Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Filozof píše:JARIS330d: webasto je super věc ...sežere mnohem méně jako start studeného motoru ... tam to je několikrát uspornější ty 3deci za pul hodiny často stačí...![]()
Však to říkám, že webasto je úspornější, bere 0.6l za hodinu. A dálkový start je řešení druhé, ale tam bude spotřeba benzínu daleko větší. Myslím, že i klidně 3 litry za hodinu a než se auto přepne na LPG, tak to chvilku trvá. Jarax psal, že to sice předehřívá vodu jen v topném okruhu, ale po nastartování to přihřívá a pořád topí. Já to zapínám kolem 20 - 30 minut před odjezdem.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 488
- Registrován: sob 24.07.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
MildaX5 píše:Výbava dobrá.
Jen ten motor,750 (nebo 760) se to prostě nevyrovná.
Nejde jen o max výkon,jde o průběh točivého momentu,740 je prostě dole trochu "mrtvola"
Tak já se tam jedu hlavně podívat a zjistit, jestli to má vůbec smysl. 750iL mám najetou myslím si dost, alespoň posoudím ten rozdíl.
Co se týká údržby a poruch tak to bude asi to samé jako u 750, ne? Nebo je 4.0 na něco náchylnější či naopak méně náchylná?
I ja jsem zvedavej jestli to poznas,podle me nic nepoznas,pojedes s pujcenou 7er takze na krev nepojedes,spodek mozna znat pujde kor v longu.Michale tlacis moc pilu
,chce to tomu dat trochu cas.
Iso byla vrcholna motorizace do e53 tak proc brat jenom kvuli vybave "podradnou" 740i kdyz muzes mit 750i,v12 nebudem resit
,tam je to asi pasé.

Iso byla vrcholna motorizace do e53 tak proc brat jenom kvuli vybave "podradnou" 740i kdyz muzes mit 750i,v12 nebudem resit

E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 488
- Registrován: sob 24.07.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Právě mi jde o ten spodek, ten poznám hned
V12 by byla super, ale je mimo mé finanční možnosti, 750iL OK je asi ideální kompromis...
740 je taky V8, na pilu netlačím, jenže radši vezmu za 11000e 740iL v takovéhle náloži výbavy po prvním majiteli s dokladovaným servisem než vylínatou 750... Ještě se uvidí, záleží jaký z toho budu mít pocit - pořád to bude lepší než 730 určitě
))
Ono obecně třeba ta 750 jede objektivně rychleji než iS, ale subjektivně na iS v pocitu zrychlení i díky zvuku nemá ani 750
Další nález:
http://auto.bazos.cz/inzerat/55402785/B ... vybava.php

V12 by byla super, ale je mimo mé finanční možnosti, 750iL OK je asi ideální kompromis...
740 je taky V8, na pilu netlačím, jenže radši vezmu za 11000e 740iL v takovéhle náloži výbavy po prvním majiteli s dokladovaným servisem než vylínatou 750... Ještě se uvidí, záleží jaký z toho budu mít pocit - pořád to bude lepší než 730 určitě

Ono obecně třeba ta 750 jede objektivně rychleji než iS, ale subjektivně na iS v pocitu zrychlení i díky zvuku nemá ani 750

Další nález:

http://auto.bazos.cz/inzerat/55402785/B ... vybava.php
http://5series.net/information/options/engines/my2006_540i/
http://www.bimmerboost.com/content.php? ... -91-octane
u 740i je největší průser to že je absolutně mrtvá od spoda, už tchán když do ní tehdy sednul ze své 745i ( a to není vůbec naročnej na výkon) tak říkal že to jakysi nemocny, člověk tomu musí strašně šlapat v těch nizkých otáčkách, jak už to má otáčky tak je to ok.
http://www.bimmerboost.com/content.php? ... -91-octane
u 740i je největší průser to že je absolutně mrtvá od spoda, už tchán když do ní tehdy sednul ze své 745i ( a to není vůbec naročnej na výkon) tak říkal že to jakysi nemocny, člověk tomu musí strašně šlapat v těch nizkých otáčkách, jak už to má otáčky tak je to ok.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 488
- Registrován: sob 24.07.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
http://www.xtuning.cz/chip/bmw/7er-e65-11-01-06-08
Já jsem to našel tady, jde jen o grafy, těm jejich úpravám moc nevěřím
Já jsem to našel tady, jde jen o grafy, těm jejich úpravám moc nevěřím

@Killingman: Tyhle podle pravitka nakresleny cary nerikaj vubec nic a tyhle jsou jeste nakresleny blbe. Kdyz se podivas na krivku kroutaku, tak aby mel atmosferickej benzin motor maximum na cca 2tis ot. je kravina. Ty obrazky tam jsou jen proto, aby tam nejaky obrazky byly a obsah webu byl poutavejsi a nalakal vice lidi, co si mysli, ze cipem benzin atmosfery si nejak pomuzou
Jeste za ty nesmyslny prachy.
Jestli mas tu 740i v dosahu, tak si ji projed a to je stokrat lepsi nez obrazek. Sam pises, ze X5 ti prijde pocitove sportovnejsi a o ten celkovy feeling jde. Tak treba ti ten ctyrlitr sedne. A kdyz nema webasto, tak bych se moc zajimal o to, jestli ma telestart a pokud ne, tak jestli pujde dodelat. Snejk urcite poradi. U prefl verze uz je to tu zodpovezeno (zalezi na verzi CAS jednotky a i ta jde zrejme vymenit, pokud se da ovsem sehnat).

Jestli mas tu 740i v dosahu, tak si ji projed a to je stokrat lepsi nez obrazek. Sam pises, ze X5 ti prijde pocitove sportovnejsi a o ten celkovy feeling jde. Tak treba ti ten ctyrlitr sedne. A kdyz nema webasto, tak bych se moc zajimal o to, jestli ma telestart a pokud ne, tak jestli pujde dodelat. Snejk urcite poradi. U prefl verze uz je to tu zodpovezeno (zalezi na verzi CAS jednotky a i ta jde zrejme vymenit, pokud se da ovsem sehnat).