Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Vymol a pozhozeni geometrie
Vymol a pozhozeni geometrie
Mam pocit ze jsem pod plynem najel do diry pravym zadnim kolem, kde uz i tak byl spatny tlumic. Mam pocit ze od te doby pri brzdeni mirne kope volant. Co se mohlo sgat? Mohl jsem rozhodit geometrii nebo ohnout kolo? Jak to zjistit?
Re: Vymol a pozhozeni geometrie
v pneuservisu zda není kopnuté kolo a kontrola ramen/ čepů...
Pak geometrie auta.
Pak geometrie auta.
Re: Vymol a pozhozeni geometrie
-
Naposledy upravil(a) cheater dne sob 20.11.2021 23:02, celkem upraveno 1 x.
Re: Vymol a pozhozeni geometrie
to může být více věcí než jen kotouč.... ikdyž to svádí k tomu.
Re: Vymol a pozhozeni geometrie
Kolo je rovne zvedl jsem na stojan a roztocil a je rovne. Ale kdyz ho roztocim droubo sebe trochu brzdy. Ne hodne ale desticky jsou v kontaktu s kotoucemFilozof píše:to může být více věcí než jen kotouč.... ikdyž to svádí k tomu.
Re: Vymol a pozhozeni geometrie
-
Naposledy upravil(a) cheater dne sob 20.11.2021 23:02, celkem upraveno 1 x.
Re: Vymol a pozhozeni geometrie
Nejaky napad co s tim?cheater píše:
Re: Vymol a pozhozeni geometrie
-
Naposledy upravil(a) cheater dne sob 20.11.2021 23:02, celkem upraveno 1 x.
Re: Vymol a pozhozeni geometrie
podle mého je to dost častý problém u aut celkově. Nanesení materiálu destičky a zapečení do kotouče/ tzv. zapečení materiálu.
Pak stačí změřit házivost kotouče ale dle toho co píšeš je to ten daný problém.
Takže ke strojařovi at ti sjede kotouč. Ale pokud je starý tak vyměnit.
Duležité je změřit i náboj kola a jeho házivost. Někdy je zakopaný pes tam. A až teprve po výměně náboje plus kotoučů je problém odstraněn.
Dost častý problém již tisíckrát zde řešený na BMWKLUBU...
Takže změř házivost ta bude velká na 99procent a pak dle tlouštky kotouče bud jej nech stáhnout oba dva pokud jsou oba špatné. Anebo koupit nové. Přitom změřit i házivost náboje.
Snad jsem to popsal popchopitelně.
Pak stačí změřit házivost kotouče ale dle toho co píšeš je to ten daný problém.
Takže ke strojařovi at ti sjede kotouč. Ale pokud je starý tak vyměnit.
Duležité je změřit i náboj kola a jeho házivost. Někdy je zakopaný pes tam. A až teprve po výměně náboje plus kotoučů je problém odstraněn.
Dost častý problém již tisíckrát zde řešený na BMWKLUBU...
Takže změř házivost ta bude velká na 99procent a pak dle tlouštky kotouče bud jej nech stáhnout oba dva pokud jsou oba špatné. Anebo koupit nové. Přitom změřit i házivost náboje.
Snad jsem to popsal popchopitelně.
