
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Výkon 328, úpravy
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 784
- Registrován: stř 27.02.2008 01:00
- Bydliště: J.Hradec/Praha Modřany
- Kontaktovat uživatele:
Zdravím taky přihodím svojí trošku do mlýna,omlouvám se,jestli se budu opakovat,ale vše v tomto tématu jsem ještě nepřečtl.Takže na tohle jsem narazil
je to prakticky nasazení sání jako mám M3 na ostatní motory(na 1 válec,1 klapka) http://www.dbilas.com/dbilas_eng/index.htm
Ted jde o to,jestli se za tu cenu vyplatí,protože se výkonově motor dostane asi na stejné hodnoty jak se sáním z M50B25.
Ale vypadá to suprově.
je to prakticky nasazení sání jako mám M3 na ostatní motory(na 1 válec,1 klapka) http://www.dbilas.com/dbilas_eng/index.htm
Ted jde o to,jestli se za tu cenu vyplatí,protože se výkonově motor dostane asi na stejné hodnoty jak se sáním z M50B25.
Ale vypadá to suprově.
Ja bych rek, ze tyhle upravy nemaj cenu, nebot se musi koupit jednak sani, jednak nejlepe i pridat nasavani az dolu do narazniku a jednak optimalizovat palivovou mapu a idealne i svody s vyfukem. Kdyz vymenis jen sani z vetsimi dirami z M50ky, tak budes mit par koniku navic, ale potratis na kroutaku...a na ten vsichni v naproste vetsine jezdime...ve vysledku se ti bude zdat, ze to jede stejne nebo hru. Uprava M52 solidni vcetne vyse uvedenych veci vyjde na neco okolo 50k.
Jikož nejsem oprávněn vkládat nové téma do této sekce tak to vložím sem. V podstatě je to k tématu.
Řešil někdo z vás odstranění nálitků před ventilovými vodítky v sacích kanálech u tohoto motoru? Jde mi o to jestli to lze udělat, nebo je pod tím nějaký kanál. Nerad bych se někam probrousil.
díky
http://ukazto.com/?id=8337800&klic=O3c6tBvu&overall=1
Řešil někdo z vás odstranění nálitků před ventilovými vodítky v sacích kanálech u tohoto motoru? Jde mi o to jestli to lze udělat, nebo je pod tím nějaký kanál. Nerad bych se někam probrousil.
díky
http://ukazto.com/?id=8337800&klic=O3c6tBvu&overall=1
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 5
- Registrován: pon 15.06.2009 00:00
Tady jsem našel jeden zajímavý "dobový" test všech motorizací.
Jsou tam hodnoty výkonu z brzdy.
Hlavně pro ty co říkají že 323 má "jen" 170 koní,a že mezi 325 A 328 není rozdíl ve výkonu.
320 153ps/5970ot 198nm/4170
323 186ps/5210ot 263nm/4300
328 207ps/5220ot 289nm/4270
Jsou tam hodnoty výkonu z brzdy.
Hlavně pro ty co říkají že 323 má "jen" 170 koní,a že mezi 325 A 328 není rozdíl ve výkonu.

320 153ps/5970ot 198nm/4170
323 186ps/5210ot 263nm/4300
328 207ps/5220ot 289nm/4270
- Přílohy
-
- test.JPG (92.67 KiB) Zobrazeno 6848 x
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
patres píše:Zdravim, vie mi niekto poradit? Mam motor M52B28 a sanie M50 ale z 325i bez vanosovej.
Vie mi niekto dat presny navod ako to prehodit? Za kazdu radu budem vdacny.
Vlevo nahoře je tlačítko Hledat. Až ho použiješ, najdeš třeba: http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=68063
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 201
- Registrován: úte 18.12.2007 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
na zahraničních forech jsem našel, že výměna sání za M50B25TU jde jenom u M52B28, tedy u jednovanosu, u dvojitého vanosu (M52B25TU) to PREJ nejde - tady na foru jsem o tom ale nic nenašel... nezkoumal jste to někdo?
http://forum.bmw5.co.uk/topic/36997-m50-inlet-manifold-conv-for-my-528/#entry379822
http://forum.bmw5.co.uk/topic/15695-m52-manifold-upgrade/#entry170463
tady ten maník porovnává M52 s M54 která má vybrání i do rohů, ale otázkou je, jak přesně vypadá hlava... aby tam nevznikaly turbulence...
http://forum.bmw5.co.uk/topic/58265-project-e39-5er-little-update/?p=614379
Net.
http://forum.bmw5.co.uk/topic/36997-m50-inlet-manifold-conv-for-my-528/#entry379822
http://forum.bmw5.co.uk/topic/15695-m52-manifold-upgrade/#entry170463
tady ten maník porovnává M52 s M54 která má vybrání i do rohů, ale otázkou je, jak přesně vypadá hlava... aby tam nevznikaly turbulence...
http://forum.bmw5.co.uk/topic/58265-project-e39-5er-little-update/?p=614379
Net.
Nazdar našel jsem něco takového co nato říkáte je to to samy jako M50 sani nebo lepší?
http://www.auto-ksport.cz/cz799--alpina-saci-trakt.html
A pak by mně zajímalo jak se dá udělat z m52b28 tří-litr a co vše by to chtělo udělat..
http://www.auto-ksport.cz/cz799--alpina-saci-trakt.html
A pak by mně zajímalo jak se dá udělat z m52b28 tří-litr a co vše by to chtělo udělat..
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Možná o něco lepší bude, může mít větší škrtící klapku.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 34
- Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Macek_One píše:Nazdar našel jsem něco takového co nato říkáte je to to samy jako M50 sani nebo lepší?
http://www.auto-ksport.cz/cz799--alpina-saci-trakt.html
A pak by mně zajímalo jak se dá udělat z m52b28 tří-litr a co vše by to chtělo udělat..
dej vnitrnosti z z nejake B30 nebo to vice vrtni a kupsi novy pisty s vrtanim treba 87