Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Že by servo pumpa či jen málo oleje? BMW E36

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Spajky
Registrovaný
Příspěvky: 2549
Registrován: ned 29.05.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od Spajky »

Jo tak to vypadá lehoučce, to udělám hned zejtra :)
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#22 Příspěvek od radokrno »

je možný že mám málo servo oleje nebo že je starej,,nic zkusil bych ho vyměnit ,ale nevim kde ho vypustit či jak,poloha klíčku..a jak změřit že ho je dost,,taky jsem slyšel že po výměně může jít do háje celý servo ..právě jak je tam to starší a dá se nový ,řidčí,a pumpa to nedá..???děkuji za radu
liza
Registrovaný
Příspěvky: 407
Registrován: sob 23.08.2008 00:00
Bydliště: Rakovník, Liberec

#23 Příspěvek od liza »

mám taky problém, mě se začíná ozývat skřípání, ale až když jdu volantem fakt na doraz. Přitom pootočím fakt třeba jen o milimetr zpět a nic, co tam může být špatně :?:
_peper
Registrovaný
Příspěvky: 2830
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od _peper »

liza píše:mám taky problém, mě se začíná ozývat skřípání, ale až když jdu volantem fakt na doraz. Přitom pootočím fakt třeba jen o milimetr zpět a nic, co tam může být špatně :?:

Místo pěkného červeného oleje, černá břečka nebo málo oleje v nádobce. Popřípadě kombinace obojího ;)
liza
Registrovaný
Příspěvky: 407
Registrován: sob 23.08.2008 00:00
Bydliště: Rakovník, Liberec

#25 Příspěvek od liza »

_peper píše:
liza píše:mám taky problém, mě se začíná ozývat skřípání, ale až když jdu volantem fakt na doraz. Přitom pootočím fakt třeba jen o milimetr zpět a nic, co tam může být špatně :?:

Místo pěkného červeného oleje, černá břečka nebo málo oleje v nádobce. Popřípadě kombinace obojího ;)

8O a jak to že to normálně neskřípe, jen když je to na doraz?
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Doraz je odvzdušňovací poloha...
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#27 Příspěvek od radokrno »

já třeba přesně nevim zda-li je to servo nebo ne,ale tipuju že jo servo olej jsem měl černej jak hovado tak jsem nalil červenej VAT oil ATF...no je to lepčí ale stejně to po zapnutí světel výstražných světel mlhovek a stahování okýnek začně skřehotat..prostě s větším odběrem větší skřehot...při velmi nízkých otáčkach ve vyšších nad 700 to nedělá..?může to být servo nebo jen ložisko na servu ...
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#28 Příspěvek od radokrno »

mám možnost koupit servo pumpu za 2700,,je to dobrá cena za funglovku..?
liza
Registrovaný
Příspěvky: 407
Registrován: sob 23.08.2008 00:00
Bydliště: Rakovník, Liberec

#29 Příspěvek od liza »

na kolik vyjde výměna servo oleje? kolik se tam vejde litrů?
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#30 Příspěvek od radokrno »

řekl bych že víc jak 2 litry se tam nevejde,,,cca do 700 stovek..
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#31 Příspěvek od Killca »

vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#32 Příspěvek od radokrno »

radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#33 Příspěvek od radokrno »

a kdepak je ten výpustný ventil či šroubek??
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#34 Příspěvek od Killca »

osobne to vypoustim sroubkem, ke kteremu je silenej pristup, primo na rizeni, takovej malinkej uprostred na strane smerem k zadku auta
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#35 Příspěvek od radokrno »

no takže jednodušší je to prostě povolit u čerpadla v místě připojení hadice.. NECHAT TO VYTÝCT PLUS TROCHU KROUTIT VOLANTEM,, to i s nastartovaným motorem?????
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#36 Příspěvek od Killca »

mluvil jsem o sroubku na rizeni dole, na te trubce, co z ni vedou tycky rizeni a na konci cepy rizeni do uchyceni kola

ted uz si nevzpomenu, ale nechat vytect, co pujde a protocit volantem do krajnich poloh bez motoru (myslim, ale uz nevim), osobne bych to udelal bez motoru, protoze by jinak ustroji bezelo na sucho si myslim, pak zasroubovat, nalejt novej olej, parkrat protocit a pak na nastartovat, s tim, ze stale sledovat hladinu kapaliny a stale dolivat
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
dell
Registrovaný
Příspěvky: 368
Registrován: ned 02.04.2006 00:00
Bydliště: Stříbro

#37 Příspěvek od dell »

Osobně jsem tento týden měnil olej v servu a byl to horor. Sundat spodní kryt motoru protože jsem se na žádné šrouby nedostal (318tds). Vysál jsem olej z nádobky, povolil jsem přívod a odvod do řízení, nechal vytéct a otočil několikrát do krajních poloh. Nalil jsem olej, opět několikrát do krajních poloh nastartoval a nechal běžet asi 5min na volnoběh a poté dolil olej, celkem i s výměnou zhruba 0,9l. Při tom volnoběhu byl slišet doce divnej hluk nebo zvuk nevím jak bych to popsal který postupně mizel. Vyjel jsem z garáže abych všechen bordel po sobě uklidil. A teď k tomu hororu. Když jsem chtě opět do garáže zajet tak po nastartování velká rána a přetrhl se pěti řádkový řemen a ulítlo ložisko co je vedle napínáku. Nenašel jsem nic co by mohlo být příčinou že by řemen prasknul (nebyl tam dlouho). Mám dvě teorie proč řemen prasknu, jedna že šroub který drží to ložisko byl moc utaženej a časem se přetrhl a druhá jesli se čerpadlo pro servo nemohlo po výměně oleje na krátko zaseknout. Má někdo ještě jinou teorii.
wiky69
Registrovaný
Příspěvky: 171
Registrován: sob 07.08.2010 00:00
Bydliště: Praha

#38 Příspěvek od wiky69 »

tak sem se o to dneska taky pokusil, ale misto udavaneho 1,2litru z toho vyteklo lehce prez pul litra. to sem kroutil volantem podle rad. pak sem dolil novy a zase kroutil tam a z5 jako idiot, nastartoval a chudak auto řvalo jak male dite... nevim co to bylo, jestli moc vzduchu. za nejakou chvili to přestalo, ale furt je to slyset trochu. no neni to jako dřív s tou určitě původní břečkou co tam byla. a tak by me zajimalo, co si myslite o teorii, kterou sem tu nekde cetl, ze kdyz do toho stareho cerpadla nalejem novej olej, ze to nebude delat dobrotu... nevim
Fatal Design
Registrovaný
Příspěvky: 2414
Registrován: pát 21.11.2003 01:00
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

#39 Příspěvek od Fatal Design »

A ja jaj ... taky mě to čeká ....

To ATFko tam má být Dextron II, nebo IID, nebo je to jedno ?
wiky69
Registrovaný
Příspěvky: 171
Registrován: sob 07.08.2010 00:00
Bydliště: Praha

#40 Příspěvek od wiky69 »

radokrno píše:no takže jednodušší je to prostě povolit u čerpadla v místě připojení hadice.. NECHAT TO VYTÝCT PLUS TROCHU KROUTIT VOLANTEM,, to i s nastartovaným motorem?????



vubec kamo!! zadřeš to čerpadlo! ani kdyz dolijes tak hned nestartuj a nekolikrat zatoč z leva doprava, nez se do čerpadla dostane olej
Odpovědět