Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina

#161 Příspěvek od Sweden »

Další nález: :-)
http://auto.bazos.cz/inzerat/55402785/B ... vybava.php[/quote]


Ta už na inzerci smrdí dooost dlouho a nikdo jí pořád nechce :?

Zkus ještě toto,dobrá cena, ale o výbavě krom toho co je vidět z fotek se dá jenom spekulovat :wink:

http://auto.bazos.cz/inzerat/54648258/BMWE65.php
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Uživatelský avatar
vlastnemec
Registrovaný
Příspěvky: 1627
Registrován: stř 16.03.2011 01:00
Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)

#162 Příspěvek od vlastnemec »

Killingman píše:Tak chybi ty 740 neco zasadniho? ;-)) Vyjma webasta? Jo, je to 740. Ne 750...


Za mě dvě věci, motor a normální barva, toledo blau bych nepřežil. To byla jedna z hlavních věcí proč jsem nekoupil DDTéčkovu co má teď Atimen - to myslím nebyla přímo toledo ale modrá je hnusná krom jednoho odstínu.
MildaX5
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: pon 20.01.2014 01:00

#163 Příspěvek od MildaX5 »

Taky se mi moc nelíbí,že nemá chromy kolem oken dveří a na liště kufru,ale to je věc vkusu každého soudruha
Hurdy
Registrovaný
Příspěvky: 242
Registrován: úte 15.02.2005 01:00

#164 Příspěvek od Hurdy »




Ta už na inzerci smrdí dooost dlouho a nikdo jí pořád nechce :?

Zkus ještě toto,dobrá cena, ale o výbavě krom toho co je vidět z fotek se dá jenom spekulovat :wink:

http://auto.bazos.cz/inzerat/54648258/BMWE65.php
330tis najeto proto stoji.
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#165 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

Sweden píše:Zkus ještě toto,dobrá cena, ale o výbavě krom toho co je vidět z fotek se dá jenom spekulovat :wink:
http://auto.bazos.cz/inzerat/54648258/BMWE65.php
Tenhle člověk prodával i tu MB 129 cabrio (v dalších inzerátech na fotkách) a tvrdil, že je to rv. 97, což zjevně není
“Ability is what you're capable of doing.”
Killingman
Registrovaný
Příspěvky: 488
Registrován: sob 24.07.2010 00:00
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

#166 Příspěvek od Killingman »

http://www.sbazar.cz/carsdiscount/detai ... -koupeno-v

Tož jsem se na ni byl mrknót...
Pravé světlo uvnitř zamlžené, v obou mlhovkách voda, dvojité sklo u řidiče rozlepené, zezadu uprostřed popraskaný lak (někdo nacouval koulí), oloupaný lak je i u levýho xenonu.
Motor hlásí tři chyby (adaptace Vanos) - podle Snejka je třeba udělat rozvody, jsou mimo limit.

Byl jsem to i projet a je to líná mrcha, i když to není tak děsivý jak to tady všichni popisujete. Jezdit by se s tím snad i dalo, samozřejmě 750(760) to není. Ostatní mnou vyzkoušené systémy fungují. Výpis všech chyb přiložen :-)

Závěr: Za 339.000 Kč jsem to nevzal, navrhl jsem majiteli snížení ceny, žíkal že uvidí a kdyžtak se ozve :-)
Přílohy
Alls_740.pdf
Kompletní výpis chyb
(10.19 KiB) Staženo 290 x
engine-740.pdf
Výpis chyb na motoru
(6.95 KiB) Staženo 309 x
Killingman
Registrovaný
Příspěvky: 488
Registrován: sob 24.07.2010 00:00
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

#167 Příspěvek od Killingman »

Máte něco někdo k těm chybám? Chlápek razantně zlevnil :-)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#168 Příspěvek od JaraX »

tak minimalně udělat rozvody, což chce už s přetěsněním motoru a udělaním hlav a to máš minimalně 60k, spíš víc, pokud se nebavíme jen o spravném nastavení starých rozvodů, a podle mě si to to auto vůbec nezaslouží.
Snejk mi to jednou řekl když jsem chtěl kupovat podobně vybavenou 735i (jede stejně), "opravdu by sis koupil demoverzi sedmičky?" a měl kurevskou pravdu, ta 735i nebo 740i by mě strašně rychle omrzelo, u 745i nebo 750i vím že nic lepšího na LPG už není a není kam jít a hlavně tydle motory nadherně tahnou od spoda.
je to na tobě,
Killingman
Registrovaný
Příspěvky: 488
Registrován: sob 24.07.2010 00:00
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

#169 Příspěvek od Killingman »

Tak rozvody s pretesnenim jsou u Snejka Za 40 ;-)
Pak jeste utesnit svetla (chcije do nich), mlhovky (plny vody) a okno u ridice je vykvetly... Softclose, L7, kufr, rucni brzda, prevodovka vse v poradku...

