Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e65 vs e60 - rádce při koupi
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 271
- Registrován: pon 07.04.2008 00:00
- Bydliště: u phy
Mě přijde head up v E60 jako bomba (hlavně zobrazení vzdálenosti do dalšího odbočení a rychlost tempomatu). Naprosto nula odslesků a výborná čitelnost v noci i v pravé poledne. Po přesednutí do auta, který to nemá, si připadám jak bezrukej. Osobně bych radši ze své výbavy obětoval soft-close nebo adaptivní tempomat než head-up. Nebezpečná věc mi přijde, že si na to člověk až moc zvykne.
Jediné stížnosti co jsem četl jsou od lidí malého vzrůstu sedících hodně dole.
Názory na HU od majitelů E65 bych bral ze značnou rezervou.
Jediné stížnosti co jsem četl jsou od lidí malého vzrůstu sedících hodně dole.
Názory na HU od majitelů E65 bych bral ze značnou rezervou.
Ahojte sedmičkáři
. Rád bych využil toto vlákno a dotázal se Vás majitelů modelů e65/66. Z důvodu změny bydliště, kdy budu využívat automobil jen o víkendech, dovolených a volnu přistoupím začátkem dubna k prodeji mé e92 3.0d. Důvod prodeje: budoucí nevyužití (malý nájezd) dieselu.
Proto již nyní zvažuji, do čeho jít. Musí to být benzín, na obsahu nezáleží, na spotřebě nezáleží. Zvažoval jsem jak e9x, tak e60, ale co jsem tak vyčetl rozdíl mezi e60/e65 je obrovský, ale v kontrastu s náklady na údržbu již minimální... Jasně trojka je spíše do sportovna a e60/65/66 spíše do pohodlí/luxusu. Sedmička e65/e66 se mi vždy líbila, ale strach z vysokých nákladů mne říká "ruce pryč". Chápu, že když člověk koupí "popelnici", tak do toho bude jen a jen sypat, ale to platí jak o 3ce, tak i 7ce... Spíše mám na mysli rozdíl v běžném spotřebním materiálu (např. kotouče, destičky, oleje, filtry, náplně, tlumiče, elektronické díly apod.).
Proto se ptám, je výrazný cenový rozdíl v dílech (včetně práce) mezi např. e92 a e65/66 (u neautorizovaných, ale ověřených servisů) v případě výměny běžného spotřebního materiálu? Nebo se bavíme třeba o pár procentech?
Sorry za možná pro někoho hloupí dotaz, ale pokud by třeba výměna destiček u sedmičky vyšla plácnu o 10tis více apod s ostatními díly, tak bych zůstal u trojky...
Ta sedmička mě láká z důvodu velkého atmosférického motoru, ideálně 745i, nebo 750i, rozsáhlé výbavy, bezpečnosti a samozřejmě velikosti.

Proto již nyní zvažuji, do čeho jít. Musí to být benzín, na obsahu nezáleží, na spotřebě nezáleží. Zvažoval jsem jak e9x, tak e60, ale co jsem tak vyčetl rozdíl mezi e60/e65 je obrovský, ale v kontrastu s náklady na údržbu již minimální... Jasně trojka je spíše do sportovna a e60/65/66 spíše do pohodlí/luxusu. Sedmička e65/e66 se mi vždy líbila, ale strach z vysokých nákladů mne říká "ruce pryč". Chápu, že když člověk koupí "popelnici", tak do toho bude jen a jen sypat, ale to platí jak o 3ce, tak i 7ce... Spíše mám na mysli rozdíl v běžném spotřebním materiálu (např. kotouče, destičky, oleje, filtry, náplně, tlumiče, elektronické díly apod.).
Proto se ptám, je výrazný cenový rozdíl v dílech (včetně práce) mezi např. e92 a e65/66 (u neautorizovaných, ale ověřených servisů) v případě výměny běžného spotřebního materiálu? Nebo se bavíme třeba o pár procentech?
Sorry za možná pro někoho hloupí dotaz, ale pokud by třeba výměna destiček u sedmičky vyšla plácnu o 10tis více apod s ostatními díly, tak bych zůstal u trojky...
Ta sedmička mě láká z důvodu velkého atmosférického motoru, ideálně 745i, nebo 750i, rozsáhlé výbavy, bezpečnosti a samozřejmě velikosti.
Lachtis: co já tak pozoruju tak servis (běžný servis, ne nějaký průser) E65 není zas tolik přepálený jak by člověk čekal.... Pokud budeš servisovat u někoho rozumnýho z klubu tak myslím, že za ty brzdy a kapaliny apod. nebudeš platit víc než jsi platil s trojkou...
Samozřejmě taky existuje varianta autorizovaných servisů, tam tě samozřejmě lehce vokostí
Samozřejmě taky existuje varianta autorizovaných servisů, tam tě samozřejmě lehce vokostí

