Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Kupujeme e65

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#1481 Příspěvek od JaraX »

Killingman píše:H-K je Hradec Kralove??? ;-))))


jj :)
tesil
Registrovaný
Příspěvky: 276
Registrován: pon 21.07.2008 00:00

#1482 Příspěvek od tesil »

No tak kdybych k tobe prijel na beznou prohlidku s podle me opecovavanou e65 a ty na me vybalil servis za 200t, tak by se mnou byl problem ne na 80, ale 120 procent.(Brno)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#1483 Příspěvek od JaraX »

tak já se snažím držet ty auta v top stavu a né vraky, spousta lidi ty auta kupuje sama a pak se diví, jednoho takovy tu zrovna mám co si pro to byl sám, motor mu vydržel celej měsíc :D
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#1484 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

tesil píše:No tak kdybych k tobe prijel na beznou prohlidku s podle me opecovavanou e65 a ty na me vybalil servis za 200t, tak by se mnou byl problem ne na 80, ale 120 procent.(Brno)

Vždyť ty sedmy v super stavu za ty dvě kila kupujete, jak se tady píše nebo ne? Měl bys ještě jednu
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#1485 Příspěvek od JaraX »

to jo, za 200kila se dá koupit sedma v super stavu, často i míň, ale je to tak každá 10tá, většina sou vraky, hlavně u nás, jelikož se sere na servis, ale není problem koupit, ja třeba koupil longa za 230, puvodni cena přes 4 mega, je tam skoro vše krom DVD changeru a zadní klimy (což nechapu proč si někdo objednal zadní komforty, zadní idrive, ale nedal si tam DVD changer)
většinou kdo má takovou past, tak mu doporučím to prodat a koupit si sedmu v dobrým stavu.
hurvajs77
Registrovaný
Příspěvky: 2913
Registrován: úte 27.09.2011 00:00
Bydliště: Praha/Tábor/ČR

#1486 Příspěvek od hurvajs77 »

nemyslel jsem to tak, že pokud někdo žije mimo Prahu, tak sere na údžbu auta. Je plno lidí, kteří investují do oprav a tak by to také mělo být. Moje připomínka byla myšlena tak, že směrem od Nuseláku je to s prachama docela průser, takže lidi by možná chtěli auto opravovat, ale nemohou protože není za co. Ale to je jedno, najdou se kreténi i v Německu, resp. jsou všude.

Člověk, který investuje do auta nemusí být vždy jen fanda. Znám případy, kdy se vyměnily komplet dřeva a kůže v interiéru, jen proto, že na to majitel měl. Ale to je v celku jedno. Samozřejmě tohle vše vychází především z fin. situace každého z nás.

To, že jsou obecně v ČR E65 mrdky víme. Majitelé prostě serou na servis a nemusí to být BMW, koukněte se kolik lidí má vomlácený auto, vylágrovaný motory, že když nastartuje hledáte traktor a obecně jsou auta u nás ve špatném stavu. To podle mne souvisí s tím, že my, jako čecháčci jsme prostě hovada, který si ničeho neváží, snaží se vše jen vojebat. Málo kdo z nás si umí vážit práce jiných a odvádět kvalitní práci. Stačí se podívat na stav silnic - nepochopím, jak zadavatel opravy vozovky, může převzít záplatovanou silnici na který když jedu, tak lítám jak nudle v bandasce. Mě když neprojdou v aplikaci unit testy, tak nedostanu proplacenou FA...
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
Obrázek
E65 730d
E61 530xd - stolen :-(
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
Killingman
Registrovaný
Příspěvky: 488
Registrován: sob 24.07.2010 00:00
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

#1487 Příspěvek od Killingman »

Tak jsem se schválně podíval na mobile.de asi po roce a změnilo se co - vůbec nic. Akorát díky kurzu eura šly ceny nahoru.
Slušně vybavenou 750 poface pod 350 jsem tam fakt nenašel - slušně vybavenou beru výhřev a ofuk sedadel vpředu + vzadu, vzadu nastavitelný sicny, vzduch podvozek + softclose a Logic7 ... Za 500 bych si asi už vybral :-D

http://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-vůz/BMW-750Li-LANG-ALLES-INKL-INDIVIDUAL-1A/vhc:car,cnt:de,pgn:1,pgs:10,srt:price,sro:desc,mke:3500,mdl:40,frn:01-2004,frx:12-2007,prn:15000,prx:20001,dmg:false/pg:vipcar/202558361.html

