

patras píše:George_D píše:O co jde, jednou jsou tu jedny pravidla tak bych se jich držel. Tím nechci říct že jsem proti někomu zaujatej, ale povolí se jednomu a bude tu další. Pokud sežene osobní sponzory tak no problem
kdyz sezene sponzora tak bych mu podekoval ... spousta kluku nabidla slevy pro cleny coz je svym zpusobem taky sponzorstvi ... a zaplatili .. takze jak zpival buldog ... zakon a pravo pro vsechny stejny a uz zadny vyhody pro parazity cerny .....
stealth píše:Rozum a chtíč nemohou být v opozici natrvalo !
http://cs.wikipedia.org/wiki/Rozum_a_cht%C3%AD%C4%8D
http://www.rozumachtic.com/images/nekonecny.gif
ber na vedomi smajly:)pryfish píše:Slavisimo píše:no tak pryfish nechces byt svine ale ses svine a sme na stejny lodi jestlise nepletu...![]()
pravidla jsou od toho aby se porusovaly
![]()
Od toho aby se porusovaly?tak to mas smulu protoze ty je asi tezko porusis kdyz nebudou chtit ostatni
nejak moc riskujes na to ze si prisel prosit o almuznu
Jawak píše:Co to tady čtu
Příklad jak jsem se k BMW dostal třeba já a vem si z toho ponaučení![]()
Když mě bylo 14 tak jsem začínal na Fechtlovi, pak za pár měsíců 250/353 kejvačka (1958) a byl jsem štěstím bez sebe. Později následovala 350/354 (1957), pak 150/355 (1959), pak konečně ta vysněná 350/362 Californian IV Oilmaster (1969) a nakonec zase jednohrnek 250/559 kejva (1964). Jednohrnek kvůli tomu že si neumím dobře poladit předstihA od té doby mi asi na furt zůstala přezdívka Jawak
O BMW jsem začal snít až když jsem měl Bčkové noty už půl roku v kapse a už mě nebavilo jezdit Vochcáfkou TDI 66kw co byla 2xtotálka, pak bořená z obou boků a všechno tam skřípalo, drnčelo a kroutilo se, proto jsem odmítal v tom jezdit. Otec jezdil v e46 320d a nechal mě občas výjimečně řídit. Cíl byl jasný - starší, líbivé a cenově dostupné bawo... následovalo fulltextové hledání nějakého BMWklubu, to bylo září 2003, shlédl jsem videa z bývalého Klubu e36 a co mě dostalo byly videa "1st BMWmeet Křižany 2002" a "Křižník Praha sprint" tyto 2 videa mě tak "očarovaly" že následovalo nesmělé dotazování ohledně motoru atd. Doufám že jsem ti tímto promluvím do srdce, takže bych se zklidnil mladej a počkal až ti bude 18 a jinak řekni bráchovi (bo čí je ten zelený saloon) a? tě občas sveze, našel bych si zatím jinou zábavu a víc se (v tvém věku) věnoval škole, já jsem ve 14ti ani nevěděl co to je internet...
no tim zelenym(modrym) se vozim kdy chci, !!zbytek ti napisu pres icq!!Jawak píše:Co to tady čtu
Příklad jak jsem se k BMW dostal třeba já a vem si z toho ponaučení![]()
Když mě bylo 14 tak jsem začínal na Fechtlovi, pak za pár měsíců 250/353 kejvačka (1958) a byl jsem štěstím bez sebe. Později následovala 350/354 (1957), pak 150/355 (1959), pak konečně ta vysněná 350/362 Californian IV Oilmaster (1969) a nakonec zase jednohrnek 250/559 kejva (1964). Jednohrnek kvůli tomu že si neumím dobře poladit předstihA od té doby mi asi na furt zůstala přezdívka Jawak
O BMW jsem začal snít až když jsem měl Bčkové noty už půl roku v kapse a už mě nebavilo jezdit Vochcáfkou TDI 66kw co byla 2xtotálka, pak bořená z obou boků a všechno tam skřípalo, drnčelo a kroutilo se, proto jsem odmítal v tom jezdit. Otec jezdil v e46 320d a nechal mě občas výjimečně řídit. Cíl byl jasný - starší, líbivé a cenově dostupné bawo... následovalo fulltextové hledání nějakého BMWklubu, to bylo září 2003, shlédl jsem videa z bývalého Klubu e36 a co mě dostalo byly videa "1st BMWmeet Křižany 2002" a "Křižník Praha sprint" tyto 2 videa mě tak "očarovaly" že následovalo nesmělé dotazování ohledně motoru atd. Doufám že jsem ti tímto promluvím do srdce, takže bych se zklidnil mladej a počkal až ti bude 18 a jinak řekni bráchovi (bo čí je ten zelený saloon) a? tě občas sveze, našel bych si zatím jinou zábavu a víc se (v tvém věku) věnoval škole, já jsem ve 14ti ani nevěděl co to je internet...