Porovnej si určité díly E90 vs E65. Třeba na :
http://www.realoem.com/bmw/enUS/select
si vyber kotouč od E65tky a E90tky
a zde porovnej
http://www.autorozvody.cz
Já měl E46tku, ale zde to porovnávat moc nemůžu, bylo tam toho míň a hlavně se mě moc nesypala. Poslední 2 roky jsem jen jezdil a měnil olej
. E66 mám zatím 3 měsíce. Jinak určitě bude dražší ohledně koupě pneumatik. Jsou širší a větší. Taky spotřebuju víc šamponu a vody. Je to větší 
http://www.realoem.com/bmw/enUS/select
si vyber kotouč od E65tky a E90tky
a zde porovnej
http://www.autorozvody.cz
Já měl E46tku, ale zde to porovnávat moc nemůžu, bylo tam toho míň a hlavně se mě moc nesypala. Poslední 2 roky jsem jen jezdil a měnil olej


tak to si lidi ani neuvědomí, ale servis nafty (i ten běžný) stojí většínou víc jak benzínu
už jen třeba to že u benzínu se nemusí ani měnit palivovej filtr (a spousta BMW ho ani nemá, např 645i atd),
u nafty je pravidelné měnění paliváče základ, vzducháč na naftu je taky litřík ja vyšitej, u benzínu do 500kč (krom 750 a 760 ty maj dva),
olej 5W40 většinou stojí min jak 5W30 do nafty (ale zase do V8 dáš o dva litry víc)
separator nafta 1500 vs benzín V8 1100kč
už jen třeba to že u benzínu se nemusí ani měnit palivovej filtr (a spousta BMW ho ani nemá, např 645i atd),
u nafty je pravidelné měnění paliváče základ, vzducháč na naftu je taky litřík ja vyšitej, u benzínu do 500kč (krom 750 a 760 ty maj dva),
olej 5W40 většinou stojí min jak 5W30 do nafty (ale zase do V8 dáš o dva litry víc)
separator nafta 1500 vs benzín V8 1100kč
Neznáte někdo tuto ? http://auto.bazos.cz/inzerat/56481159/B ... AL-TOP.php
Je ta motorizace průser?
Je ta motorizace průser?
Reálné náklady zmíněných dílů na naftu viz. níže.
Vzduchový filtr: od 300 do 570 Kč (Kraft - Bosch)
Palivový filtr: od 360 do 570 Kč (DENCKERMANN - Purflux)
Odlučovač: od 700 do 1130 (Febi - OEM BMW)
5W30 (Castrol) 8l = 1530 Kč
5W40 (Castrol) 8l = 1470 Kč - vzhledem k tomu, že píšeš, že benzín má 2l více, tak je finále do benzinového auta i ten olej dražší.
Jasně, nafta má víc ptákovin které se mohou pokazit ale ve finále si myslím, že ten servis bude víceméně podobný. Nehledě na servis plynu, který bys měl k benzínovému motoru přičíst..
Vzduchový filtr: od 300 do 570 Kč (Kraft - Bosch)
Palivový filtr: od 360 do 570 Kč (DENCKERMANN - Purflux)
Odlučovač: od 700 do 1130 (Febi - OEM BMW)
5W30 (Castrol) 8l = 1530 Kč
5W40 (Castrol) 8l = 1470 Kč - vzhledem k tomu, že píšeš, že benzín má 2l více, tak je finále do benzinového auta i ten olej dražší.
Jasně, nafta má víc ptákovin které se mohou pokazit ale ve finále si myslím, že ten servis bude víceméně podobný. Nehledě na servis plynu, který bys měl k benzínovému motoru přičíst..

todle sou ale internetové ceny né koncové
zkus si najít stejné díly na 745i a uvidíš zase jiné ceny,
odlučovač Febi nerovná se BMW, je tam jiná guma a nefunguje tak dobře, stejně jako nefunguje dobře ani pro benzína, odlučovač vždy jen origo!
servis LPG na 100tkm se zaplatí se na dvou nádržích plynu, to sem nepíšu vůbec, nebo snad jezdíš s naftou za 1,8Kč km při 333 ps?
spočteno na koně to vychází že každý kun u 745i LPG sežere 5kč na 1000km
u 730d 25*7 a 214ps tzn = 1,75kč km, tzn každý kun u 730d sežere 8kč, a to se nebavím o jakékoliv poruše
btw jedna porucha automatu ( a že u nafty ty automaty odchází jeden za druhym) a je po všech usporách i proti benzínu, natož ve srovnání s LPG
navíc né každej má rád když se s ním celý auto třepe, má turbodíru a ještě nemá výbavu, ale jak vidno většina lidií tady už pochopila že nafta nená ta spravná cesta a lidi s naftou je tu naprostý minimum
zkus si najít stejné díly na 745i a uvidíš zase jiné ceny,
odlučovač Febi nerovná se BMW, je tam jiná guma a nefunguje tak dobře, stejně jako nefunguje dobře ani pro benzína, odlučovač vždy jen origo!
servis LPG na 100tkm se zaplatí se na dvou nádržích plynu, to sem nepíšu vůbec, nebo snad jezdíš s naftou za 1,8Kč km při 333 ps?
spočteno na koně to vychází že každý kun u 745i LPG sežere 5kč na 1000km
u 730d 25*7 a 214ps tzn = 1,75kč km, tzn každý kun u 730d sežere 8kč, a to se nebavím o jakékoliv poruše

btw jedna porucha automatu ( a že u nafty ty automaty odchází jeden za druhym) a je po všech usporách i proti benzínu, natož ve srovnání s LPG
navíc né každej má rád když se s ním celý auto třepe, má turbodíru a ještě nemá výbavu, ale jak vidno většina lidií tady už pochopila že nafta nená ta spravná cesta a lidi s naftou je tu naprostý minimum
jak neresis prachyspotrebu nic,kup 760.to je logicke,nic vice uz neni a budes v klidu usinat ze jsi udelal max.735i je slabe,zere jak 745i a jede polovicne.takze ber V12 a vice neres.vybava jak pro koho co,nekdo jedine longa,plneho kokotin ktere stejne nevuzijes.vsak zkus a uvidis.sto lidi sto chuti tady plati.