Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
jozin7
Registrovaný
Příspěvky: 498
Registrován: ned 19.07.2009 00:00
Bydliště: od Ostravy

#141 Příspěvek od jozin7 »

pullitra na hodinu,nafty,bere webasto v trucku FH 500...tak to nevim,Jen to je tzv horkovzduch,hreje jen luft nikoliv vodu ,coz je spatne.ale aspon nezere baterku,webasto do osobaku bych bral jedine ,,vodnika,,at to hreje i motor i kdyz benzin neni tak haklivy na mraz jak dehet,ulehci mu to urcite.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#142 Příspěvek od Filozof »

JARIS330d: webasto je super věc ...sežere mnohem méně jako start studeného motoru ... tam to je několikrát uspornější ty 3deci za pul hodiny často stačí... :) :wink:
jozin7
Registrovaný
Příspěvky: 498
Registrován: ned 19.07.2009 00:00
Bydliště: od Ostravy

#143 Příspěvek od jozin7 »

predela to na gas a bude to ok :D
MildaX5
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: pon 20.01.2014 01:00

#144 Příspěvek od MildaX5 »

Výbava dobrá.
Jen ten motor,750 (nebo 760) se to prostě nevyrovná.
Nejde jen o max výkon,jde o průběh točivého momentu,740 je prostě dole trochu "mrtvola"
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

#145 Příspěvek od Jaris330D »

Filozof píše:JARIS330d: webasto je super věc ...sežere mnohem méně jako start studeného motoru ... tam to je několikrát uspornější ty 3deci za pul hodiny často stačí... :) :wink:

Však to říkám, že webasto je úspornější, bere 0.6l za hodinu. A dálkový start je řešení druhé, ale tam bude spotřeba benzínu daleko větší. Myslím, že i klidně 3 litry za hodinu a než se auto přepne na LPG, tak to chvilku trvá. Jarax psal, že to sice předehřívá vodu jen v topném okruhu, ale po nastartování to přihřívá a pořád topí. Já to zapínám kolem 20 - 30 minut před odjezdem.
MildaX5
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: pon 20.01.2014 01:00

#146 Příspěvek od MildaX5 »

Dálkový start náhodou super věc,ohřeje interiér i motor.
Nemám vlastní zkušenost,ale troufnu si říct,že nespotřebuje 3L/H,i když samozřejmě tak úsporné jako webasto asi nebude.
Já mám auto ve vytápěné garáži,tak to naštěstí moc neřeším :lol:
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#147 Příspěvek od JaraX »

webast o u benzína by mělo jet jen do startu motoru a pak se vypnout
u nafty by mělo běžet i dál,
Killingman
Registrovaný
Příspěvky: 488
Registrován: sob 24.07.2010 00:00
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

#148 Příspěvek od Killingman »

MildaX5 píše:Výbava dobrá.
Jen ten motor,750 (nebo 760) se to prostě nevyrovná.
Nejde jen o max výkon,jde o průběh točivého momentu,740 je prostě dole trochu "mrtvola"


Tak já se tam jedu hlavně podívat a zjistit, jestli to má vůbec smysl. 750iL mám najetou myslím si dost, alespoň posoudím ten rozdíl.
Co se týká údržby a poruch tak to bude asi to samé jako u 750, ne? Nebo je 4.0 na něco náchylnější či naopak méně náchylná?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#149 Příspěvek od JaraX »

sou to stejné motory, stejná poruchovost,
sem zvědav na tvuj nazor až to projedeš.
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina

#150 Příspěvek od Sweden »

I ja jsem zvedavej jestli to poznas,podle me nic nepoznas,pojedes s pujcenou 7er takze na krev nepojedes,spodek mozna znat pujde kor v longu.Michale tlacis moc pilu :D ,chce to tomu dat trochu cas.

