Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Kupujeme e65

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#1721 Příspěvek od JaraX »

jj palivoměr je u fabie za příplatek, 3 válce máji v zakladu jen kontrolku rezervy, 4 válce pak mají 4 políčka jako u LPG a nejvyšší příplatek je klasicky palivoměr
JohnyB
Registrovaný
Příspěvky: 600
Registrován: pát 19.02.2010 01:00

#1722 Příspěvek od JohnyB »

Chlapi, co je to to pismenko S na budikach pod R N D? Ted jsem si to vsiml. Kdyz jsem dal jeste jednou D, tak to zhaslo....diky
tesil
Registrovaný
Příspěvky: 276
Registrován: pon 21.07.2008 00:00

#1723 Příspěvek od tesil »

Režim Sport.
JohnyB
Registrovaný
Příspěvky: 600
Registrován: pát 19.02.2010 01:00

#1724 Příspěvek od JohnyB »

jak se to zapina, jak se to vypina a co to dela? :D
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#1725 Příspěvek od JaraX »

na volantu, máš tam tlačítka S-D-M, pak si přepínáš jelsti chceš D - dynamic že auto nastavuje řazení samo, pak S - sport a M - manual pak řadíš na volantu těma hlinikovyma tlačítkama.
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#1726 Příspěvek od kurevtor »

D - Dynamic? To bude spíš normálně Drive, ne?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#1727 Příspěvek od JaraX »

co vím tak to bylo Dynamic jako že se to adaptuje samo, ale ted ti neřeknu, chce to najít v manualu
JohnyB
Registrovaný
Příspěvky: 600
Registrován: pát 19.02.2010 01:00

#1728 Příspěvek od JohnyB »

aaa, diky, mazec, to jsem vubec nevedel...
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#1729 Příspěvek od kurevtor »

JohnyB: jak jako nevěděl? :-D Sis nevyzkoušel hned všechny tlačítka? :-D Sport se občas hodí.... Ten druhej čudlík na pravej palec je konfigurovatelnej - já tam mám nastavenou tu ruční brzdu do kopce..

JaraX: hele možná máš pravdu, já to jen tak tipnul, že by to mohlo být Drive podle řadící páky... :-) ty adaptace jsou někdy celkem k ničemu - jedeš 100 kiláků pohodu a pak na to dupneš a auto je líný... nebo naopak jedeš pilu a pak se chceš pomalu rozjet a auto cukne, že ti rupne v krční páteři :lol:
buddy87
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: pon 01.12.2014 01:00
Bydliště: Ústí nad Labem

#1730 Příspěvek od buddy87 »

no a právě když chceš jet pilu tak si dáš Sport a neřadí ti to furt nahoru při každým ubráním plynu, jinak to tlačítko na volantu mám taky nastavený na automatickou ručku pro rozjezdy do kopců

edit: ale zajímalo by mě co všechno se změní při tom režimu sport
JohnyB
Registrovaný
Příspěvky: 600
Registrován: pát 19.02.2010 01:00

#1731 Příspěvek od JohnyB »

kurevtor píše:JohnyB: jak jako nevěděl? :-D Sis nevyzkoušel hned všechny tlačítka? :-D Sport se občas hodí.... Ten druhej čudlík na pravej palec je konfigurovatelnej - já tam mám nastavenou tu ruční brzdu do kopce..


Nevedel no, musim si prece nejaky prekvapeni nechat i na pozdeji :)))

Rucni brzda do kopce?
kupca
Registrovaný
Příspěvky: 477
Registrován: stř 22.10.2003 00:00
Bydliště: Plzeň

#1732 Příspěvek od kupca »

Pravděpodobně myslí autopark (automatickou "ruční" brzdu)
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#1733 Příspěvek od kurevtor »

jo to myslim, zastavíš v kopci, stojíš na brzdě a zapneš si tu brzdu, ona ti potom odbrzdí když šlápneš na plyn při tom rozjezdu...
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#1734 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

to je normalni vlastnost DSCIII, nemusim na to zapinat zadne tlacitko, dela to nejen v e39 automaticky...
“Ability is what you're capable of doing.”
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#1735 Příspěvek od JaraX »

auto P není žádný rozjezd do kopce ale automatické přidržení brzd, je to kvuli tomu abys nemusel na semaforu stát na brzdě, schválně zkus s E65 stát do kopce a nezapnout auto P a pustit brzdu, stejně necouvne jak píše Hanz, protože je to normální vlastnost toho auta.
JohnyB
Registrovaný
Příspěvky: 600
Registrován: pát 19.02.2010 01:00

#1736 Příspěvek od JohnyB »

tak to mi u automatu prijde vcelku k nicemu :)))

akorat mi teda vrta hlavou takova drbnost, kdyz si nakouslu tu rucni brzdu. Normalne zastavim. Dam P, dam rucni brzdu. Vypnu motor a auto vzdy jeste trochu pocukne smerem dopredu. Je to debilni, vytaci me to..
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#1737 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

K nicemu to neni, pochopis to hned, kdyz se svezes nejakym jinym automatem bez teto funkce (stojis v kopci na svetlech na brzde a musis pak rychle pridat, jinak ti auto couvne dozadu).
U Bmw proste dojedes na svetla v kopci, pustis brzdu a bud to a) ma snahu jet dopredu=slapnes na brzdu b) stoji na miste=drzi to bez tveho vedomi DSC aktivaci brzd.

To pocuknuti dela vule na aretacnim kole v P prevodovky a vule v parkovaci brzde, muzes nejdriv zatahnout "rucku", pustit brzdu a pak dat P (coz je ostatne i spravny postup).
“Ability is what you're capable of doing.”
JohnyB
Registrovaný
Příspěvky: 600
Registrován: pát 19.02.2010 01:00

#1738 Příspěvek od JohnyB »

Aha, tak to jsem ani nevedel, ze nejakej automat dela. Ani u me stare Hondy tomu tak nebylo.

Zajimavy, zajimavy. A nedostava timhle postupem na zadek rucni brzda? Kdyz po zastaveni dam rucni brzdu, pustim brzdu a dam P?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#1739 Příspěvek od JaraX »

ručka dostává nejvíc na prdel když ju nepoužíváš :)

auto P je nahodou super, zkus na semaforech
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#1740 Příspěvek od kurevtor »

já to používám jen když stojím v nějakým krpálu, jinak to nepoužívam, když jsem to měl zapnutý a otáčel se v kopci tak to bylo spíš otravný, protože auto se na tom samo nerozjede a je potřeba šlápnout na plyn což může být problém, když chce člověk popojet o pár decimetrů třeba...

Hans: pokud to auto dělá automaticky tak proč to mohu vypnout a zapnout; a proč je rozjezd do kopce jiný s tím nebo bez toho....

JaraX: ano, auto necouvne, ale myslel jsem, že s tím Auto P je to šetrnější pro auto...

Prosím vás, jak je to s tím chcípáním motoru... já chcípam motor na P s nohou na brzdě, prostě stejně jako při startu.... má se to chcípat bez brzdy?
Odpovědět