
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
320D - dobrá volba ?
Poradí me někdo ? Chci si teď někdy dotáhnout novou kárku , nějakou E46 tak za 350t. Tím pádem odpadá možnost 330D nebo 330i . Pořád se nemůžu rozhoupat jakej motor. 316 , 318 a částečně i 320i jsou mimo hru. Zbývá teda 320D ,323i a 328 .Srdce říká 328 , hlava 320D . Tak nevím. Jak je na tom 320D se spolehlivostí a s výdrží ?
Díky

myslim ze good karka
jede stejne jako iS /2 lidi/ - honil jsem se se tarym chlapkem u nas v zatackach /1 clovek/ a jelo nam to stejne, me ve vyssich tockach vic, jemu na vyjezdu ze zatacky o malounko vic, na delce cca 30km me predjel "naprase" a pak jsme jeli "naraznik" a mohl bych jej predjet taky, ale "naprase" jezdim jen sam, ne ve dvou
vetsinou
)) kazdopadne fun jak krawa, jak auta sly uz smykem, do toho nejaka ta kulisa ostatnich aut, co se mihala dozadu... nakonec jsme si blikli a pohoda
))) chlapek nejakych 50de, fakt jsem se musel smat, kdyz bral ty zatacky co to slo, kara bokem az za bilou na kraji
)))





“Ability is what you're capable of doing.”
-
Jawak
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4103
- Registrován: stř 03.09.2003 00:00
- Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
- Kontaktovat uživatele:
Jojo, 320d-136PS můžu doporučit, od funglovky z 1999, 130k nalítáno a odešly zatím jenom obě přední ramena (ježděno na 225/50/16, tak nevim, asi vada z výroby) a určitě vada z výroby - váha vzduchu, od 2700 toček, na 2-4 kvalt to "tahalo za vocas", na garančku to vzít nechtěli, oprava 7k, poté úplně jiný vlastnosti, táhne fakt pěkně. Co se týče verze se 150 kobylama, to je bomba/na ten obsah, řídil jsem ji sice v automatu, ale do 330d(slabší verze) to nemělo daleko. A to nejlepší 7-9 litrů ropy na 100 kiláků, sportovníní jízdou.
Jak rika Jawak..ja mam zkusenosti sice jen se 150ps verzi, ale i tak bych osobne nevahal. Malokterej dvoulitr nebo TDi ti bude stacit, pruznost je mnohem lepsi nez treba u TD/TDs, jen se nenecha tak podtacet a chcipa (neni to V6) a zvuk samozrejme taky o hovne. I s litackama se sotva dostanes pres 8l na sto. Kdyz to nebude pozdeji stacit, nachipujes a spokojenost musi bejt..
-
Jawak
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4103
- Registrován: stř 03.09.2003 00:00
- Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
- Kontaktovat uživatele:
Martinéz píše:Jak rika Jawak..ja mam zkusenosti sice jen se 150ps verzi, ale i tak bych osobne nevahal. Malokterej dvoulitr nebo TDi ti bude stacit, pruznost je mnohem lepsi nez treba u TD/TDs, jen se nenecha tak podtacet a chcipa (neni to V6) a zvuk samozrejme taky o hovne. I s litackama se sotva dostanes pres 8l na sto. Kdyz to nebude pozdeji stacit, nachipujes a spokojenost musi bejt..
Tak tak...
Jdi do toho a neváhej. Mám novou 320D v kompaktu a je to bomba. Můžu porovnat s VW TDI PD (čerpadlo-tryska). To jsem měl 1,5 roku. Rozdíly: PD je velmi hlučný, kolem 2000 ot má obrovský nárust výkonu, že tě to jakoby nakopne a potom už se ale nic neděje. Po 3000 ot je to nepoužitelný. Do 2000 ot velmi slabé. Na avizovanou spotřebu jsem se nikdy nedostal. 320D po dvou měsících: velmi tichý motor. Velmi kultivovaný i po nastartování za mrazu. K té kutivovanosti - PD je jako vylágrovaný traktor, to mi ale v té době vůbec nepřišlo. Až po usednutí do 320D mi vůbec došlo, co to ta kultivovanost vlasně je. Do cca 2000 ot je to taky slabé, musí se přidat na rozjezd prostě víc plynu (stejné jako u PD). Je zajímavé, že subjektivně tě 320D tak netlačí (nenakopne). Zprvu jsem si myslel, že to nemá výkon. Ale po několika honičkách mi došlo, že to asi jede jako blázen. Všechny běžné auta (i 1,8T) to nechá za sebou. Jinými slovy - akceleruje to jako dˇas, ale tobě to vůbec nepřijde, což je asi dáno tím tichým motorem. A co víc, táhne to neustále až do 4800 ot jako dˇas. A to je na tom to nejlepší, žádný zvadnutí po 3000 ot, neustále to akceleruje, jako kdyby to byl benzín. Spotřebu mám 7,1, jel jsem s tím už 220, ale bál jsem se, zimáky jsou do 210. Perfektní stabilita i při 220. V práci mají všichni VW, byl jsem terčem výsměchu po koupi 320D. Pasat je lepší apod. No a potom všem zmrzl úsměv po projíždce s 320D. Asi jako mě při první jízdě. Brzdy - vynikající. Příští týden pojedu na garančku, tak napíšu jak jsem dopadl. 

