Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e38 - co znamena getribenotprogramm ?

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Zpráva
Autor
Frax
Registrovaný
Příspěvky: 261
Registrován: sob 14.02.2009 01:00

#1 Příspěvek od Frax »

Ahoj co znamená na e38 hláška getribenotprogramm ? našel jsem an netu jenom odkazy na německá fóra a moc dobře nešprechtim, díky
dafson
Registrovaný
Příspěvky: 489
Registrován: pon 05.02.2007 01:00
Bydliště: Janov nad Nisou

#2 Příspěvek od dafson »

ahoj pokud se nepletu tak nouzový režim převodovky
Frax
Registrovaný
Příspěvky: 261
Registrován: sob 14.02.2009 01:00

#3 Příspěvek od Frax »

když je v nouzáku tak jede jenomn an trojku a R, ne ?

Mě ale řadí normálně hladce, plynule v pohodě
Uživatelský avatar
fishmaker Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3327
Registrován: sob 15.07.2006 00:00
Bydliště: kousek za Prahou

#4 Příspěvek od fishmaker Moderátor »

záleží kdy se ti rozsvítí ? při jízdě...nebo jako mě když stojíš na P nebo N a šlápneš na brzdu ??
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Frax
Registrovaný
Příspěvky: 261
Registrován: sob 14.02.2009 01:00

#5 Příspěvek od Frax »

při jízdě no, většinou kolem 4tis otáček
Frax
Registrovaný
Příspěvky: 261
Registrován: sob 14.02.2009 01:00

#6 Příspěvek od Frax »

i když je pravda, že včera na tepomat asi 1300ot/min při rychlosti asi 90kmh se mi to rozvítilo taky, takže ? :)
dafson
Registrovaný
Příspěvky: 489
Registrován: pon 05.02.2007 01:00
Bydliště: Janov nad Nisou

#7 Příspěvek od dafson »

tak to mě zajímá co se z toho vyklube....
Frax
Registrovaný
Příspěvky: 261
Registrován: sob 14.02.2009 01:00

#8 Příspěvek od Frax »

nejsem mechanik, ale když to normálně jede neni možný aby to byla třeba chyba chyby ? :P
Hansen
Registrovaný
Příspěvky: 346
Registrován: ned 15.04.2007 00:00
Bydliště: Čelákovice

#9 Příspěvek od Hansen »

Důvod hlášky ti řekne jedině diagnostika. Důvodů k této hlášce může být celá řada od banálních problémů až k fatální závadě.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od JaraX »

chce to diagnostiku, tipuju to na přiliš velkej prokluz měniče.
Frax
Registrovaný
Příspěvky: 261
Registrován: sob 14.02.2009 01:00

#11 Příspěvek od Frax »

v tom případě někdo známej v praze s diagnostikou ? :D
Frax
Registrovaný
Příspěvky: 261
Registrován: sob 14.02.2009 01:00

#12 Příspěvek od Frax »

mimochodem velkej prokluz při konstatních otářkách a jízdě ?
kralik
Registrovaný
Příspěvky: 319
Registrován: stř 02.01.2008 01:00
Bydliště: Praha

#13 Příspěvek od kralik »

Diag v Praze na 7er je snad jasna otazka a jeste snadnejsi odpoved. Prece Snejk :)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od JaraX »

někdo by měl na forum udělat robota, pokud někdo napíše do sekce 7er slovo Praha a diagnostika, automaticky mu to pošle snejkovo číslo :D
Frax
Registrovaný
Příspěvky: 261
Registrován: sob 14.02.2009 01:00

#15 Příspěvek od Frax »

čekal jsem to :D A to číslo an něj by mi někdo poslal, nebo jak to funguje ? :)
Frax
Registrovaný
Příspěvky: 261
Registrován: sob 14.02.2009 01:00

#16 Příspěvek od Frax »

tak diagnostika nehlásila žádnej problém nebo prokluz v převodovce. Nicméně co se začlo dít, čeho jsem si všiml jen náhodou.

Z ničeho nic při jízdě budíky začnou ukazovat nesmyslné hodnoty (rychlost 180km při cca 60ce k tomu otáčky 8tis, plná nádrž prázná nádrž atd...)
po tom se objeví hláška getriebennotprogramm...

takže nové budíky, enbo znáte někdo tuhle vadu, případně jak jí řešit ?

kdybyste někdo měl na tohel auto budíky (nevím za jdou z jiných modelů také 740 735... ?) Abych to aspoň zkusil jesli je to ono, tak se porsím klidně ozvěte.

Jo a ještě poslední věc, zkusil bych odpojit a připojit znovu budíky s ošetřením kontkatů, dostanu se k tomu se šroubovákem na parkovišti ?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od JaraX »

pro vyndání budíku stačí povolit dva torxy nahoře a pak uvolnit volant(posuv) nebo s ním sjet dolu a dopředu, ve vhodnem potočení jdou pak budíky ven,
možna je studenák v budíkách, chce to zkusit z druhýho auta, budíky pasujou ze všem benzínu, jen si nemužu vybavit jeslti jdou budíky z předFL do poFL a naopak, ale na test je to asi jedno.
pro funkci v autě se musí nakodovat.
nicméně si myslím že ta hláška je po sběrnici, a ani porucha sběrnice samotné nemuže vyvolat tu hlášku, ale jistota tam není.
Frax
Registrovaný
Příspěvky: 261
Registrován: sob 14.02.2009 01:00

#18 Příspěvek od Frax »

no já si myslim (samozřejmě je to úvaha), že je to tím, že auto má konstatní otáčky a na těch budíkách najednou vylítnou (pro ten systém jakoby dojde k falešnému prokluzu) a auto jede pořád stejně rychle. Ale to asi kecám už blbosti, co ? :)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od JaraX »

jenže u tedle stare potvory by měla řešit otáčky čiste jen z jednotky automatu, ten si měří otáčku měniče, i výstupu, ale teoreticky asi bere i z budíků, uvidíme co na to řekne snejk. odkud jsi?
bud zajed ke snejkovi nebo ke mě a budeš to mit za chvilu vyřešený.
Frax
Registrovaný
Příspěvky: 261
Registrován: sob 14.02.2009 01:00

#20 Příspěvek od Frax »

z prahy jsem, o pár příspěvků víc jsem prosil o kontakt, ale nic se mi nedoslo a když jsme snejkovi psal tak také neodpověděl
Odpovědět