A co sehnat 750 motor a rovnou ho tam placnout? :-)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#170 Příspěvek od JaraX »

za 40 určitě ne, to ste si možna špatně rozuměli, možná že ti přetěsni motor a nastaví rozvody ale ne že ti dá nové rozvody, ty rozvody nestojí zrovna dvojku a když dáš vše novy (2x řetěz, 2x napínák vnější, 2x napínák vnitřní a 4 vodící lišta tak seš skoro 20 jen v materiálu rozvodů), a hlavně k tomu abys mohl vyměnit vodící lištu musí dolů hlava, je blbost sundat jednu hlavu, takže ještě servis hlav (přebroušení, přebroušení ventilů) a nové těsnění pod hlavy plus šrouby a 60k ti nebude určitě stačit.
zzeli
Registrovaný
Příspěvky: 765
Registrován: čtv 26.12.2013 01:00

#171 Příspěvek od zzeli »

Jen takovej blbej dotaz...v inzeratu se pise, ze to ma najeto 250tis. I kdyby to melo 350tis (auto z roku 2006), tak je po tomhle probehu nutny servis motoru v cene 60k? Kdyz se s tim bude jezdit tak jak to je, tak je vyznamne zvysena pravdepodobnost, ze rozvody preskoci nebo se prervou? Nebo uz to DME neustoji a zahlasi nouzak?
Jsou tyhle pripady casty? Ja myslel, ze sedma nakrouti pul mega km a mozna bude potreba pretesnit motor, ale tohle uz je slusna generalka a tech km tam moc neni, jestli se najezd zaklada aspon trochu na pravde.
MildaX5
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: pon 20.01.2014 01:00

#172 Příspěvek od MildaX5 »

To:Killingman
Jen pro zajímavost , jaká je aktuální cena?
Teda pokud to není tajné,já o to auto zájem nemám,jen mě to zajímá.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#173 Příspěvek od JaraX »

no nevím, mě teda 60k jednou za 10l a 300tkm nepřijde moc penez, samozřejmě že se měnit rozvody nemusí, taky se mužou jen zhodit ventivíka, znova nastavit rozvody připravkama, nasadit víka a jezdí se, ale je to spíš o přístupu, jak kdo to chce mít top. ja si třeba svuj motor taky budu dělat a rozvody si dám nové, plus k tomu všecky těsnění, a proč? protože to chci mít ok. kdybych měl naftu, tak si koupím preventivně nové vstřiky, prostě každej k tomu přiistupuje jinak, někdo si to cely uděla a jezdí, jinej průběžně spravuje, a těžko říct co vyjde levněji. mám zakaznika co vlastni obrovskou firmu s obratem ve stovkach milionu a jezdi E53 najeto 600k, a když mu 6 letech odešla baterka tak volal jeslti mu ju spravim, že prej vyměna elektrolitu prej pomuže, že přece neda 3k za baterku a z toho sou lidi co na oktavce v socce klio najeto daji 60k za dvohmotu a rozvody.
zzeli
Registrovaný
Příspěvky: 765
Registrován: čtv 26.12.2013 01:00

#174 Příspěvek od zzeli »

Tak jasne, jsou nakladnejsi motory. Ale tady jsem cekal, ze to bude zase spis lepsi. Ze jednou za dejme tomu 10 let se pretesni motor a rozvody vydrzej vic. Takhle to tedy vypada, ze kdyz uz sahat do motoru kvuli pretesneni, tak zaroven teda i rozvody a z casto avizovanych 30k je 60k, coz uz je aspon na zamysleni, nez to clovek jen tak vysoli :)
A nedej boze tohle delat v autorizaku, to by bylo asi nemyslitelny, nehlede na to, ze by nechapali, co po nich chci a proc :D
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#175 Příspěvek od Filozof »

zzeli: si to pleteš s e38 která vydrží dle mého názoru více ...
borec jednu viděl měla 350k najeto ale reálně 850k měla 500k stočených ...no auto jezdilo pěkně a vše fungovalo jak mělo a sám se divil že vše je puvodní .... on se o to ten člověk staral a vše servisoval pak není problém že ? Bohužel stáčení je dneska trend a kdo nestáčí není čech. takže 90procent aut má uplně jiné KM a hlavne u BMW či MB ...kde by to asi nikdo nekoupil.... což je smutné kam jsme se to dostali.


e65 je novější level a více kurvítek ale furt je to ještě poctivé BMW kde motory i převodovky v benzínech něco vydrží nebejt té trubky u V8 a pár drobností s jednotkama co odchází....

Takže dle mě BMW e65 co má 10-15let a 3-4kila najeto a buh ví jakou historií není špatný pokud stačí investice 60-80k a jezdí dalších 10let.

