Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E66 760 zly start

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Zpráva
Autor
gombo
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: pát 06.06.2008 00:00
Bydliště: Bratislava

#21 Příspěvek od gombo »

Tak to berem.Naplanujem rodine nejaky vylet v tvojom okoli a mozme sa dohodnut,kedy dobehnem.Len ma este zneistuje to,preco to dnes rano normalne draplo.
nandro
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: čtv 22.08.2013 00:00
Bydliště: Ostrava

#22 Příspěvek od nandro »

Klidně můžeš jít cestou jako já,že prostě budeš vyměňovat vše co s tím může mít spojitost, ale to není moc ekonomické. Napřed se mi to také stávalo jen občas že auto něco udělalo jinak než je normál,pak byl zase klid. Ale pokud to jsou pumpy,bude se to zhoršovat.
gombo
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: pát 06.06.2008 00:00
Bydliště: Bratislava

#23 Příspěvek od gombo »

Takze ked vsunem kluc a startnem,tak toci dlho.Ked zapnem kontrolky,chvilu pockam a potom zastartujem,tak chyti normalne.
nandro
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: čtv 22.08.2013 00:00
Bydliště: Ostrava

#24 Příspěvek od nandro »

Jak jsem psal, příznaky jsou stejné jako jsem měl při vadných pumpách. Zdlouhavé startování může jistě dělat i dost dalších věcí, ale i podle toho co psala diagnostika si myslím,že jde o čerpadla.
gombo
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: pát 06.06.2008 00:00
Bydliště: Bratislava

#25 Příspěvek od gombo »

Ako som uz pisal vyssie.Dohodnem doma vylet tvojim smermo a urcite to skusime.Vies tie cerpadla urobit aj na aute,alebo musia von?
nandro
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: čtv 22.08.2013 00:00
Bydliště: Ostrava

#26 Příspěvek od nandro »

Lze to provést bez demontáže,za půl hodinky je hotovo.
zzeli
Registrovaný
Příspěvky: 765
Registrován: čtv 26.12.2013 01:00

#27 Příspěvek od zzeli »

Tlak v railu ukaze i OBD2 diag na mobilu...aspon u forda to tak bylo, takze uvidis raz dva v jakym stavu jsou cerpadla. Nevim, proc kuchat cerpadla a divat se jestli tam nahodou neni neco spatne. Nebo zajed na poradkou diag k nekomu, kdo tomu rozumi a taky ti rekne, jak na tom jsi.
IMHO se ti zavdusnuje z nejakeho duvodu privod do tech tlakovych cerpadel, takze proto obcas dele startuje a protoze jdou chvili na sucho nez se zalejou, tak po nejake dobe muzou odejit a situace se i po jejich vymene bude po case opakovat. Nemluve o tom, ze jak se pridiraj, tak si kurvis vstriky. Ty cerpadla davaj tlaky radove nizsi nez u nafty a musej neco vydrzet.
nandro
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: čtv 22.08.2013 00:00
Bydliště: Ostrava

#28 Příspěvek od nandro »

Diagnostika neukáže špatné pumpy,vím to,protože jsem sám objel všechny možné servisy s originál diagnostikou a každému to psalo cosi jiného.
Uživatelský avatar
vlastnemec
Registrovaný
Příspěvky: 1627
Registrován: stř 16.03.2011 01:00
Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)

#29 Příspěvek od vlastnemec »

Každopádně ti diagnostika ukáže jaký dávají tlak jak mezi nádržemi, podávací a rail u každé hezky jednotlivě.
nandro
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: čtv 22.08.2013 00:00
Bydliště: Ostrava

#30 Příspěvek od nandro »

Kolega psal,že mu to blbne při první startu,takže si s tím bude muset někdo dát práci s měřením. Třeba v BMW Sotea Plzeň si řekli za diagnostiku 2tis.a zjistili prd. Za takové hraní si s tím si to pěkně naúčtují. Já mu na to zdarma mrknu a bude vědět na čem je.
zzeli
Registrovaný
Příspěvky: 765
Registrován: čtv 26.12.2013 01:00

#31 Příspěvek od zzeli »

