Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
DPF 530d E60
Tak jen stručně co se stane, když už je filtr v nic moc kondici a auto je chipnutý.
Filtr normálně chytnul, protavil obal a shořel, to ja to vypadá uvnitř budu vědět během víkendu, z výfuku létaly uplně bílé kusy popela.
Nejvíc mě na tom zaráží, že auto nenahlásilo jedinou chybu, o DPF nic, auto normálně jede dál, jako by nic, to že to málem shořelo, řj vůbec neřeší, nebýt toho bílého prachu za námi, člověk by vůbec nic nevěděl. To je hustý.
Pak na diag. samozřejmě asi 8 chyb ohledně DPF, ale všechny jdou normálně máznout a auto jede normálně. Jen jedna chyba pořád zůstává, a ta už tam byla i předtím a máznout nikdy nešla, je to pořád ta 452A.
Filtr normálně chytnul, protavil obal a shořel, to ja to vypadá uvnitř budu vědět během víkendu, z výfuku létaly uplně bílé kusy popela.
Nejvíc mě na tom zaráží, že auto nenahlásilo jedinou chybu, o DPF nic, auto normálně jede dál, jako by nic, to že to málem shořelo, řj vůbec neřeší, nebýt toho bílého prachu za námi, člověk by vůbec nic nevěděl. To je hustý.
Pak na diag. samozřejmě asi 8 chyb ohledně DPF, ale všechny jdou normálně máznout a auto jede normálně. Jen jedna chyba pořád zůstává, a ta už tam byla i předtím a máznout nikdy nešla, je to pořád ta 452A.
- Přílohy
-
- IMG_20130417_130943e.jpg (177.91 KiB) Zobrazeno 201 x
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Kontaktovat uživatele:
kornout píše:Tak jen stručně co se stane, když už je filtr v nic moc kondici a auto je chipnutý.
Filtr normálně chytnul, protavil obal a shořel, to ja to vypadá uvnitř budu vědět během víkendu, z výfuku létaly uplně bílé kusy popela.
Nejvíc mě na tom zaráží, že auto nenahlásilo jedinou chybu, o DPF nic, auto normálně jede dál, jako by nic, to že to málem shořelo, řj vůbec neřeší, nebýt toho bílého prachu za námi, člověk by vůbec nic nevěděl. To je hustý.
Pak na diag. samozřejmě asi 8 chyb ohledně DPF, ale všechny jdou normálně máznout a auto jede normálně. Jen jedna chyba pořád zůstává, a ta už tam byla i předtím a máznout nikdy nešla, je to pořád ta 452A.
tak přesně to se mi stalo taky.. myslel jsem že mi odešlo turbo, auto sem odvez ke známýmu, vyndal se dpf a kompletně vejfuk a kouklo se na turbo..
nemáš náhodou prasklý svody, u mě to bylo možná i malinko způsobený tim..
Jendix píše:kornout píše:Tak jen stručně co se stane, když už je filtr v nic moc kondici a auto je chipnutý.
Filtr normálně chytnul, protavil obal a shořel, to ja to vypadá uvnitř budu vědět během víkendu, z výfuku létaly uplně bílé kusy popela.
Nejvíc mě na tom zaráží, že auto nenahlásilo jedinou chybu, o DPF nic, auto normálně jede dál, jako by nic, to že to málem shořelo, řj vůbec neřeší, nebýt toho bílého prachu za námi, člověk by vůbec nic nevěděl. To je hustý.
Pak na diag. samozřejmě asi 8 chyb ohledně DPF, ale všechny jdou normálně máznout a auto jede normálně. Jen jedna chyba pořád zůstává, a ta už tam byla i předtím a máznout nikdy nešla, je to pořád ta 452A.
tak přesně to se mi stalo taky.. myslel jsem že mi odešlo turbo, auto sem odvez ke známýmu, vyndal se dpf a kompletně vejfuk a kouklo se na turbo..
nemáš náhodou prasklý svody, u mě to bylo možná i malinko způsobený tim..