Takže moc nevím, kam na ně chodíte za 200k, ale jsem moc rád, že jsi s HK spokojen :-D
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#1488 Příspěvek od JaraX »

ted tam nic moc není, ale zase furt mnohem víc vybavené než E60, ale žadny pecky nejsou, v unoru tam třeba bylo 5 zajimavych sedmiček, dokonce megavybavena 750 facelift za 10tisc eur, ale utekla mi pod rukama.
Killingman
Registrovaný
Příspěvky: 488
Registrován: sob 24.07.2010 00:00
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

#1489 Příspěvek od Killingman »

Až prodám svojí X5 tak se na tebe s důvěrou obrátím :-D
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#1490 Příspěvek od Filozof »

za 5let jich tady bude plnej bazar od klubáků.... já si počkám na pěknou 750iL v plné s LPG. :lol:

a oni zase budou jezdit v F01 která je na hov.. :D ale je novější.

Budou nové modely Gxx a pak pujdou e65 e66 pěkně dolů někam 150 - 2kila. Fka zase k 400-600k.

Takže ta správná doba teprve přijde... 8)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#1491 Příspěvek od JaraX »

až vymyslím jak naučit F01 jezdit levně tak do ni pujdu
Killingman
Registrovaný
Příspěvky: 488
Registrován: sob 24.07.2010 00:00
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

#1492 Příspěvek od Killingman »

JARAXi - Fko i s těmi novými motory, co se po 150.000km rozsypou?

Já bych F nechtěl, leda jako služební, to by mi pak asi bylo jedno :-)))

Popravdě se spíš poohlížím po něčem "made in USA". Tam naštěstí mají rozum a stále vyrábí auta s velkoobjemovými motory bez turba a dalších sraček. Pomalu se smiřuji s tím, že sehnat dobrý auto za dobrý peníze u nás už prostě nejde. Díky euronormám a ekoteroristům za chvíli budeme mít v dvoutunovým autě 1.4 quatroturbo motor o výkonu 500koní při 12.000ot s deklarovanou spotřebou 3.2l/100km s výdrží dva roky a jeden měsíc. Díky, nechci...
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#1493 Příspěvek od Filozof »

Ale tak 730d F01 první modely měly 6ti kvalt ZF až později se dával 8mi kvalt nebo ne? Od jakého roku to bylo ? 2010..?

a ta přeci jezdí levně ...pokud jezdí ... 3litr v naftě nebyl přeci problémovej s 6ti kvaltem. Až to bude stát 3-4kila tak to nemusí bejt uplně špatná volba. Jen ty benzíny jsou špatný. Jeden pražák nám tady jezdí v 740d musím se poptat co na to auto říká...

http://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C ... 39507.html


no je v tom hokej se podívejte sami... :lol:

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_7_Series

All models from 2009 through 2012 include 6-speed automatic transmission with Steptronic function. 2013 and 2014, 8-speed automatic transmission with Steptronic function.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#1494 Příspěvek od JaraX »

730D jezdí levně? s mojí jizdou jsem F01 730D nešel pod 8 a to mi moc levny nepřijde když ted jezdím za 12LPG se 745i,
ono vyhoda toho V8 silniho benzinu je ta že je mu skoro jedno kolik to jede, navíc nafta se třepe a ma turbodiru a to mi hrozně vadi, to si radši už teda přidam ten litr dva na spotřebě a vezmu si 740i která se taky nesere nijak moc.
a to se ani nebavím o tom že když vezmu že s tou naftou najedu třeba 200k, tak mužu počítat
turbo 30
vstřiky 6x7 = 42
řemenice kliky = 5k
termostaty = 3k-5k
svody 10k
nové sání s klapkama 15k
čištění DPF - 5k
rozvody 20k
čerpadlo 15k
a to sem určitě na spoustu věci zapoměl
celkem teda nějakych 150 klacku, a pokud odejde převodovka jak se u nafty rado stava tak je cena zase jinde.
zzeli
Registrovaný
Příspěvky: 765
Registrován: čtv 26.12.2013 01:00

#1495 Příspěvek od zzeli »

Cerpadlo jen 15k?
BTW ty jsi zmenil bydliste?
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#1496 Příspěvek od Filozof »

Jaraxi plno lidí jezdí s 530d e61/e60 nebo 730d e65 či 330d no a neříkej mi že každej dělal servis za takovou palbu.

Já vím o pár lidech co třeba turbo vůbec ani převodovku neřešili. Jeden měnil dva vstřiky to je vše.

Otec má 530xd tour a taky turbo i vstřiky ok vše a má 350 na budíku a zatím řešil spotřebák...
Takže není to tak že se vše na naftě sere.
ano je pravda že jsou to chrochtáci oproti benzínu ale není ten servis tak strašnej.

