Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e65 735i - Rady ohledně koupě
Slabej motor, spatne se to pak bude prodavat, protoze zajemci vetsinou kupuji 745i a vyse, coz je opodstatnene, protoze tento typ auta si clovek vetsinou kupuje proto, ze se chce dobre svezt, k cemuz silny motor patri.
Leda, ze by to auto bylo v top stavu a chtel sis ho nechat dlouho a nikdo te nesveze v necem silnejsim
Ale ono v top stavu nejspis nebude i kdyz to tak treba bude vypadat.
Leda, ze by to auto bylo v top stavu a chtel sis ho nechat dlouho a nikdo te nesveze v necem silnejsim

Pro běžného smrtelníka je dle mého 735i naprosto dostatečná... Měl jsem v minulosti 735i, ted mam 745i - ano, je tam rozdíl, ale kdybych neměl 745i tak bych řekl, že je to super i v 735... Proto se nesmím nikdy svést ve V12 
A jinak doporočuju si najít volnej večer - možná dva a pročíst topic kupujeme E65, tak je snad všechno 8x

A jinak doporočuju si najít volnej večer - možná dva a pročíst topic kupujeme E65, tak je snad všechno 8x

není pravda že je dostatečná, většina lidí co s tím jela co znám tak řekla že to je prostě těžkopádné líné auto, právě proto že ten motor nemá spodek, když jim řeknu "tak víc přidej" tak řeknou, áááha, to jede dobře, ale prostě u 745i člověk nemusí přidat ten plyn.
735i 745i je zlom mezi motorizacema, 730i a 735i působí líně(i když pod plným to jede dobře) a až 745i působí že jede i když se tomu nedává.
stejné je to např u trojek,
švagrová má e46 320i 125kW a moje mladá má e46 323i 125kW, na sprintu sou obě auta nastejno, ale s tou 323i se jezdí mnohem mnohem líp běžnou jízdou.
735i prostě nekupovat pokud není za zázračné peníze v zázračné vybavě a stavu.
735i 745i je zlom mezi motorizacema, 730i a 735i působí líně(i když pod plným to jede dobře) a až 745i působí že jede i když se tomu nedává.
stejné je to např u trojek,
švagrová má e46 320i 125kW a moje mladá má e46 323i 125kW, na sprintu sou obě auta nastejno, ale s tou 323i se jezdí mnohem mnohem líp běžnou jízdou.
735i prostě nekupovat pokud není za zázračné peníze v zázračné vybavě a stavu.
jj ten spodek tak prostě není,
ted jsem na Donově bývalé sedmě řešil nefunkční VVT kterej nešel leta, nikdo ti nikdy nespravil, no závada jako prase, odpojenej konektor
tak jsem to zapojil, VVT hned začal chodit a auto ted mnohem mín žere a hlavně působí mnohem lehčím dojdem, protože díky VVT má lepší spodek
ted jsem na Donově bývalé sedmě řešil nefunkční VVT kterej nešel leta, nikdo ti nikdy nespravil, no závada jako prase, odpojenej konektor



tak jsem to zapojil, VVT hned začal chodit a auto ted mnohem mín žere a hlavně působí mnohem lehčím dojdem, protože díky VVT má lepší spodek
Je to o tom, jestli si je dotycny fakt fakt jisty, ze nikdy nebude litovat, ze koupil slabsi motor. Jsou lidi, co jim je vykon uplne putna a jsou lidi, kteri koupi slabsi, rikaj si, ze jim to staci, ze to bude min zrat atd. A pak litujou, resi kraviny jako cipovani benzinovy atmosfery, cistej vahy vzduchu, menej lambdy, svicky, davaj super spesl mega vzduchovy filtry a nemaj z toho auta poteseni. Sere je, ze tehdy udelali chybu a za x set tisic poridili auto, ktery neni uplne podle jejich predstav.
Vybava auta...uplne to samy. Je potreba si to desetkrat rozmyslet. Opet s ohledem na vyuziti, ale i s ohledem co s takovym autem, az prijde cas zmeny...kor kdyz 7er populace je masirovana ze vsech stran v tom smyslu, ze 7er bez vybavy neni auto
Vybava auta...uplne to samy. Je potreba si to desetkrat rozmyslet. Opet s ohledem na vyuziti, ale i s ohledem co s takovym autem, az prijde cas zmeny...kor kdyz 7er populace je masirovana ze vsech stran v tom smyslu, ze 7er bez vybavy neni auto

ja jednou chtěl pro sebe 735iL a mohl jsem mít fakt megavybavenou, za směšný peníze, jenže to byla 735Li, už jsem se smířil s tím že mi to stačí, pak jsem volal Snejkovi se ujistit že mi to fakt stačí a Snejk mi říka "opravdu by sis koupil demoverzi sedmičky" ted pokaždy když jedu 3,5kou tak si uvědomuju jak jsem udělal dobře.