
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e65 745i - kouří z výfuku jako Trabant
Ja jsem byl vzdycky ze vseho vykuleny. Pred tydnem jsem mel zvedle auto a soused se divil, proc se v tom vrtam. Tak jsem mu rikal, ze potrebuju vymenit brzdove desticky, on na ne mrkl a rika. Ty vole, na to najedes jeste 2000 km a s tvim najezdem to budes menit na jare
. Ale stejne je vymenim, az bude vic casu, nerad bych zkurvil kotouce.

Zdravim.
Chtěl bych se zeptat pro kolegu co má 745i, 210tis. km, má v háji gufera jinak na motoru nikde nic neteče a není problém, při delších cestách nic nekouří ani olej nebere, při popojížďkách něco oleje vezme a zakouří a předchozí majitel tam lil dle jeho slov 10w-40 a nyní ho čeká výměna, je lepší pokračovat v té 10w nebo tam dát raději 5W-40 který je všemi doporučený? jen se bojí toho aby někde po tom přechodu na 5W nezačlo někde něco téct. A co 5W-50 pro tento motor, je to vhodný? - jezdí s tím cca 80% delší trasy a dálnice. Díky za názory
Chtěl bych se zeptat pro kolegu co má 745i, 210tis. km, má v háji gufera jinak na motoru nikde nic neteče a není problém, při delších cestách nic nekouří ani olej nebere, při popojížďkách něco oleje vezme a zakouří a předchozí majitel tam lil dle jeho slov 10w-40 a nyní ho čeká výměna, je lepší pokračovat v té 10w nebo tam dát raději 5W-40 který je všemi doporučený? jen se bojí toho aby někde po tom přechodu na 5W nezačlo někde něco téct. A co 5W-50 pro tento motor, je to vhodný? - jezdí s tím cca 80% delší trasy a dálnice. Díky za názory
pro tebe jak o mechanika to je jiste skvela cena dat pajdu za nejake tesneni do 15let stareho vraku...to ti verim.Ja na sve 745u vymenil uz asi vse,naposled ramena na predku,brzdy komplet,pred tmi altik vodou chlazeny,dynamic rive,rizeni,baterii,brzdove trubky,hlavvni brzdovy valec,oleje svicky civky a nevim co jeste...jak neco poladis,jine se vysere.Ted mi to huli,tak asi gufera.Pro tdickare-mame doma i 730d ae65,a tam se preventivne cely motor vymenil z GB auta,neco upadlo do sani...Jsou to sroty ty sedmy.
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Původně jsem Ti chtěl napsat co z toho je spotřebák a u nafty to co popisuješ je celkem známá věc (upadla vířivá klapka) ale zkrátím to:
Tak to prodej ať Ti stará chodí pěšky do shoppingparku, nebo ještě může jet mastnou tyčí tam, náklady na opravy zaplatí DPO a myslím že svého času jezdili zdarma. Hlavně že když se v sekci prodej prodává nějaká e60 545/550 tak tam vypisuješ ať si případní zájemci koupí sedmu.
Tak to prodej ať Ti stará chodí pěšky do shoppingparku, nebo ještě může jet mastnou tyčí tam, náklady na opravy zaplatí DPO a myslím že svého času jezdili zdarma. Hlavně že když se v sekci prodej prodává nějaká e60 545/550 tak tam vypisuješ ať si případní zájemci koupí sedmu.

Njn..investuj dvekila do stare sedmy za dva roky,jak ja .a pokacuj dal v chvaleni znacky.Ja spotrebu moc neresim,ale at to jezdi a nesere se...Mel jsem toho plno doma,540i,vselijake chrochtaky,ctyri V8, V12zadnou,ale to neva.Ma to kurva jezdit a ne furt neco.A me babe je uplne u pice kdyz jede do Tesca ze ji to huli,ale me se chce z toho blit............
jozin7:
bud mas chorobny štestí vybírat špatny auta, nebo to bude jinde. Ja resim, prakticky jen motor a prevodovku nic vic. Elektronika ok, zadny blikani a podobne.
Ja uz sem do X5 taky nasypal 150, ale nalital sem 75tis km. 7er asi 1500 a tam je stav po GO motoru suprovej.
To co popisujes ty, je jak kdyby jsi mel nejakyho Francouze. Kup Audi a nemusis se rozcilovat. Mam zásadu auto, který se začne srát, pryč s ním.
Hanz:
zrovna mel muj mechos na na servisu CRX Hondu, říkal, že tak dojebanej motor, kde musí nastavovat ručně vůle u ventilu (LPG), jako u Feldy, že ještě nikdy nevdiěl. CX5/3 tam stoji nonstop, pán plače kuli turbu, ramenům, zadna druhovyroba, masakr ceny.
JPN muze chtit sadomasochista, ktery vi co chce. LPG je do nicht dat prakticky nemozny, ty motory jsou vsechny stejny. Čest Subaru.
Ja zase vidim ten druhej tabor ne to pozlatko.
Jinak na 75tis km a 2T autu jsem menil jeden čep na předním ramenu, to je naprosto ideální, je vidět, že to má výdrž.
bud mas chorobny štestí vybírat špatny auta, nebo to bude jinde. Ja resim, prakticky jen motor a prevodovku nic vic. Elektronika ok, zadny blikani a podobne.
Ja uz sem do X5 taky nasypal 150, ale nalital sem 75tis km. 7er asi 1500 a tam je stav po GO motoru suprovej.
To co popisujes ty, je jak kdyby jsi mel nejakyho Francouze. Kup Audi a nemusis se rozcilovat. Mam zásadu auto, který se začne srát, pryč s ním.
Hanz:
zrovna mel muj mechos na na servisu CRX Hondu, říkal, že tak dojebanej motor, kde musí nastavovat ručně vůle u ventilu (LPG), jako u Feldy, že ještě nikdy nevdiěl. CX5/3 tam stoji nonstop, pán plače kuli turbu, ramenům, zadna druhovyroba, masakr ceny.
JPN muze chtit sadomasochista, ktery vi co chce. LPG je do nicht dat prakticky nemozny, ty motory jsou vsechny stejny. Čest Subaru.
Ja zase vidim ten druhej tabor ne to pozlatko.
Jinak na 75tis km a 2T autu jsem menil jeden čep na předním ramenu, to je naprosto ideální, je vidět, že to má výdrž.
jozin7 píše:Njn..investuj dvekila do stare sedmy za dva roky,jak ja .a pokacuj dal v chvaleni znacky.Ja spotrebu moc neresim,ale at to jezdi a nesere se...Mel jsem toho plno doma,540i,vselijake chrochtaky,ctyri V8, V12zadnou,ale to neva.Ma to kurva jezdit a ne furt neco.A me babe je uplne u pice kdyz jede do Tesca ze ji to huli,ale me se chce z toho blit............
Nech toho, tohle v sekte slyset nechteji....