Jinak jsem posuzoval jen model F01. Pokud koupím první model který má 6ti kvalt ZF tak jsem ještě v klidu. motory budou taky hodně podobné či stejné s poslední generací e61 e65. Prostě pokud bych musel mít Fko jdu do prvních ročníků kde je bezproblemovej automat a motor snad taky.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#1497 Příspěvek od JaraX »

žádná nafta nemá bezproblémovej automat, na naftách vždy automaty odcházeli jako prase, at to byla E38 nebo F01,
všechno bych asi neměni, ale hodně z toho bych hodně dělal, hlavně bych dělal určitě rozvody, a vubec, nafta v sedmičce? no fuuuj
asi budu jezdit dosmrti tím starym pekáčem
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#1498 Příspěvek od Filozof »

jo jo to je moje řeč. Naftu taky nemohu hlavně z toho smradu. Ona je tedy celkem tichá oproti jiným autům co tady kolem nás jezdí. Ale nesnesu ten smrad ikdyž z výfuku za autem není nic vidět ta rakovina co nám leze do plic kvůli DPF a nanočásticím co z toho lítají mi dělá husí kůži...proto jiste 10-15let budu pozadu u BMW a benzínu s LPG.

zase je fakt že 530d nebo 535d nejede vůbec špatně.Ale ten smrad rakoviny mi nesmí do baráku.

zustanme u 7er. myslím si že dlouho bude u mě e38 pak e65/e66 750i LPG a pak až skok na nějakej model co vyrobí za 5-10let. Tak to vidím u sebe jelikož jezdím se staršími ověřenými modely. :D

Jen se bojím aby to nebylo třeba 720i twinturbo či nějaká taková šílenost která vydrží 150tisic a pak generálka motoru ... chci koupit v budoucnu zase držák a to nevím zda bude existovat .... :?
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#1499 Příspěvek od kurevtor »

nafta vám smrdí a přitom glorifikujete LPG? :lol: Já vim, že správně udělané LPG nesmrdí, ale hodně jich smrdí a je to mnohem horší smrad než z dýzláčků :-)

JaraX: my víme, že ti pod rukama prošlo mnoho bramboráků, ale zde mi připadá, že opět příliš paušalizuješ :-) "žádná nafta nemá bezproblémovej automat" ? To asi ne, že? Je mnoho nafťáckejch bramboráků, který něměli problém s automatem, rozhodně to neni tak, že úplně všechny tyhle auta do jednoho měli s automatem problém...
KOMA
Registrovaný
Příspěvky: 139
Registrován: čtv 28.08.2008 00:00
Bydliště: BRNO

#1500 Příspěvek od KOMA »

Když poslouchám tu nenávist k sedmě v dieslu, musím se smát, snůška keců o ničem, od lidí co jezdí ze 7 v LPG, raději 730d než 750i, 745i LPG. Pro mě, je 7 v LPG stejná, jako PÉRO BEZ KOULÍ. Nemyslím to zle, ale nikdy bych do 7 LPG nedal, ať už to má jakýkoliv důvod. Já mám svoje auta rád, a nikdy bych tam nestrčil nic, co tam nepatří. LPG je v sedmě totální srabárna a vůbec bych se tím nechlubil. Plyn má budoucnost, ale já chci originál a kvůli spotřebě nebo šetření u řady 7 ? vůbec, nejsem žebrota a když tam LPG strčím, hvězdárnu bych z toho nikdy nedělal.
Měl jsem e65 750i, teď jezdím e65 745d face a tvrdit něco jako ,, nafta se třepe a má turbodíru, odchází převodovka ´´ velký smích, moje 745d jede stejně jako 750i, né-li díky krouťáku pocitově i líp, sametový chod, žádné turbo díry a jiné nesmysly, ve srovnání ze 750i má 745d na limitech méně síly, ale v běžném provozu člověk nepozná nic. Spotřeba u 745d mezi 11-13l, nejsem žádná brzda provozu, když jsem jel na spotřebu Praha - Brno 120-130km/h, byl jsem na 9l/100km. Ano, nákladovost u diesla může být větší, mám najeto 300Tkm, turba původní, převodovka jako nová, jediné co se nedávno ozvalo byly váhy vzduchu, jinak běžný servis, prostě klasika. Když bych byl šetřílek, tak v podstatě, to co ušetřím na provozu na naftě, utratím za častější běžný servis, ale nic tragického, samozřejmě, jediný důvod proč jít do 745d místo 750i, je firma a odpisy, teda v mém případě.
To je můj názor, chápu, že plynaři budou mrčet a věřím, že mají své důvody proč LPG, ale dělat ramena s LPG v 7 a říkat, že diesel do 7 nepatří, když je tam na rozdíl od LPG původní, je naprostá ubohost.
Odpovědět