Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Sachs, nebo Bilstein?

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
ARMAN
Registrovaný
Příspěvky: 1429
Registrován: ned 29.01.2006 01:00
Bydliště: la Praga

#41 Příspěvek od ARMAN »

ano na snižene pružiny se ma davat b8 ale tak na mtech vyšku ne až na podlahu, u hodně sniženeho auta je b8 ve předu nahovno jelikož u předniho tlumiče( oba b8 a b6 ) doraz je zabudovany do tlumiče takže nejde zkratit jinak než ve fabrice a bude to mlatit až na doraz na každe diře, cena b8 by měla byt cca stejna jak za b6
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#42 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Jo díky, tak jsem už zjistil co Bilstein pro M-technik vyrábí:

http://web1.carparts-cat.com/default.as ... 018&12=130
Uživatelský avatar
paveld
Registrovaný
Příspěvky: 3141
Registrován: pát 25.05.2007 00:00
Bydliště: Praha-západ
Kontaktovat uživatele:

#43 Příspěvek od paveld »

To jsem netušil že B4 mají i verzi pro M-podvozek 8O
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#44 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

No právě.. :roll:
Aby to bylo pestřejší, tak B6/B8 jsou ještě v provedení "jedna trubka" a "dvě trubky", cenově je dražší ten monotube.

Tak jestli chápu vaše rady a co tam píšou, na snížení -30 dopředu (což je o chlup víc jako M-tech) je lepší už B8, než B6 jo? By mě jen zajímalo o kolik je vlastně zkrácenej.
ARMAN
Registrovaný
Příspěvky: 1429
Registrován: ned 29.01.2006 01:00
Bydliště: la Praga

#45 Příspěvek od ARMAN »

b8 je na zkracene pružiny, b6 je tvrdy tlumič na standardni pružiny, pokud hodně snižuješ kup si koni nebo sachse
Odpovědět