Iso byla vrcholna motorizace do e53 tak proc brat jenom kvuli vybave "podradnou" 740i kdyz muzes mit 750i,v12 nebudem resit :D ,tam je to asi pasé.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Killingman
Registrovaný
Příspěvky: 488
Registrován: sob 24.07.2010 00:00
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

#151 Příspěvek od Killingman »

Právě mi jde o ten spodek, ten poznám hned :-)
V12 by byla super, ale je mimo mé finanční možnosti, 750iL OK je asi ideální kompromis...
740 je taky V8, na pilu netlačím, jenže radši vezmu za 11000e 740iL v takovéhle náloži výbavy po prvním majiteli s dokladovaným servisem než vylínatou 750... Ještě se uvidí, záleží jaký z toho budu mít pocit - pořád to bude lepší než 730 určitě :-)))

Ono obecně třeba ta 750 jede objektivně rychleji než iS, ale subjektivně na iS v pocitu zrychlení i díky zvuku nemá ani 750 :-D

Další nález: :-)
http://auto.bazos.cz/inzerat/55402785/B ... vybava.php
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#152 Příspěvek od Snejk »

rozdil 70 koni pozna kazdej i po odoperovani pulky mozku. ten motor je od spoda fakt spatnej... porad to ma o 30 koni min jak stara 745... to je do superluxusního longu trochu malo...
kourk
Registrovaný
Příspěvky: 499
Registrován: čtv 05.06.2008 00:00

#153 Příspěvek od kourk »

nemá někdo k dispozici vykonnostní grafy 740, 745, 750? jen pro porovnání na papíře?
kourk
Registrovaný
Příspěvky: 499
Registrován: čtv 05.06.2008 00:00

#154 Příspěvek od kourk »

jen co jsem porovnával krouták tak maxima by měla byt 390, 450, 490. Takže znát to bude .. ale zajímal by me průbeh tech kroutáků.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#155 Příspěvek od JaraX »

http://5series.net/information/options/engines/my2006_540i/

http://www.bimmerboost.com/content.php? ... -91-octane

u 740i je největší průser to že je absolutně mrtvá od spoda, už tchán když do ní tehdy sednul ze své 745i ( a to není vůbec naročnej na výkon) tak říkal že to jakysi nemocny, člověk tomu musí strašně šlapat v těch nizkých otáčkách, jak už to má otáčky tak je to ok.
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#156 Příspěvek od Snejk »

hehe to co ma 740i strop ve 3500 otáčkách kroutak ma i tupa 745i uz ve 2000... a ve 3600 ma o 60Nm vicc.. u 750 to bude ještě mnohem vic rozdil...
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#157 Příspěvek od Snejk »

jsem blazen nebo ten výsledek z toho jaraxova odkazu na tu brzdu 750ky je ze z nejakejch 277 koni udelali nejakejch 306... když v zakladu ma mit 370? to je nejaka 750 co jede na 7 ne?
James745
Registrovaný
Příspěvky: 321
Registrován: úte 23.06.2015 00:00

#158 Příspěvek od James745 »

Je to divné, ale možná je to v KW z 270 na 305KW takhle bych to chapal,ale jestli to jsou koně, tak v tom případě já mám ve své 745i... jen 200 kobil :D takže to asi budou hodnoty v KW. Ikdyž je tam HP což uznačuje Horsepower, ale i tak je to divné
Killingman
Registrovaný
Příspěvky: 488
Registrován: sob 24.07.2010 00:00
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

#159 Příspěvek od Killingman »

http://www.xtuning.cz/chip/bmw/7er-e65-11-01-06-08

Já jsem to našel tady, jde jen o grafy, těm jejich úpravám moc nevěřím :-)
zzeli
Registrovaný
Příspěvky: 765
Registrován: čtv 26.12.2013 01:00

#160 Příspěvek od zzeli »

@Killingman: Tyhle podle pravitka nakresleny cary nerikaj vubec nic a tyhle jsou jeste nakresleny blbe. Kdyz se podivas na krivku kroutaku, tak aby mel atmosferickej benzin motor maximum na cca 2tis ot. je kravina. Ty obrazky tam jsou jen proto, aby tam nejaky obrazky byly a obsah webu byl poutavejsi a nalakal vice lidi, co si mysli, ze cipem benzin atmosfery si nejak pomuzou :) Jeste za ty nesmyslny prachy.

Jestli mas tu 740i v dosahu, tak si ji projed a to je stokrat lepsi nez obrazek. Sam pises, ze X5 ti prijde pocitove sportovnejsi a o ten celkovy feeling jde. Tak treba ti ten ctyrlitr sedne. A kdyz nema webasto, tak bych se moc zajimal o to, jestli ma telestart a pokud ne, tak jestli pujde dodelat. Snejk urcite poradi. U prefl verze uz je to tu zodpovezeno (zalezi na verzi CAS jednotky a i ta jde zrejme vymenit, pokud se da ovsem sehnat).
Odpovědět