Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e65 745i - kouří z výfuku jako Trabant

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Don
Registrovaný
Příspěvky: 2043
Registrován: stř 24.06.2009 00:00
Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou

#41 Příspěvek od Don »

Nevim ceho se furt bojis. Chovani automatu bylo stejne za me i za klimsona a jeste dlouho klidne bude. Olej to nezere a gufera drzi. To by sis nemohl koupit nikdy nic ani noveho ;)
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
zzeli
Registrovaný
Příspěvky: 765
Registrován: čtv 26.12.2013 01:00

#42 Příspěvek od zzeli »

Anebo udelej gufera, prevodovku a pak to prodej :D
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

#43 Příspěvek od Jaris330D »

Ja jsem byl vzdycky ze vseho vykuleny. Pred tydnem jsem mel zvedle auto a soused se divil, proc se v tom vrtam. Tak jsem mu rikal, ze potrebuju vymenit brzdove desticky, on na ne mrkl a rika. Ty vole, na to najedes jeste 2000 km a s tvim najezdem to budes menit na jare :-) . Ale stejne je vymenim, az bude vic casu, nerad bych zkurvil kotouce.
Mafa
Registrovaný
Příspěvky: 115
Registrován: ned 05.11.2006 01:00

#44 Příspěvek od Mafa »

Zdravim.
Chtěl bych se zeptat pro kolegu co má 745i, 210tis. km, má v háji gufera jinak na motoru nikde nic neteče a není problém, při delších cestách nic nekouří ani olej nebere, při popojížďkách něco oleje vezme a zakouří a předchozí majitel tam lil dle jeho slov 10w-40 a nyní ho čeká výměna, je lepší pokračovat v té 10w nebo tam dát raději 5W-40 který je všemi doporučený? jen se bojí toho aby někde po tom přechodu na 5W nezačlo někde něco téct. A co 5W-50 pro tento motor, je to vhodný? - jezdí s tím cca 80% delší trasy a dálnice. Díky za názory
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#45 Příspěvek od JaraX »

a proč ty gufera neudělá?

určitě at zustane na 10W40, pokud to jezdí na 10W40 a kouří tak na 5W40 to bude ještě mnohem horší.
Mafa
Registrovaný
Příspěvky: 115
Registrován: ned 05.11.2006 01:00

#46 Příspěvek od Mafa »

Díky za odpověď
Gufera nechce dělat samostatně, chce to časem přetěsnit celé komplet, až třeba začne téct trubka. Tohle je zatím jediný problém a tolik ho neomezuje, protože většina jeho jízd jsou dálky, takže to kouří málokdy a za půl roku dolil asi 1l oleje.
jozin7
Registrovaný
Příspěvky: 498
Registrován: ned 19.07.2009 00:00
Bydliště: od Ostravy

#47 Příspěvek od jozin7 »

Taky mi to tad zaclo hulit,najeto dve kila,a taky jsem znechucen......Jak pise kolega 745i-najeto par km a furt neco....Mrdat asi uz cele bmw a slavne V8 vnem. 8O
pGb
Registrovaný
Příspěvky: 516
Registrován: pon 29.09.2014 00:00

#48 Příspěvek od pGb »

najeto par km, ale stáří těch platových těsnění je kolik let za krutých teplot ...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#49 Příspěvek od JaraX »

spíš problém je s 5W30 která niči gufera, mě teda u top class nepřijde žadná hruza dát jednou za 10 let 50k za přetěsněnní
jozin7
Registrovaný
Příspěvky: 498
Registrován: ned 19.07.2009 00:00
Bydliště: od Ostravy

#50 Příspěvek od jozin7 »

pro tebe jak o mechanika to je jiste skvela cena dat pajdu za nejake tesneni do 15let stareho vraku...to ti verim.Ja na sve 745u vymenil uz asi vse,naposled ramena na predku,brzdy komplet,pred tmi altik vodou chlazeny,dynamic rive,rizeni,baterii,brzdove trubky,hlavvni brzdovy valec,oleje svicky civky a nevim co jeste...jak neco poladis,jine se vysere.Ted mi to huli,tak asi gufera.Pro tdickare-mame doma i 730d ae65,a tam se preventivne cely motor vymenil z GB auta,neco upadlo do sani...Jsou to sroty ty sedmy.
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

#51 Příspěvek od TANN3R »

Ze zvědavosti, co pro tebe teda není šrot? Vše, co si vypsal, krom DD, musíš udělat postupně na každém 10 let starém autě.
Uživatelský avatar
vlastnemec
Registrovaný
Příspěvky: 1627
Registrován: stř 16.03.2011 01:00
Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)

#52 Příspěvek od vlastnemec »

