Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e38 735i diagnostika

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
Raadii
Registrovaný
Příspěvky: 616
Registrován: úte 09.11.2010 01:00
Bydliště: Sokolov

#1 Příspěvek od Raadii »

Ahoj, chtěl bych se zeptat, jestli mi někdo neporadí co je za chybu tohle: 130 DK Position monitoring. Auto běží v nouzovým režimu, hned co se chyba smaže při nastartovanym motoru, tak běží normálně.

A ještě dotaz, svítí mi protiprokluz, samotnej bez ABS a nejde smazat. Píše to 221 CAN-Timeout ASC-DSC. Tempomat, ABS atd funguje. Je možný se k tý chybě dostat třeba přes BMW diagnostiku velkou a smazat jí, nebo je tam něco v prdeli?

Je to 735i e38 facelift.

Díky
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od starML Člen Klubu »

130 DK Position monitoring znamená "Drossel Klappe" (=škrtící klapka) sledování polohy. A když jsi přidal i ty další závady, tak bych řekl vypadlé lanko z ovládání klapky ASC nebo něco okolo.
:D
Raadii
Registrovaný
Příspěvky: 616
Registrován: úte 09.11.2010 01:00
Bydliště: Sokolov

#3 Příspěvek od Raadii »

Aha aha a myslíš a že kvůli tomu by to auto i běželo v nouzovým režimu? Teď v poslední době mi to teda chytá normálně, ale občas se mi stane, že to v tom nouzáku naskočí, tak zdechnu, znova nastartuju a zase běží jak má.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od JaraX »

chce to pořádnou diag, ale vypadá to trochu na váhu vzduchu, ta umí u těchto aut jak problémy s klapkou tak se stabilizací, ale první bych začal smazaním adaptací a znovu naučení klapky.
Raadii
Registrovaný
Příspěvky: 616
Registrován: úte 09.11.2010 01:00
Bydliště: Sokolov

#5 Příspěvek od Raadii »

adaptace se už smazaly, o hodně se to zlepšilo, ale přesto jak říkám, občas to naskočí v nouzáku. Před smazáním to naběhlo do nouzáku pokaždý jakmile to auto bylo zahřátý na provozní teplotu.
Raadii
Registrovaný
Příspěvky: 616
Registrován: úte 09.11.2010 01:00
Bydliště: Sokolov

Re: e38 735i diagnostika

#6 Příspěvek od Raadii »

Tak dneska jsem se konečně dostal k tý klapce, nicméně po dlouhym hledání jsem po telefonátu zjistil, že lanko mají před facelift verze. Budu teda muset někoho s BMW diagnostikou.

Je teda možný, aby váha vzduchu měla něco společnýho i s ASC?
Uživatelský avatar
RealD
Registrovaný
Příspěvky: 281
Registrován: pát 13.07.2012 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: e38 735i diagnostika

#7 Příspěvek od RealD »

Jestli je to facelift tedy vanos tak určitě blbne škrtící klapka - aneb ten motorek u ní co už je elektricky ovládán způsobuje špatnou polohu a neví co má dělat. Samozřejme protiprokluz taky dělá že přidušuje motor kdyz se aktivuje v té situaci "že to klouže". Klapku odpoj, Prostříkni kontakty konektoru jak kabelů tak klapky, dále klapku vyndej, nesahej na ni dovnitř hlavně a vyčisti ji přípravkem na čištění klapky. (i v autokelly to maj za stopade) vystříkej to do sraček, jemny štečkem to tam potírej aby byla fak ultimatně čistá až k tyčkám uvnitř (dej si ji protisvětlu a uvidis zda ti ve stenách prosvítá). Dej zpět. Dále zkontroluj zda kabely nejsou ztvrdlé za konektorem ) z toho tepla bejvaj v prdeli. Nasad z5 a znovu smaž adaptace. Adaptace mazat za zhaslého motoru - a 30sekund počkat aby si klapka osahala své polohy. Pak nastartuj a tak 20-30km projet, druhy den by si měla sednout po pár startech. Dej vědět jak to dopadlo.
Raadii
Registrovaný
Příspěvky: 616
Registrován: úte 09.11.2010 01:00
Bydliště: Sokolov

Re: e38 735i diagnostika

#8 Příspěvek od Raadii »

Ok, supr, díky moc. Zítra se na to vrhnu snad a pak dám vědět jak to dopadlo :thumbsup:

A ještě otázka, proč do ní nešahat, resp. co se stane, když do ní šáhnu?
Odpovědět