Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e65 735i - Rady ohledně koupě

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
dooder
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: sob 13.04.2013 00:00

#1 Příspěvek od dooder »

Ahoj, přemýšlím o koupi E65 735i Předfacelift... Chtěl bych vědět kladné a záporné zkušenosti. Co si mám všímat na autě především, co se tam často porouchává apod.. Za každou odpověd budu rád.
zzeli
Registrovaný
Příspěvky: 765
Registrován: čtv 26.12.2013 01:00

#2 Příspěvek od zzeli »

Slabej motor, spatne se to pak bude prodavat, protoze zajemci vetsinou kupuji 745i a vyse, coz je opodstatnene, protoze tento typ auta si clovek vetsinou kupuje proto, ze se chce dobre svezt, k cemuz silny motor patri.
Leda, ze by to auto bylo v top stavu a chtel sis ho nechat dlouho a nikdo te nesveze v necem silnejsim :) Ale ono v top stavu nejspis nebude i kdyz to tak treba bude vypadat.
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#3 Příspěvek od kurevtor »

takhle obecný dotaz asi nemá moc smysl, je toho tady na fóru plno... hlavní rada je - ať je to vybavený :lol: tzn. DD, EDC, L7, komforty, softclose, roletky, šíbr, držáky nápojů + zbytek těch nenutnejch věcí..
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od JaraX »

není to o tom že by 735i nejela, ona jede dobře, ale až když člověk letí pod plným, ale při běžné jízdě to člověk musí zbytečně točit a šlapat tomu.
kabyr01
Registrovaný
Příspěvky: 729
Registrován: pon 12.01.2009 01:00
Bydliště: Kutná Hora

#5 Příspěvek od kabyr01 »

Pro běžného smrtelníka je dle mého 735i naprosto dostatečná... Měl jsem v minulosti 735i, ted mam 745i - ano, je tam rozdíl, ale kdybych neměl 745i tak bych řekl, že je to super i v 735... Proto se nesmím nikdy svést ve V12 :lol:



A jinak doporočuju si najít volnej večer - možná dva a pročíst topic kupujeme E65, tak je snad všechno 8x :D
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od JaraX »

není pravda že je dostatečná, většina lidí co s tím jela co znám tak řekla že to je prostě těžkopádné líné auto, právě proto že ten motor nemá spodek, když jim řeknu "tak víc přidej" tak řeknou, áááha, to jede dobře, ale prostě u 745i člověk nemusí přidat ten plyn.

735i 745i je zlom mezi motorizacema, 730i a 735i působí líně(i když pod plným to jede dobře) a až 745i působí že jede i když se tomu nedává.

stejné je to např u trojek,
švagrová má e46 320i 125kW a moje mladá má e46 323i 125kW, na sprintu sou obě auta nastejno, ale s tou 323i se jezdí mnohem mnohem líp běžnou jízdou.

735i prostě nekupovat pokud není za zázračné peníze v zázračné vybavě a stavu.
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#7 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Kup si pětku v dehtu
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
buddy87
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: pon 01.12.2014 01:00
Bydliště: Ústí nad Labem

#8 Příspěvek od buddy87 »

já mám 740i a klidně bych se svez ve V12 :D ale jako s tím spodkem u těch motorů maj asi pravdu, buď se mi to zdá (možná placebo efekt) nebo ani ta moje v těch nízkejch otáčkách nic moc, možná už sem si zvyk, ale jak říká jarax, byla to dobrá koupě, tak sem do toho šel i za cenu "jen" tohohle motoru
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od JaraX »

jj ten spodek tak prostě není,
ted jsem na Donově bývalé sedmě řešil nefunkční VVT kterej nešel leta, nikdo ti nikdy nespravil, no závada jako prase, odpojenej konektor :D :D :D
tak jsem to zapojil, VVT hned začal chodit a auto ted mnohem mín žere a hlavně působí mnohem lehčím dojdem, protože díky VVT má lepší spodek
zzeli
Registrovaný
Příspěvky: 765
Registrován: čtv 26.12.2013 01:00

#10 Příspěvek od zzeli »

Je to o tom, jestli si je dotycny fakt fakt jisty, ze nikdy nebude litovat, ze koupil slabsi motor. Jsou lidi, co jim je vykon uplne putna a jsou lidi, kteri koupi slabsi, rikaj si, ze jim to staci, ze to bude min zrat atd. A pak litujou, resi kraviny jako cipovani benzinovy atmosfery, cistej vahy vzduchu, menej lambdy, svicky, davaj super spesl mega vzduchovy filtry a nemaj z toho auta poteseni. Sere je, ze tehdy udelali chybu a za x set tisic poridili auto, ktery neni uplne podle jejich predstav.
Vybava auta...uplne to samy. Je potreba si to desetkrat rozmyslet. Opet s ohledem na vyuziti, ale i s ohledem co s takovym autem, az prijde cas zmeny...kor kdyz 7er populace je masirovana ze vsech stran v tom smyslu, ze 7er bez vybavy neni auto :D
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od JaraX »

ja jednou chtěl pro sebe 735iL a mohl jsem mít fakt megavybavenou, za směšný peníze, jenže to byla 735Li, už jsem se smířil s tím že mi to stačí, pak jsem volal Snejkovi se ujistit že mi to fakt stačí a Snejk mi říka "opravdu by sis koupil demoverzi sedmičky" ted pokaždy když jedu 3,5kou tak si uvědomuju jak jsem udělal dobře.
zzeli
Registrovaný
Příspěvky: 765
Registrován: čtv 26.12.2013 01:00

#12 Příspěvek od zzeli »

Jarax: Jo, je to nekdy velky dilema :D

dooder: BTW zapomnel jsem pochvalit volbu predFL modelu. Taky se mi libi ten dravej kukuc. FL zadek bych mozna zkous i kdyz je takovej obyc jako u kazdyho druhyho auta, predFL ma takovy zvlastni charisma. Muj nazor tedy :)
Odpovědět