zzeli píše:Az se Jarax a dalsi sikovni naklonuji, tak budou autorizaky v prdeli a teprve zacnou hledat opravdu ucinne reseni, jak pritahnout byvale zakazniky zpatky a zacne to tam fungovat tak jak ma. Momentalne existuji chabe pokusy jako treba program pro starsi vozy u Forda a urcite dalsi spousty tahaku, jako treba jarni akcni prohlidka za 150 apod.
Je trochu problém se dostat k pořádnému vybavení. Ono diagnostické hlavy a obecně vybavení něco stojí. Zkušenost je pak další věc. Takže to "klonování" JaraXe / Snejka a jiných mistrů je docela těžký.
S autorizáky je to asi tak, že hodně lidí co koupí nové BMW prostě jezdí tak, protože povědomí lidí o tom, že nemusí jezdit do autorizáku je malé a hlavně, pokud by se pak něco stalo, tak to může být problém - v ČR, podle mě by Ti klidně řekli, že jsi nejezdil do autorizáku a tudíž jsi porušil smlouvu.
Další věc je, že hodně BMW je firmu a té je to relativně jedno. Ale i normálním lidem, kteří kupují nové BMW je jedno jestli dají 30tis za servis nebo ne. A přiznejme si, obecně hodně nemá moc valné mínění o nějakém Frantovi s garáži - ikdyž dost často ví mnohem více než autorizák