Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e65 745i - problém s kolísáním otáček - VYŘEŠENO

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Zpráva
Autor
kabyr01
Registrovaný
Příspěvky: 729
Registrován: pon 12.01.2009 01:00
Bydliště: Kutná Hora

#41 Příspěvek od kabyr01 »

A da se to rozpoznat, kdyz je napul k.o.? Asi na chodu motoru ne?
Uživatelský avatar
fishmaker Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3327
Registrován: sob 15.07.2006 00:00
Bydliště: kousek za Prahou

#42 Příspěvek od fishmaker Moderátor »

rád bych poznamenal, že 100rm sem plete problematiku e38 a tam to může být něčím úplně jiným než u e65...

btw mě taky kolísaly otáčky...ale jen při jízdě...a bylo úplně jedno jestli byl motor teplej nebo studenej...
problém byl nejspíš v mechatroniku....ale vzhledem k tomu, že mi to ve finále přestalo řadit úplně...šla tam jiná převodovka...a teď už to nedělá :)

Bembik : zkus tam dát tempomat na 50 nebo 60....a u stálé rychlosti pozoruj jestli to kolísá...
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Srandik32
Registrovaný
Příspěvky: 605
Registrován: úte 19.12.2006 01:00
Bydliště: Chodov u Karlových Varů

#43 Příspěvek od Srandik32 »

Už jsem to tu někam psal že mě to občas taky při jízdě jakoby houpe,ale asi né tak markantně jak na tom videu,ale pomohlo natankovat Vervu 100,víc jak půl nádrže a byl klid.Ale říkám,to nemusí být totéž s řazením jsem problémy neměl.
Bembik
Registrovaný
Příspěvky: 218
Registrován: ned 30.09.2012 00:00

#44 Příspěvek od Bembik »

Problém vyřešen, bylo to hydrodynamickým měničem. Cena opravy v ZF-Pakra (Jihlava) celkem 15.500,- vč. DPH (v ceně NOVÝ ORIGO MĚNIČ, 4 litry oleje, gufero, práce a plastový kanystr :-) )
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#45 Příspěvek od JaraX »

jj tak jsem měl pravdu, cena je super. mužeš to rozepsat? docela by mě to zajimalo po položkách.
Bembik
Registrovaný
Příspěvky: 218
Registrován: ned 30.09.2012 00:00

#46 Příspěvek od Bembik »

Takže pokud rozepíšu položky, tak:
- 4168026624: měnič ... 13.018,- vč. DPH
- 0734319695: simering ... 110,- vč. DPH
- práce 6HP ... 629,- vč. DPH (dělali to hodinu)
- S671090252 olej: ZF Life guard Fluid 6 ... 4L ... 1.548,- vč. DPH
kanystr na olej za kilčo :-)
Jinak skvělí lidi, ochotní, vysvětlili, dali schémata jak dotahovat mechatronik, jak vanu, fakt bomba.
Dále filtr jsem měl nový, ale u nich stojí Origo filtr s vanou cca 2500,- takže opět rozdíl jako blázen...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#47 Příspěvek od JaraX »

ty voe, jak vytahli ven měnič za hodinu?
Bembik
Registrovaný
Příspěvky: 218
Registrován: ned 30.09.2012 00:00

#48 Příspěvek od Bembik »

Omlouvám se za lehčí nepřesnost...vezl jsem tam samostatnou převodovku (za vytažení a dání zpět jsem dal 2.500,-)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#49 Příspěvek od JaraX »

ty voe, ja už si říkal jaká su lama že to dělám pomalu celej den :)
keecer
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: pát 29.10.2010 00:00

#50 Příspěvek od keecer »

ahoj kluci, mám e65 735i a kolísají mi otáčky při brždění motoru a na P a N to má vysoký volnoběh ( přes 1000 ot.) nevíte čim by to mohlo být? Nedočetl jsem se jestli to dělalo kolegovi na P a N to se nezmiňoval. díky :(
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#51 Příspěvek od JaraX »

a co to píše na diag?
keecer
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: pát 29.10.2010 00:00

#52 Příspěvek od keecer »

diag neukázala nic. ještě zkusím zajet do bmw na diagnostiku. bojim se aby to nebylo měničem :(
JohnyB
Registrovaný
Příspěvky: 600
Registrován: pát 19.02.2010 01:00

#53 Příspěvek od JohnyB »

Bembik: Pokud to tady jeste sledujes. Tou opravou menice se vyresilo to kolisani otacek? Presne tohle mi to totiz ted dela, viz. to video na youtube
Bembik
Registrovaný
Příspěvky: 218
Registrován: ned 30.09.2012 00:00

#54 Příspěvek od Bembik »

Vyřešilo se to výměnou měniče, přímo v ZF Pakra v Jihlavě. Určitě bych měnič nenechával repasovat, vzhledem k ceně nového originálního dílu v ZF. Výše jsem ceny kompletně rozepsal.
Doporučuji tedy vytáhnout převodovku, hodit do kufru a směr Jihlava... udělali mi to na počkání, za cca 2 hodinky.
Kdyby něco, klidně zavolej (731618667) rád zodpovím případné další dotazy ;)
JohnyB
Registrovaný
Příspěvky: 600
Registrován: pát 19.02.2010 01:00

#55 Příspěvek od JohnyB »

Super, díky moc. Zkusím s tím ješteě zajet za Jaraxem, jestli je to opravdu tímle. Protože to dělá pouze prvních cca 5km. A nad 2000rpm to nedělá vůbec nic
Uživatelský avatar
Don
Registrovaný
Příspěvky: 2043
Registrován: stř 24.06.2009 00:00
Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou

#56 Příspěvek od Don »

Ano je to tim :wink:
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
JohnyB
Registrovaný
Příspěvky: 600
Registrován: pát 19.02.2010 01:00

#57 Příspěvek od JohnyB »

no tak to mam radost jako prase. Mam to auto 14 dni
kabyr01
Registrovaný
Příspěvky: 729
Registrován: pon 12.01.2009 01:00
Bydliště: Kutná Hora

#58 Příspěvek od kabyr01 »

Možná by bylo dobré zkusit ještě olej... Pokud to dělá jen studené, mohl by jsi třeba mít jenom málo oleje v převodovce :wink:


Pokud by to takhle nekdo nechal dlouhodobe, tak by menic odchazel...
JohnyB
Registrovaný
Příspěvky: 600
Registrován: pát 19.02.2010 01:00

#59 Příspěvek od JohnyB »

olej byl delanej nekolik tisic zpet, nepletu li se...

a auto ma hlavne 140tkm. Me nenapadlo, ze by v techto km mohl odejit menic...
kabyr01
Registrovaný
Příspěvky: 729
Registrován: pon 12.01.2009 01:00
Bydliště: Kutná Hora

#60 Příspěvek od kabyr01 »

Leda hodně špatným zacházením, nebo po dlouhodobém nedostatku oleje - mohl být nějaký únik...
Odpovědět