Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E66 760 zly start
Tlak v railu ukaze i OBD2 diag na mobilu...aspon u forda to tak bylo, takze uvidis raz dva v jakym stavu jsou cerpadla. Nevim, proc kuchat cerpadla a divat se jestli tam nahodou neni neco spatne. Nebo zajed na poradkou diag k nekomu, kdo tomu rozumi a taky ti rekne, jak na tom jsi.
IMHO se ti zavdusnuje z nejakeho duvodu privod do tech tlakovych cerpadel, takze proto obcas dele startuje a protoze jdou chvili na sucho nez se zalejou, tak po nejake dobe muzou odejit a situace se i po jejich vymene bude po case opakovat. Nemluve o tom, ze jak se pridiraj, tak si kurvis vstriky. Ty cerpadla davaj tlaky radove nizsi nez u nafty a musej neco vydrzet.
IMHO se ti zavdusnuje z nejakeho duvodu privod do tech tlakovych cerpadel, takze proto obcas dele startuje a protoze jdou chvili na sucho nez se zalejou, tak po nejake dobe muzou odejit a situace se i po jejich vymene bude po case opakovat. Nemluve o tom, ze jak se pridiraj, tak si kurvis vstriky. Ty cerpadla davaj tlaky radove nizsi nez u nafty a musej neco vydrzet.
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Jasne, ja jen ze to neni hned na kuchani cerpadla, ale spis je potreba si s tim, jak rikas, vyhrat a zachytit treba nizky tlak paliva hned ze zacatku po delsim stani na nizkotlake casti pal. systemu. Pokud mu to pri delsim "zhaveni" chytne hned, tak je to velmi pravdepodobne, ze to neco takoveho bude, protoze tlakovy cerpadla tocej az s rozbehnutym motorem, pokud se nepletu, nemam 760 zrovna v maliku a to ani vzdalene, vychazim jen z konvencniho reseni benzin. primovstriku.
V servisech se s tim proste neserou a nemaj na to cas. Je pro ne vyhodnejsi inkasovat za diag a rict, ze je vsechno v poradku nebo zacnou menit dily. Jak taky jinak v dnesni spotrebni dobe
Navic je to o kvalitnich lidech, kterych taky neni prehrsel.
V servisech se s tim proste neserou a nemaj na to cas. Je pro ne vyhodnejsi inkasovat za diag a rict, ze je vsechno v poradku nebo zacnou menit dily. Jak taky jinak v dnesni spotrebni dobe

Tak já spíše vycházím z vlastní zkušenosti, protože i má 760 vykazovala stejné příznaky. Pumpy v 760 jsou konstrukčně velmi jednoduché a abych se podíval na jejich stav mi stačí pár minut. Vyplatí se myslím zjistit, že čerpadla,za která chtějí v BMW cca 110tis.jsou dobrá a jít tak případně po jiné příčině.
Uplne ciste pro zajimavost...jak to kontrolujes? Vychazim z toho, ze pokud auto jede zatim dobre i ve vysokych otackach pri max. tahu motoru, tak to cerpadlo musi byt ve velmi dobre kondici, protoze musi bych schopne vydat maximalni tlak, ktery byva radove stovky baru. A na takovy tlak si myslim, ze bude nutne provadet pripadna mereni velmi presne a bude potreba znat vyrobni vule ne? Pokud budes koukat jen opticky, jestli se neco nekde nedre, tak stejne nemas sanci vyrknout ortel, ze to cerpadlo da nebo neda nominalni tlak. Stale myslim, ze projet to auto s diag a divat se na live data rekne vice. A pokud ma auto najeto rozumnou porci km a uz cerpadla (nebo dokonce obe) odchazi, tak to bude mit dalsi pricinu, kterou je potreba odstranit, aby se poskozeni (nasledek te priciny) nezopakovalo.
Kazdopadne jestli to budes rozebirat, tak neuskodi postnout fotky, myslim, ze by se par lidi rado podivalo
Uz nebudu rejpat
Kazdopadne jestli to budes rozebirat, tak neuskodi postnout fotky, myslim, ze by se par lidi rado podivalo

Uz nebudu rejpat
