou hvězdou měl zimní gumy, strýc měl motýla a na sněhu byl v úplně pohodě. Kámoš měl e46 a jelikož je ze Studánky a denně jezdil Bruntál tak ji prodal, že prej to bylo utrpení a celkem mě dost zrazoval ať se v našich podmínkách na e65 vyseru, kdykoliv tady byl náhodou sníh za poslední dva roky nebyl problém, základ jsou gumy, noha a trocha rozumu a e65 na tom bude vždycky lépe už kvůli váze a rozložení 3er a 5er.
asi za to dostanu banan, ale hlasit se to musi
https://www.youtube.com/watch?v=d7wVivAvkjM
proste letnaky a malo lepivej snih holt umej potrapit, bude to zalezitost nejenom medaku a vubec zadokolek...
Kazdyho vec na cem jede, ale taky pak zaplati. Bud potupou, nebo i draz.

https://www.youtube.com/watch?v=d7wVivAvkjM
proste letnaky a malo lepivej snih holt umej potrapit, bude to zalezitost nejenom medaku a vubec zadokolek...
Kazdyho vec na cem jede, ale taky pak zaplati. Bud potupou, nebo i draz.
Kde te sedme na snehu-bezne sni jezdim.Jen mam k zime respekt a nesnazim se ojebat fyziku..Jezdim R18 Nokian zimni,zadny problem jsem nezaznamenal.Samozrejme s citem,o tom to je.U nas mame fajn plac,ccaa sto metru,zasnezene cisty led,jak mam naladu jdu potrenovat trochu,slalom a tak,at to mam trochu v ruce.Jak se rika tezce na cvicisti lehce na bojisti,,,K tem kamionum-to bych tu vubec netahal,pokud se ridic kamionu nedokaze vysplhat nahoru,ridic BMW by to v tom kamionu nesvedl zcela urcite.Pokud nekdo pochybuje,rad mu ho pujcim a muze se predvest co umi(podminka C,E)Auto new FH500,udajna spicka dnes.
Musím napsat svou zkušenost s mou E66.
Jelikož mám E66 první zimu, udělal jsem si výlet na hory a maličko testoval.
Vyhlédl jsem si jeden docela dlouhý a táhlý kopec. Na začátku hrabal Peugeot 307 a nakonec couval zpět a já v jeho urovni zastavil a hezky se rozjel dál do kopce. V polovině byla ledová plocha a musim říct, že jsem pochyboval o dalších metrech
ale dostal jsem se přes něj.
Vzorek mám cca 6-7mm na 19kách (zadek 275ky).
Nicméně cesta dolu byla zajímavá hlavně na ledové ploše...po vyřazení na "N"eutrál se hned klesalo jistěji než s "D"éčkem, které vás tlačí (zadek).
Pohrával jsem si na sněhu cca 40min a musim říct, že jsem mile překvapen co sedma vzládne
Jelikož mám E66 první zimu, udělal jsem si výlet na hory a maličko testoval.
Vyhlédl jsem si jeden docela dlouhý a táhlý kopec. Na začátku hrabal Peugeot 307 a nakonec couval zpět a já v jeho urovni zastavil a hezky se rozjel dál do kopce. V polovině byla ledová plocha a musim říct, že jsem pochyboval o dalších metrech

Vzorek mám cca 6-7mm na 19kách (zadek 275ky).
Nicméně cesta dolu byla zajímavá hlavně na ledové ploše...po vyřazení na "N"eutrál se hned klesalo jistěji než s "D"éčkem, které vás tlačí (zadek).
Pohrával jsem si na sněhu cca 40min a musim říct, že jsem mile překvapen co sedma vzládne

ted jsem přijel z hor byl jsem v Ludvíkově kde bylo cca 30cm sněhu a dnes v noci zase 15cm připadlo a když jsem byl na uježděném sněhu a sjížděl hodně strmej kopec a silnice našikmo asi 50metru pak se srovnal a strmě dolů a trochu mi sjel předek po pravé straně asi metr zatancovalo auto, protože to bylo opravdu strmé že i člověk padal na hubu, když šel v botech pak se to srovnalo a na prašanu to bylo v pohodě.
3dny jsme jezdili na sjezdovky kolem pradědu a okolí a dalo se to.
Musím se přiznat že staré pneu co mjaí 8-9let a 5mm jsem chtěl dojezdit a na prašanu se stále chovají celkem ok ale na zledovatělém sněhu jedu velice opatrně. Pak jsem jezdil s xdrive 530d otcovou a stou se opravdu jezdí pěkně jistě ale dělají to taky pneumatiky které jsou na xdrive zánovní a na mém autě jsou staré potvory.
Navíc Xdrive krásně hrabe všema 4ma kolama a já pouze zadní náhon v e38.
Takže letos jsme to přežili testování bude pokračovat dál jak bude sníh a nové pneu udělají zase o něco větší jistotu.
e65 věřím bude systémama DSC III atd někde jinde jak starší e38 která má jen ASC.
ale letos i na starejch pneu za mě vše ok a nikde jsem nezapadl.
3dny jsme jezdili na sjezdovky kolem pradědu a okolí a dalo se to.
Musím se přiznat že staré pneu co mjaí 8-9let a 5mm jsem chtěl dojezdit a na prašanu se stále chovají celkem ok ale na zledovatělém sněhu jedu velice opatrně. Pak jsem jezdil s xdrive 530d otcovou a stou se opravdu jezdí pěkně jistě ale dělají to taky pneumatiky které jsou na xdrive zánovní a na mém autě jsou staré potvory.
Navíc Xdrive krásně hrabe všema 4ma kolama a já pouze zadní náhon v e38.
Takže letos jsme to přežili testování bude pokračovat dál jak bude sníh a nové pneu udělají zase o něco větší jistotu.
e65 věřím bude systémama DSC III atd někde jinde jak starší e38 která má jen ASC.