kompakt píše:Jdi do toho a neváhej. Mám novou 320D v kompaktu a je to bomba. Můžu porovnat s VW TDI PD (čerpadlo-tryska). To jsem měl 1,5 roku. Rozdíly: PD je velmi hlučný, kolem 2000 ot má obrovský nárust výkonu, že tě to jakoby nakopne a potom už se ale nic neděje. Po 3000 ot je to nepoužitelný. Do 2000 ot velmi slabé. Na avizovanou spotřebu jsem se nikdy nedostal. 320D po dvou měsících: velmi tichý motor. Velmi kultivovaný i po nastartování za mrazu. K té kutivovanosti - PD je jako vylágrovaný traktor, to mi ale v té době vůbec nepřišlo. Až po usednutí do 320D mi vůbec došlo, co to ta kultivovanost vlasně je. Do cca 2000 ot je to taky slabé, musí se přidat na rozjezd prostě víc plynu (stejné jako u PD). Je zajímavé, že subjektivně tě 320D tak netlačí (nenakopne). Zprvu jsem si myslel, že to nemá výkon. Ale po několika honičkách mi došlo, že to asi jede jako blázen. Všechny běžné auta (i 1,8T) to nechá za sebou. Jinými slovy - akceleruje to jako dˇas, ale tobě to vůbec nepřijde, což je asi dáno tím tichým motorem. A co víc, táhne to neustále až do 4800 ot jako dˇas. A to je na tom to nejlepší, žádný zvadnutí po 3000 ot, neustále to akceleruje, jako kdyby to byl benzín. Spotřebu mám 7,1, jel jsem s tím už 220, ale bál jsem se, zimáky jsou do 210. Perfektní stabilita i při 220. V práci mají všichni VW, byl jsem terčem výsměchu po koupi 320D. Pasat je lepší apod. No a potom všem zmrzl úsměv po projíždce s 320D. Asi jako mě při první jízdě. Brzdy - vynikající. Příští týden pojedu na garančku, tak napíšu jak jsem dopadl.
Vim presne o cem mluvis

Díky za odpovědi. Mám 320i E36 a 6-vál je fajn ,to je jasný. Už dva tejdny lítám a sháním co a jak . Zjistil jsem , že na slušnou 323 ,328 jen těžko narazím a když už , tak je to buď na kašu (mluvím o dovozech) nebo za to chcou 400 litrů. 320D dovezu do 300 a to už je dost podstatnej rozdíl. No prostě vyzkouším , jak smrdí nafta , a když se to nepoddá , tak budu muset pritlačit na pilu a vrátit se k trdici R6 24V a opět okusit vůni benzínu. Zdar
Stykša píše:Díky za odpovědi. Mám 320i E36 a 6-vál je fajn ,to je jasný. Už dva tejdny lítám a sháním co a jak . Zjistil jsem , že na slušnou 323 ,328 jen těžko narazím a když už , tak je to buď na kašu (mluvím o dovozech) nebo za to chcou 400 litrů. 320D dovezu do 300 a to už je dost podstatnej rozdíl. No prostě vyzkouším , jak smrdí nafta , a když se to nepoddá , tak budu muset pritlačit na pilu a vrátit se k trdici R6 24V a opět okusit vůni benzínu. Zdar
No nemáš na mysli do 300k nebouranou hotovou 320d z německa???
Stykša píše:No v Německu nevím , ale v Holansku jsou 98 už za 7000 eur (ne uplně nebouraný ,ale lechce vodřený). Minulý týden mě tam utekla 320D z roku 00 za 9500 euro a měla jenom odřenej bok. Samozřejmě , že když chceš koupit něco solidního , tak si můsíš chvilku počkat. Jsou to ale nervy.
Jo to sedí to je 380k nákup.....plus doprava,plus oprava plus značky a jsi na 420k
