zzeli píše:To vypada na "opecovavany" kus. Opticky vypada pekne, ale ta technika je bida, mohl bys do toho zahucet. Za tu cenu se urcite neproda hned, takze nespechej. Zkus jeste hodit dotaz na 7er.cz.
Co se týče karoserie a interiéru, tak je opravdu v pěkném stavu. Do 2009 byl podle papírů servisován v originálním servise BMW. Na prodej je už přes 3 měsíce, ale dokud nebudu mít jasno na co by vyšla oprava motoru, tak nad ním nebudu ani přemýšlet.
Fx píše:Ahoj, vyjádřím se spíš k závadám:
1. plavání může být způsobeno špatným řízením a silentbloky zadní nápravnice. V8 mají šnekové řízení, a to je náchylnější na vůle.
2. Svítící airbag může být zátěžovou dečkou spolujezdce, která determinuje, zda je sedadlo obsazeno (aby v případě nehody neodpálil airbag spolujezdce, pokud tam nikdo nesedí). Toto je možno opravit několika metodami, jedna z nich je to hlídání odpojit a odkódovat. Pak v případě nehody vyletí bag vždycky. Dost často problém vznikne, když někdo auto luxuje a klekne si na sedačku spolujezdce.
3. Kolísání motoru a ztráta tahu může být spoustou věcí, doporučuju aspoň orientačně napojit na diagnostiku.
Může to být rozvody (špatně nastavené, pak nefunguje vanos a v středních otáčkách je auto neskutečně tupé). To by odpovídalo chybám č. 33 a 34 (Camshaft control). Pokud si auto myslí, že jsou rozvody špatně nastavené, tak nepustí VANOS.
Nebo to může být falešný vzduch či váha vzduchu, případně i vada ŘJ motoru, škrticí klapky, nedá se na dálku říct. Diagnostika by napověděla, kterým směrem se orientovat. Jednotka ME7.2 má dokonce vnitřní čidlo atmosférického tlaku a upravuje směs i podle toho, v jaké nadmořské výšce se jezdí.
Tohle konkrétní auto neznám, takže to jsou spíš takové všeobecné plky, co by to moho být.
Děkuji za popis závad.
Vyloženě vůle si myslím že tam nebyly (i když u tak těžkého auta by to asi nebylo moc poznat), ale plavalo jak kdybych jel na úplně vyfouklých kolech (sice jsme je nepřeměřovali, ale pohledově nevypadaly nějak podhuštěně)
Pokud by byla chyba v čidle obsazenosti sedadla, tak by svítila kontrolka airbagu? Pokud si auto myslí, že na sedadle někdo sedí, airbag je aktivní ať už v něm někdo sedí nebo ne - ale proč by svítila kontrolka? Pokud v autě nikdo nesedí, airbag by neměl být aktivní ať už v něm někdo reálně sedí nebo ne - opět nevidím důvod pro rozsvícení kontrolky.
S tím motorem je to opravdu složité. Co si vzpomínám, tak chvíli po nastartování začlo v motoru něco potichu cvakat. Nepřišel jsem na to odkud, ale pocitově mi připadalo, že to jde z nádobky vepředu skoro u světla řidiče, což je asi nesmysl (podle víčka odhaduji nejpíš olejový filtr?), ale zdálo se mi že to cvaká zhruba z těch míst.