ale letos i na starejch pneu za mě vše ok a nikde jsem nezapadl.
Me taky sedma prekvapila v zime na snehu.Myslel jsem ze budu potrebovat pytel cementu v kufru,nic takeho netreba,aspon tam kde ja jezdim(nejezdim na hory lyzovat.Cekal jsem to horsi,ted patym rokem mi to neprijde uz.A to jsem se naposlouchal kidu v hospode ci v robote,ze nevyjedu ani pres krtinec s tim.
já na hory jezdím a také jsem ho nikdy nepotřeboval. Je ale pravda, že jsem byl první zimu mile překvapen. I já byl zastrašován, že nic nevyjedu...
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
ještě jedna poznámka. jeden den jsem stál vedle škoda rapid 1,2 funglovka. A známej měl problém stím vyjet z parkoviště, kde bylo asi 20cm prašanu lehkého a cca pár cm uježděného sněhu, kterej napadl přes noc. No a mě se podařilo až na nějakej lehkej pruhrab při výjezdu to na mě blikl ASC na křižovatku, kde byl trochu nájezd, projet parkoviště uplně v pohodě jako nic.
Automat a minimum plynu krásně vytáhlo auto z parkoviště ven, ten rapid se tedy pěkně stím sral a byl rád že tím projel. Na to, že měl nové pneu a přední náhon jsem koukal, jak stím zápasí a lítá tam, jak kdyby měl letní.
To jsme stáli vedle sebe a měli stejné podmínky.
No a mé obavy, že nevyjedu se nepotvrdili a auto šlo pěkně vycouvat a pak přes celé parkoviště jsem projel až ven, bez nějakejch problémů.
Auto e38 vzadu pneu 235mm 5leté Avony cca 5,5mm a vepředu 215ky 8leté dunlopy 5mm. byl jsem sám v tu chvíli v autě.
V karlove studánce když jsem se procházel podél cesty, jsem si všiml jak měli všichni strach a rozjížděli se do kopce, aby ho vyjeli na kostkách a uježděném sněhu to vypadalo legračně jak autům lítá sníh od předních kol hrabali se tam, jak krtci do kopce ve strachu že zastaví a už se nerozjedou... Mě se jelo dobře a bez nějakejch problémů. Zastavovat jsem nezkoušel ale táhl jsem se 200m za autobusem co jel cca 20-30km/h.
Jsem nad tím přemýšlel a myslím si že to parkoviště a srovnání s rapidem bude jistě ve váze auta. Protože rapid má o 700kg méně jak má e38. A náhon bude mít taky jistě vliv. Nedokážu si představit mít 2tuny těžké auto s předním náhonem, to by nevyjelo snad nikam...
Automat a minimum plynu krásně vytáhlo auto z parkoviště ven, ten rapid se tedy pěkně stím sral a byl rád že tím projel. Na to, že měl nové pneu a přední náhon jsem koukal, jak stím zápasí a lítá tam, jak kdyby měl letní.

To jsme stáli vedle sebe a měli stejné podmínky.
No a mé obavy, že nevyjedu se nepotvrdili a auto šlo pěkně vycouvat a pak přes celé parkoviště jsem projel až ven, bez nějakejch problémů.
Auto e38 vzadu pneu 235mm 5leté Avony cca 5,5mm a vepředu 215ky 8leté dunlopy 5mm. byl jsem sám v tu chvíli v autě.
V karlove studánce když jsem se procházel podél cesty, jsem si všiml jak měli všichni strach a rozjížděli se do kopce, aby ho vyjeli na kostkách a uježděném sněhu to vypadalo legračně jak autům lítá sníh od předních kol hrabali se tam, jak krtci do kopce ve strachu že zastaví a už se nerozjedou... Mě se jelo dobře a bez nějakejch problémů. Zastavovat jsem nezkoušel ale táhl jsem se 200m za autobusem co jel cca 20-30km/h.
Jsem nad tím přemýšlel a myslím si že to parkoviště a srovnání s rapidem bude jistě ve váze auta. Protože rapid má o 700kg méně jak má e38. A náhon bude mít taky jistě vliv. Nedokážu si představit mít 2tuny těžké auto s předním náhonem, to by nevyjelo snad nikam...