To Fka a géčka bude uplně jinej příběh... jak se tady snejk s jaraxem rozpovídali.
zzeli
Registrovaný
Příspěvky: 765
Registrován: čtv 26.12.2013 01:00

#176 Příspěvek od zzeli »

@Filozof: Beru co pises. Jsou auta, co najedou pul mega a vic a bez drahych oprav, ale to jsou vyjimky. E38 je starsi "zeleznejsi" auto, 4,4l motor ma ubohych 210kw proti bochniku, ktery ma 245kW, pracuje pri vyssich teplotach, ma valvetronic a buhvi co jeste. Naopak ma ale lepsi vanos nez e38.
Me jen prekvapuje, ze pokud prumerna vydrz rozvodu u bochniku bude 300tis km, tak muzou vydrzet taky 500tis nebo taky jen 150 tis. Spis bych ten prumer chtel videt na vyssim cisle.
Samozrejme ta 740i e65, o ktere tu je rec, muze mit 500tis km a vice, coz by pak vse vysvetlovalo a vse by bylo "v poradku" a v norme :D
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#177 Příspěvek od JaraX »

co to je životnost rozvodu?
to auto nemá špatné rozvody, (to by nejelo vůbec) píšete nesmysly ani si nemyslím že by měla E38 lepší motory, zrovna třeba M62TU moc nevydrží (minulej týden mi umřela na rozvodech tak vím o čem mluvím), jeslti byl nesmrtelný motor tak to byl M60, už první M62 mají single řetez atd, a stejně se najdou M60 kde se utrhl řetěz a vždycky to byl 3 litr co sem se setkal.
no a ta E65 normalně jede, stejně jako ty vaše E38, akorat že vaše auto není schopn vyhodnotit že je řetez už vytahanej víc než zvladne jednotka zkorigovat a tak už to tak jednotka nedoladí do sametového běhu, ale běžný člověk toto nikdo nepozná, prostě kdyby E38 měli tak pokročilou diagnostiku a motor management, tak prostě už všechny stojí s chybou na motoru, jenže E38 si není schopna přijít skoro na nic, naopak E65 si přijde na všecko, tam ten válec špatně pálí, tam ten radši vypnem, Pepo, ty rozvody máš špatně nastaveny, posun o zub zpět, dokonce třeba umí na diag napsat že jsi prohodil konektory od vanosu a at to zapojíš správně. Dokonce je schopna měřit jak dobře kterej válec páli, kdo uhádne jak to měří má u mě panáka (Snejk není ve hře :). no a ty řetezy se prostě časem vytahaj, každej řetěz se vytahá, ale když je vytahanej o pár mm, tak prostě stačí správně nastavit rozvody a je to OK. ted nedávno jsem dělal motoru na E38 728i a stálo to 70k,když to chceš udělat pořádně tak to prostě něco stojí, tzn motor ven, komplet rozebrat, nový rozvody, hlavu udělat, všecky těsnění, šrouby, atd, ty ceny sou prostě furt stejny, stejně jako životnost motorů e65 vs e38.
takže jak jsem psal, Killingman ju muže koupit, za 10k přetěsnit ventidekle a nastavit rozvody a zase jezdit dál třeba 100tkm, ale každej k tomu má jinej přlstup.
Uživatelský avatar
vlastnemec
Registrovaný
Příspěvky: 1627
Registrován: stř 16.03.2011 01:00
Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)

#178 Příspěvek od vlastnemec »

Killingman píše:Máte něco někdo k těm chybám? Chlápek razantně zlevnil :-)


Jestli opravdu razantně zlevnil a výkon motoru Tě nesere, tak do toho jdi, výbava je víc než slušná. Jo díval jsi se na to sám nebo jsi někoho měl? Napíchl jsi to na diag jednou nebo i podruhé po jízdě? Můžete tam toho být více skrytého, stačí jestli promazal chyby a motor si neudělal všechny testy.
zzeli
Registrovaný
Příspěvky: 765
Registrován: čtv 26.12.2013 01:00

#179 Příspěvek od zzeli »

Zivotnost rozvodu...no kdyz na V8 delate rozvody, protoze neco rika, ze je potreba je udelat (vytahany, rupnou, spatnej napinak, listy) tak v kolika km to byva u e65. Proste jak dlouho cca vydrzej nez to na ne prijde.
To jak pali valce umi prece i M62 motor a dela to merenim signalu na vacce a nejak to z toho pocita...kdyz valec pali nebo nepali, tak vacka ruzne akceleruje a podepise se to na signalu vacky, DME to pak nejakym algoritmem pocita. Nekde jsem na to videl peknej prispevek s obrazkama na nemeckym foru tusim.
Jestli je lepsi motor v e38 nebo e65 je irelevantni, kazdy ma svoje a netreba to tady dal rozebirat. Je to tu na foru napsane tisickrat.
Jen me zajima ta priblizna (prumerna) vydrz rozvodu u V8 e65...tedy odhad z praxe. Ale jako taky se bez toho obejdu, jestli nemas, Jaraxi, dost dat. Treba co se tyce trubky si psal, ze jsi to delal dvakrat z nekolika desitek aut, coz je statistika o nicem co se tyce kilometru. Na pocet kusu je to peknej vysledek.
Snad si rozumime :)
palciatko
Registrovaný
Příspěvky: 217
Registrován: úte 28.01.2014 01:00
Bydliště: Sabinov

#180 Příspěvek od palciatko »

JaraX píše:... Dokonce je schopna měřit jak dobře kterej válec páli, kdo uhádne jak to měří má u mě panáka (Snejk není ve hře :). ...


DME vie zlé odpaly valca zistiť pomocou merania uhlového zrýchlenia kľukového hriadeľa.
Odpovědět