Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

750Li - nazor na ni, prosim?

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#121 Příspěvek od Teddy »

Reagoval jsem na Jarisovo příspěvek, že mu řekli, že se čerpadlo po repasi po 4 měsících zadřelo kvůli špatný naftě, v tomto případě ze Shell. Jen než jsem to dopsal, tak jsi tam vložil svůj příspěvek.

Nebylo to míněný jako obhajoba nafty. Stejně si tu každej bude mlít tu svojí pravdu. Tohle nemá řešení. Asi proto automobilky vyráběji jak benzínový tak naftový motory. :)

Jinak Jaraxi souhlas. Nafta je loterie. Na druhou stranu co na ojetých autech loterie není že? :)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#122 Příspěvek od JaraX »

tak na benzínové V8 bez turb není loterie nic, leda tak kroužek na pumpě, ale když se ten motor za směsných 30k přetěsní (za což neuděláš ani rozvody na M57N2) tak je na 10 let pokoj a člověk ví že už na to nechytne.

jinak loterie sou dnes i nový auta, kolikrát má 10letá ojetina mín závad jak fungl nový auto, tchán si třeba užil peklo s novým VW caddy, ale VW není auto, to je továrna na emise :D
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

#123 Příspěvek od Jaris330D »

Teddy píše:Reagoval jsem na Jarisovo příspěvek, že mu řekli, že se čerpadlo po repasi po 4 měsících zadřelo kvůli špatný naftě, v tomto případě ze Shell. Jen než jsem to dopsal, tak jsi tam vložil svůj příspěvek.

Nebylo to míněný jako obhajoba nafty. Stejně si tu každej bude mlít tu svojí pravdu. Tohle nemá řešení. Asi proto automobilky vyráběji jak benzínový tak naftový motory. :)

Jinak Jaraxi souhlas. Nafta je loterie. Na druhou stranu co na ojetých autech loterie není že? :)
No tak to buď rád, že nemáš špatné zkušenosti. Protože já znám hodně lidí, kteří se do nafty neskutečně vysypali. A to s tím jezdili normálně, hned auto nezhebli a nechali dochladit turbo. Prostě je to loterie. No a těm, jak tvrdili, že je to naftou, co jsme měli dělat? Soudit se? To je nekonečný boj, co stojí hodně peněz a času.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#124 Příspěvek od JaraX »

co se nafty týče, tak tam je to složity,
většina benzínek (resp naftěnek) bere naftu z Kralup nebo tam někde :)
no a všechna nafta teče ze stejnyho kohoutku, každá firma jako Shell a OMV apod má svou unimobunku, tam mají schovaná aditiiva, když přijede řidič, naleje do cisterny např 2 kýble aditiva a pak dotankuje naftou, tzn že je jedno jeslti člověk bere u Shell v Praze a nebo ve družstve v Horní dolní, nevýhoda toho družstva je ta že člověk neví jak maj čisty nádrže jestli po cestě něco nedomíchály, i když většinou se přimíchává LTO a to je pro ty motory snad ještě lepší jak nafta.
největší problém nafty sou biosložky, u nafty je to ted tuším 6 procent co sou dodavatelé povinní nalít, ale nemyslete si že někdo míchá přesně 6 procent do každé cisterny, je spousta čerpaček co třeba pošle 4 cisterny bez biosložky a pátou namíchá 24 procentama, objem tim splní, zákon taky a vše je v pořádku, ale moderní diesely nedej bože s pieozovstřikama tím trpí jako prase, viděl jsem nějaké výsledky a 30ti procentní čísla nebyli nic neobvyklého. ostatně taky některé benzínky prodávaj naftu bez biosložky, jak je to možné?? jednoduše, prostě u jiného stojanu prodávaj bud samotnou bionaftu nebo naftu co má 30 procent.
už prostě nežijeme v době SDI kde když se nezadřelo čerpadlo kouskama hranolků tak to jezdilo furt na cokoliv.
když se člověk podívá na tu technologii, schávně tady srovnám dvě E65, konkrétně 730D a 745i

- výkon - 170 resp 245kW
- vstříkování - dvě čerpadla resp jedno čerpadlo
- vstřikovací tlak 2000 bar vs 3 bary, tomu odpovídá i cca 1000x menší průměr otvoru v tryse a 1000x větší náchylnost na palivo ve vstřiku
- recirkulace spalin EGR ventilem včetně sazí zpět do sání vs žádná recilrkulace
- přeplnování motoru turbodmychadlem cca 100tisic otáček, mazané a chalzené oleje, vs žádné přeplnování
- řemenice na klice chycená přes gumu vs pevná kovová řemenice
- katalyzátor a filtr DPF vs pouze katalyzátory
- vzduchové podtlakové silentbloky motoru vs kus kovu a gumy
- klapky v sání vs rotační disa systém
- velké vibrace způsobené chodem motoru vs skoro žádné
- tlak ve válcích cca 30 bar vs tlak cca 10 bar

z toho si člověk muže udělat obrázek aniž by tomu musel rozumět.
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#125 Příspěvek od Teddy »

Jaris330D píše: No a těm, jak tvrdili, že je to naftou, co jsme měli dělat? Soudit se? To je nekonečný boj, co stojí hodně peněz a času.
Souhlasim s tebou. Bohužel soudit se u nás nemá smysl. Já už jeden spor vedu osmym rokem. Jedná se cca o 1,3mega.