Jasne, ja jen ze to neni hned na kuchani cerpadla, ale spis je potreba si s tim, jak rikas, vyhrat a zachytit treba nizky tlak paliva hned ze zacatku po delsim stani na nizkotlake casti pal. systemu. Pokud mu to pri delsim "zhaveni" chytne hned, tak je to velmi pravdepodobne, ze to neco takoveho bude, protoze tlakovy cerpadla tocej az s rozbehnutym motorem, pokud se nepletu, nemam 760 zrovna v maliku a to ani vzdalene, vychazim jen z konvencniho reseni benzin. primovstriku.
V servisech se s tim proste neserou a nemaj na to cas. Je pro ne vyhodnejsi inkasovat za diag a rict, ze je vsechno v poradku nebo zacnou menit dily. Jak taky jinak v dnesni spotrebni dobe :( Navic je to o kvalitnich lidech, kterych taky neni prehrsel.
nandro
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: čtv 22.08.2013 00:00
Bydliště: Ostrava

#32 Příspěvek od nandro »

Tak já spíše vycházím z vlastní zkušenosti, protože i má 760 vykazovala stejné příznaky. Pumpy v 760 jsou konstrukčně velmi jednoduché a abych se podíval na jejich stav mi stačí pár minut. Vyplatí se myslím zjistit, že čerpadla,za která chtějí v BMW cca 110tis.jsou dobrá a jít tak případně po jiné příčině.
zzeli
Registrovaný
Příspěvky: 765
Registrován: čtv 26.12.2013 01:00

#33 Příspěvek od zzeli »

Uplne ciste pro zajimavost...jak to kontrolujes? Vychazim z toho, ze pokud auto jede zatim dobre i ve vysokych otackach pri max. tahu motoru, tak to cerpadlo musi byt ve velmi dobre kondici, protoze musi bych schopne vydat maximalni tlak, ktery byva radove stovky baru. A na takovy tlak si myslim, ze bude nutne provadet pripadna mereni velmi presne a bude potreba znat vyrobni vule ne? Pokud budes koukat jen opticky, jestli se neco nekde nedre, tak stejne nemas sanci vyrknout ortel, ze to cerpadlo da nebo neda nominalni tlak. Stale myslim, ze projet to auto s diag a divat se na live data rekne vice. A pokud ma auto najeto rozumnou porci km a uz cerpadla (nebo dokonce obe) odchazi, tak to bude mit dalsi pricinu, kterou je potreba odstranit, aby se poskozeni (nasledek te priciny) nezopakovalo.
Kazdopadne jestli to budes rozebirat, tak neuskodi postnout fotky, myslim, ze by se par lidi rado podivalo :)
Uz nebudu rejpat :D
nandro
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: čtv 22.08.2013 00:00
Bydliště: Ostrava

#34 Příspěvek od nandro »

Kontroluji mechanicky namáhané věci,žádné tlaky.
Přílohy
1427687179913.jpg
1427687179913.jpg (190.02 KiB) Zobrazeno 659 x
1427687295497.jpg
1427687295497.jpg (156.88 KiB) Zobrazeno 659 x
14276861813761.jpg
14276861813761.jpg (155.59 KiB) Zobrazeno 660 x
1427686434566.jpg
1427686434566.jpg (140.53 KiB) Zobrazeno 660 x
gombo
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: pát 06.06.2008 00:00
Bydliště: Bratislava

#35 Příspěvek od gombo »

Auto ma nabehanych 340tis. a cerpadla su pez zasahu,takkze dufam,ze to bude v nich a neurobim si 600km vylet zbytocne.
nandro
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: čtv 22.08.2013 00:00
Bydliště: Ostrava

#36 Příspěvek od nandro »

To vydrželo dlouho bez zásahu do čerpadel. Já měl problémy již při 200tis.km. Zbytečná cesta to nebude, i kdyby se zjistilo,že to čerpadla nejsou,je dobré vědět,že je problém jinde. Pokud diagnostika neukáže přesně poradit kde je problém, zbývá zkoušet.
gombo
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: pát 06.06.2008 00:00
Bydliště: Bratislava

#37 Příspěvek od gombo »

Podla toho co mi vypisuje diagnostika,co si napisal ty a co som sa docital na US forach,tak je to na 99% v tych pumpach.Uz sa len musim ukecat a vyrazit,ale ked mne sa tak nechce.Radsej by som ti preplatil cestu,ale snad sa zlomim a vyberem sa za tebou.Inu moznost nemam.
nandro
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: čtv 22.08.2013 00:00
Bydliště: Ostrava

#38 Příspěvek od nandro »

Odkud jsi,Bratislava? Pro mě není problém dojet.
gombo
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: pát 06.06.2008 00:00
Bydliště: Bratislava

#39 Příspěvek od gombo »

Ano som priamo z Ba.
nandro
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: čtv 22.08.2013 00:00
Bydliště: Ostrava

#40 Příspěvek od nandro »

To je 300km ode mě, to není daleko.
Odpovědět