Nene, jen shořel komplet DPF, je v něm díra jak po kryse a celá keramika prošla výfukem. Turbu nic není. Kdyby lehlo turbo, tak je všude olej. Prostě přicpanej filtr a hodně nafty= vysoká teplota plynů. Jen blbý, že auto nic nenahlásilo a nechalo to dojít až sem. Dám sem pak foto toho DPF.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Kontaktovat uživatele:
kornout píše:Jendix píše:kornout píše:Tak jen stručně co se stane, když už je filtr v nic moc kondici a auto je chipnutý.
Filtr normálně chytnul, protavil obal a shořel, to ja to vypadá uvnitř budu vědět během víkendu, z výfuku létaly uplně bílé kusy popela.
Nejvíc mě na tom zaráží, že auto nenahlásilo jedinou chybu, o DPF nic, auto normálně jede dál, jako by nic, to že to málem shořelo, řj vůbec neřeší, nebýt toho bílého prachu za námi, člověk by vůbec nic nevěděl. To je hustý.
Pak na diag. samozřejmě asi 8 chyb ohledně DPF, ale všechny jdou normálně máznout a auto jede normálně. Jen jedna chyba pořád zůstává, a ta už tam byla i předtím a máznout nikdy nešla, je to pořád ta 452A.
tak přesně to se mi stalo taky.. myslel jsem že mi odešlo turbo, auto sem odvez ke známýmu, vyndal se dpf a kompletně vejfuk a kouklo se na turbo..
nemáš náhodou prasklý svody, u mě to bylo možná i malinko způsobený tim..
Nene, jen shořel komplet DPF, je v něm díra jak po kryse a celá keramika prošla výfukem. Turbu nic není. Kdyby lehlo turbo, tak je všude olej. Prostě přicpanej filtr a hodně nafty= vysoká teplota plynů. Jen blbý, že auto nic nenahlásilo a nechalo to dojít až sem. Dám sem pak foto toho DPF.
to je fakt divný, minimálně hlášku o přicpanim filtru by to hodit mělo. já právě tenkrát auto ještě chcípnul, takže to nepokračovalo dál, podchytil jsem to v začátku, po vyndání bylo ale filtru vidět, že některý kanálky jsou malinko spečený a začalo to kouřit skrz.
jinak turbo by se projevilo podobně.. ale je fakt že by to asi člověk poznal předem na hadicích od sání..
jinak je možný, že jsi měl zároveň nějak pošahaný čidlo tlaku před filtrem.. jeden člověk mi tvrdil že občas odejde díky špatnýmu dpf.
předpokládám že máš předfacelift, tam je to s tou diagnostikou trochu horší, novější ročníky maji čidlo i za filtrem, pak by to už asi nějakou chybu vyhodilo..
Ne, mám facelift 173kW. V řj pak chyb jak máku, ale nic to řidiči nehlásilo. Stalo se to při plný palbě a podle mě to byla otázka chvíle, než to shořelo. Čidla vypadaj vizuálně OK, turbo taky OK. Uvidím ještě co mi řeknou u bmw, co to je za chybu, třeba bylo jedno čidlo KO, nevím co je to ta 452A chyba. První co jsem si právě myslel, že je chycený turbo, tak jsem vyskočil a hned čichnul k výfuku, jestli necítím olej. Jak by odešlo turbo, tak by jsi cítil intezvině spálenej olej.
- Přílohy
-
- IMG_20130420_092000e.jpg (156.74 KiB) Zobrazeno 264 x
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Kontaktovat uživatele:
Nemyslim si že by od toho auto chytlo. Na to je vejfuk moc dobře izolovanej. To je pravděpodobnější že by auto chytlo od prasklejch svodů (což by se u 170kW verze už stát nemělo).
jinak ta chyba je podle těchto stránek něco s DPF:
http://www.bmwland.co.uk/forums/viewtop ... 5&t=118372
jinak ta chyba je podle těchto stránek něco s DPF:
http://www.bmwland.co.uk/forums/viewtop ... 5&t=118372
Jendix píše:Nemyslim si že by od toho auto chytlo. Na to je vejfuk moc dobře izolovanej. To je pravděpodobnější že by auto chytlo od prasklejch svodů (což by se u 170kW verze už stát nemělo).
jinak ta chyba je podle těchto stránek něco s DPF:
http://www.bmwland.co.uk/forums/viewtop ... 5&t=118372
No ta izolace co je mezi výfukem a kastlí nevypadala nějak přesvědčivě, navíc to speklo kabel od čidla zpátečky.