V jejich případě je užitečnější jim udělat ostudu po internetu. Prostě před nima varovat co největší masy lidí. Kdo si předem hledá recenze už k nim nepojede, no a kdo si je nehledá, dobře mu tak. :)
zzeli
Registrovaný
Příspěvky: 765
Registrován: čtv 26.12.2013 01:00

#126 Příspěvek od zzeli »

JaraX píše:- tlak ve válcích cca 30 bar vs tlak cca 10 bar
nafta ma kompresi 16,5, takze tlak bude neco pres 20, u benzinu, kterej neni mrtvej bude tlak 13. Urcite to neni rozdil trojnasobku :)
Jinak benzinovy BMW (e65) nema EGR? Ja myslel, ze to cpou vsude. U predchozich benzin aut jsem tam tyhle veci mel.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#127 Příspěvek od JaraX »

E65 ani předchozí EGR nemaj, jen sekundarní vzduch, až Fka maj EGR u benzínu
zzeli
Registrovaný
Příspěvky: 765
Registrován: čtv 26.12.2013 01:00

#128 Příspěvek od zzeli »

Tak to je potesujici zprava. Ten sekundarni vzduch...tim se redi vyfuk. plyny? Nesere se to? Kdyz se to posere, tak to necemu vadi krome emisi?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#129 Příspěvek od JaraX »

za studena se na cca pul minutu spusti větrak co vyložene fouka vzduch do vyfukovyho kanalu, tam okysličuje dohoření nespalene směsi.
pokaženy sem to neviděl, jen auta s KO guferama měla často zanesenej ten kanal sazema, pak to píše chybu na diag, ale auto je jinak OK
hurvajs77
Registrovaný
Příspěvky: 2913
Registrován: úte 27.09.2011 00:00
Bydliště: Praha/Tábor/ČR

#130 Příspěvek od hurvajs77 »

JaraX píše:btw zeptej se Snejka kolik spravoval mrtvých naft, to sou desítky, možná už stovky motorů
tohle je bohužel pravda, pokaždé co jsem u Snejka, má tam nějaké auto co má v píči motor - naftu. Já osobně také nemám špatnou zkušenost s naftou a měl jsem jich dost, ale u Snejka to fakt vidím, že to je průser. A šílěně to smrdí, to je puch, že by tři blili... Ojetou naftu už nechci, jedině novou.
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
Obrázek
E65 730d
E61 530xd - stolen :-(
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#131 Příspěvek od kurevtor »

hele zrovna u Snejka stojí moje sedmička a je to benzín. Takže i benzíny stojí za hovno ne? :-D
hurvajs77
Registrovaný
Příspěvky: 2913
Registrován: úte 27.09.2011 00:00
Bydliště: Praha/Tábor/ČR

#132 Příspěvek od hurvajs77 »

a tobě mění Snejk motor? To že se delá třeba repas nebo trubka či něco jiného na benzínu to je jasný. Ale, jak jsem psal, dieslové moroty tak často mění, protože umřou.

MOD fishmaker : necituj přímo předchozí příspěvek
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
Obrázek
E65 730d
E61 530xd - stolen :-(
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#133 Příspěvek od JaraX »

hurvajz, dieselové moroty, to zní parádně :)
to si musím zapamatovat,
morot :) to k tomu dieselu jaksi pasuje, kombinuje to slovo motor, mrť a porod :D
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#134 Příspěvek od Snejk »

jj kurevtor to ma uplne cele v pici, takova specialni benzinova součástka jmenem vodni pumpa. nekupujte benziny pac se jim serou vodni pumpy, hajzlove :D
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina

#135 Příspěvek od Sweden »

Jeden individual z bmwklubu.sk na prodej,jestli teda stale hledas
http://bmw-rad-7.autobazar.eu/cz/750li- ... 49768.html
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Uživatelský avatar
dogeatdog
Registrovaný
Příspěvky: 708
Registrován: ned 01.12.2013 01:00

#136 Příspěvek od dogeatdog »

Sweden> dekuji za tip, vypada hodne zachovale a vybavou presne to, co bych chtel, jen nevim jestli bych si zvykl na ten odstin interieru
hurvajs77
Registrovaný
Příspěvky: 2913
Registrován: úte 27.09.2011 00:00
Bydliště: Praha/Tábor/ČR

#137 Příspěvek od hurvajs77 »

přesně tak to mám já. Osobně jsem velice spokojený. Tahle kůže se moc nevidí (byl to jen Individual), ještě k tomu to dřevo.

Já si tuhle barevnou kombinaci zamiloval už v inzerátu... :-D A to jsem byl vždy na světlý interiér.

edit: Jinak to auto vypadá velmi slušně. Ještě mne napadá, že ty fotky jsou moc barevné, v reálu to není až tak moc oranžové
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
Obrázek
E65 730d
E61 530xd - stolen :-(
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#138 Příspěvek od JaraX »

nadhernej inteier, asi nejhezčí jaký byl
Uživatelský avatar
dogeatdog
Registrovaný
Příspěvky: 708
Registrován: ned 01.12.2013 01:00

#139 Příspěvek od dogeatdog »

hurvajs77 píše: Ještě mne napadá, že ty fotky jsou moc barevné, v reálu to není až tak moc oranžové
To je prave ono - pusobi to na me az jak "pomerancova" barva
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina

#140 Příspěvek od Sweden »

Skoc se podivat na bmwklub.sk,tam do pribehu aut,je tam o ni par stranek napsano,majitel ji ma pouze chvilku.Jinak interier je dle meho TOP,presne nejak takto si predstavuji ze ma individual vypadat,v inzerci jsou ty barvy prepaleny,v pribehu jsou fota bez upravy a vypada to dokonale.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Odpovědět