Původně jsem Ti chtěl napsat co z toho je spotřebák a u nafty to co popisuješ je celkem známá věc (upadla vířivá klapka) ale zkrátím to:

Tak to prodej ať Ti stará chodí pěšky do shoppingparku, nebo ještě může jet mastnou tyčí tam, náklady na opravy zaplatí DPO a myslím že svého času jezdili zdarma. Hlavně že když se v sekci prodej prodává nějaká e60 545/550 tak tam vypisuješ ať si případní zájemci koupí sedmu. :D
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

#53 Příspěvek od TANN3R »

Lepší bude za tu cenu koupit holou Fábku v novotě. Po půl roce pochopíš, proč někdo ještě rád přetěsní motor za 50 u starého vraku :D
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#54 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

Tak na druhou stranu u takovy Hondy ani nevis, ze je něco jako servis, ze je třeba porad řešit nejaky vule, motor, ramena, ... ale to zas jinde jsme, to je jina vesnice :-)
mam Bmw rad, ale spolehlivost/výdrž dílů není úplně silnou stránkou firmy :-)
“Ability is what you're capable of doing.”
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

#55 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

a proto vsichni zahodte ty podelany vrtule a šup na Hondu, to je prim v tomto segmentu, pro ni 400tis km bez repase motoru je normalni vec.
Stejne jste tady vsichni idi..... ze mate E65 potazmo jeste X5, takova Fabka nebo VVTi to je proste jina liga :)
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#56 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

Tak na druhou stranu u takovy Hondy ani nevis, ze je něco jako servis, ze je třeba porad řešit nejaky vule, motor, ramena, ... ale to zas jinde jsme, to je jina vesnice :-)
mam Bmw rad, ale spolehlivost/výdrž dílů není úplně silnou stránkou firmy :-)
“Ability is what you're capable of doing.”
jozin7
Registrovaný
Příspěvky: 498
Registrován: ned 19.07.2009 00:00
Bydliště: od Ostravy

#57 Příspěvek od jozin7 »

Njn..investuj dvekila do stare sedmy za dva roky,jak ja .a pokacuj dal v chvaleni znacky.Ja spotrebu moc neresim,ale at to jezdi a nesere se...Mel jsem toho plno doma,540i,vselijake chrochtaky,ctyri V8, V12zadnou,ale to neva.Ma to kurva jezdit a ne furt neco.A me babe je uplne u pice kdyz jede do Tesca ze ji to huli,ale me se chce z toho blit............
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

#58 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

jozin7:
bud mas chorobny štestí vybírat špatny auta, nebo to bude jinde. Ja resim, prakticky jen motor a prevodovku nic vic. Elektronika ok, zadny blikani a podobne.
Ja uz sem do X5 taky nasypal 150, ale nalital sem 75tis km. 7er asi 1500 a tam je stav po GO motoru suprovej.
To co popisujes ty, je jak kdyby jsi mel nejakyho Francouze. Kup Audi a nemusis se rozcilovat. Mam zásadu auto, který se začne srát, pryč s ním.

Hanz:
zrovna mel muj mechos na na servisu CRX Hondu, říkal, že tak dojebanej motor, kde musí nastavovat ručně vůle u ventilu (LPG), jako u Feldy, že ještě nikdy nevdiěl. CX5/3 tam stoji nonstop, pán plače kuli turbu, ramenům, zadna druhovyroba, masakr ceny.
JPN muze chtit sadomasochista, ktery vi co chce. LPG je do nicht dat prakticky nemozny, ty motory jsou vsechny stejny. Čest Subaru.
Ja zase vidim ten druhej tabor ne to pozlatko.
Jinak na 75tis km a 2T autu jsem menil jeden čep na předním ramenu, to je naprosto ideální, je vidět, že to má výdrž.
tesil
Registrovaný
Příspěvky: 276
Registrován: pon 21.07.2008 00:00

#59 Příspěvek od tesil »

jozin7 píše:Njn..investuj dvekila do stare sedmy za dva roky,jak ja .a pokacuj dal v chvaleni znacky.Ja spotrebu moc neresim,ale at to jezdi a nesere se...Mel jsem toho plno doma,540i,vselijake chrochtaky,ctyri V8, V12zadnou,ale to neva.Ma to kurva jezdit a ne furt neco.A me babe je uplne u pice kdyz jede do Tesca ze ji to huli,ale me se chce z toho blit............


Nech toho, tohle v sekte slyset nechteji....
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

#60 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

tesil:
není to tím, že ta Vaše sekta nechce slyšet ty lidi co jsou mimo Vaše mamony ?
aha ..... takhle se na to dívat to je ale hnus co :)
Odpovědět