Na tu chybu jsem koukal už prvně, to vím, že je to něco s DPF, ale co přesně je ve hvězdách

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Kontaktovat uživatele:
kornout píše:Jendix píše:Nemyslim si že by od toho auto chytlo. Na to je vejfuk moc dobře izolovanej. To je pravděpodobnější že by auto chytlo od prasklejch svodů (což by se u 170kW verze už stát nemělo).
jinak ta chyba je podle těchto stránek něco s DPF:
http://www.bmwland.co.uk/forums/viewtop ... 5&t=118372
No ta izolace co je mezi výfukem a kastlí nevypadala nějak přesvědčivě, navíc to speklo kabel od čidla zpátečky.
Na tu chybu jsem koukal už prvně, to vím, že je to něco s DPF, ale co přesně je ve hvězdách
já jsem předtim přehlídnul tu fotku, tak od tohodle by to fakt chytnou mohlo.. .
v mym případě to jen připeklo filtr, obal přežil.. myslim že v obou případech je to dáno chipem, jezdim ted přechodně bez filtru a auto hlavně v nižších otáčkách občas pěkně zakouří.. pak se neni čemu divit že má filtr co dělat
u toho shorelyho dpf... me prijde ze to je chyba cipu...
spousta lidi při tom cipovani uz instinktivne ma dpf odstranene protože pocita s tim ze "tuner" uz ho tam nemá... a následky neresi... spis naopak v tom vidi prinos majiteli... protože pokud by (a kor u pofaceliftu) by naskočila jedina chyba dpf tak by ti okamzite na budikach i idrave svitila particulate filter zavada...
na druhou stranu dpf filry delam celkem často, odstraneni, odkodovani i cisteni... a auto s ucpanym filtrem proste nejede... uz s nejakym 70% zaplnenimje to lina ves....
ono jen jestli ten ciptjuunink nemá trochu prehnany davky nafty když jedes pilu aby nehořela prave v tom filtru (kterej je sdilenej s katalyzátorem...
spousta lidi při tom cipovani uz instinktivne ma dpf odstranene protože pocita s tim ze "tuner" uz ho tam nemá... a následky neresi... spis naopak v tom vidi prinos majiteli... protože pokud by (a kor u pofaceliftu) by naskočila jedina chyba dpf tak by ti okamzite na budikach i idrave svitila particulate filter zavada...
na druhou stranu dpf filry delam celkem často, odstraneni, odkodovani i cisteni... a auto s ucpanym filtrem proste nejede... uz s nejakym 70% zaplnenimje to lina ves....
ono jen jestli ten ciptjuunink nemá trochu prehnany davky nafty když jedes pilu aby nehořela prave v tom filtru (kterej je sdilenej s katalyzátorem...
hele mám facelift a chyba v řj 452A už byla, i drive, ani budíky nic nehlásily do poslední chvíly, vlastně auto nenapsalo vůbec nic, jen pak diagnostikou.
Samo že tam je přidáno na naftě, to je logický, ale ten filtr podle mě už nemohl být uplně OK, když tam byla ta chyba.
DPF v softu vyplý není, to budu dělt až pozítří.
Samo že tam je přidáno na naftě, to je logický, ale ten filtr podle mě už nemohl být uplně OK, když tam byla ta chyba.
DPF v softu vyplý není, to budu dělt až pozítří.
kornout píše:Ještě mě napadla jedna věc, v autě byly KO 3 hžavičky, nemůže ta závada být spojená s tím. Některý Mercedesy třeba s vadnou hžavičkou nespustí regeneraci, nevím jak je to u BMW.
Žhavičky by na to neměly mít logicky snad vliv-mají jinou funkci...A jak si dlouho jezdil s tou chybou a "ignoroval" ji?
EX:E36 318-320i,E46 320d,E60 530d mpaket komplet...teď Mustang 5.0 GT...k tomu na "zimu" X3 3.0i