Poškození pístů i válců je velké, nicméně se stalo při montáži LPG kdy blbě navrtali sání a kusy nálitků (cca 20x5x5 mm), které usměrňují proudění byly
nasáty. Pár těch kousků se ještě našlo. Nevím kolik jsi na LPG
najezdil ale pokud se to neprojevilo do teď tak to bude nadále
stejné.
Pro informaci dodavam, ze lpg je tam pres dva roky a hodne hodne kilometru

Take to vysvetluje proc jsem byl ochoten jit do opravy jen vody, protoze predtim auto jezdilo naprosto bez problemu nekolik tisic km v mych rukou. Ostatne i sam Huska me ubezpecil, pisemne, ze se to bude chovat stejne tak jako predtim ... Verim odbornikum, nemam duvod neverit. Neakceptuji, ze to ted bude nekdo svadet na vec, o ktere mi predtim rekl, ze bude v pohode

Pokud by to tedy bylo tak jak ty pises, ze za prasknuti tesneni muze prunik oleje, tak by to znamenalo, ze se to nestalo od plynu pred vice jak 2ma lety a nekolika desitky tisic km, ale ze se to muselo stat mnohem pozdeji, blize vzniku zavady. Samo od sebe se takovato vec nestane. Z toho by ale nutne plynulo, ze by nekdo musel udelat nejaky zvlastni zasah ... tak to by me pak zajimalo kdo to mohl byt ...
jen tak na okraj, auto predtim nikdy nezralo olej ... a nezere ani ted
