chtel bych se pobavit o BMW F30 (konkretne 320d).
Od kvetna minuleho roku jsem spokojeny majitel - zajel jsem si do Nemecka, ted mam najeto 171k (ja najel 5k)...
O Vanocich me nemohlo uniknout video: https://www.youtube.com/watch?v=Ny39CHjEs7A
Nevidel bych to tak cerne, ale uvidime co me snim jeste potka

Co musim dat Vaculikovi z videa zapravdu, jsou asi ty cepy. Kdyz dojizdim domu, je tam takovej kus nerovne silnice a citim jak me auto tahne doleva. Ted jsem menil olej tak jsem jeste v servisu rekl, aby to zkontrolovali - ze prej je to OK... Takze priste musim byt duraznejsi a rict jim proste at to vymeni...
Chtel jsem se zeptat: 1) Pridavate aditiva do nafty? Napr. VIF?
2) Kolik stoji cca vymena tech cepu? Muj odhad do 2000,- s praci?
3) Jezdite na run-flat? Ja jo, zimni i letni. Casto koukam jak jim lidi vycitaji komfort, ale kdyz srovnam moje BMW s 17 Run Flat Skoda Yeti 2013 (17, dusove pneu zimni), kterou mame doma prijde me to srovnatelne! Pokud nemate run-flat, tak jak resite kdyby jste na haluz pichli? Kompresor a lepici sada? Zas ty runflaty musi lip drzet kdyz clovek nejak blbne ne (ikdyz jsem slysel ze M3 F30 je bez runflat)?
Chapu, ze nekoho muzou ty F30 srat, ze to neni co byvalo-komfort na ukor sportovnich vlastnosti, zas ale v aute na dojizdeni nechcu litat furt na sportovnim podvozku! A kritika ze je to pouze 4valec, ne 6val me prijde taky licha, pac zas technologie postoupila a 2012 4val muze byt na urovni 2000 6val.
Jinak prvne jsem koukal po BMW 1coupe, kde me nakonec odradili problemy s rozvody...
PS: jsem ajtak, autum moc nerozumim
