Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
zavada automatu nebo menice ???
zdravicko ,
prosim Vas vite nekdo jak se pozna jestli je v hajzlu automat nebo menic , auto pri zarazeni kvaltu nic nedela , jen se velmi slabe oziva takovy pisteni nejaky rotujici veci ( asi ten menic ) nebo neceho takoveho .
Jinak kdyz na vadnem automatu zaradim treba D , melo by snim jit pres vystup na kardan tocit , treba i hodne z tezka ?
proste prosil bych o jakoukoliv radu jak to poznat co je v prdeli , popr. jestli vite o nekom kdo mi to diagnostikuje a pripadne mi i treba repasne ten automat, menic ( teda jestli to vubec jde) .
dekuji za jakekoliv vecne nazory , mej te se
prosim Vas vite nekdo jak se pozna jestli je v hajzlu automat nebo menic , auto pri zarazeni kvaltu nic nedela , jen se velmi slabe oziva takovy pisteni nejaky rotujici veci ( asi ten menic ) nebo neceho takoveho .
Jinak kdyz na vadnem automatu zaradim treba D , melo by snim jit pres vystup na kardan tocit , treba i hodne z tezka ?
proste prosil bych o jakoukoliv radu jak to poznat co je v prdeli , popr. jestli vite o nekom kdo mi to diagnostikuje a pripadne mi i treba repasne ten automat, menic ( teda jestli to vubec jde) .
dekuji za jakekoliv vecne nazory , mej te se
bas2 píše:na R to ide? Co diagnostika? (vypis z registru zavad) Hladina oleja je OK?
nedela to nic na zadny kvalt , diagnostiku asi neudelam , motor s prevpdpvkou je mimo auto , olej tam byl , bouhzel uz je to vyndany a odpojenej chladic takze nezkouknu jestli ho tam bylo malo ale spalenej nebyl ...
mimochodem jde menic nejak mechanicky zkontrolovat jestli je ok , stejne tak i ten automat leze nejak mechanicky zkontrolovat ....
nechce se mi tam ten motor s prevodovkou vracet a pak zas treba vyndavat protoze to bylo necim jinnym nez si typnu ....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 234
- Registrován: ned 05.02.2006 01:00
- Bydliště: Vsetin-cz Padova-it
mufin píše:bas2 píše:na R to ide? Co diagnostika? (vypis z registru zavad) Hladina oleja je OK?
nedela to nic na zadny kvalt , diagnostiku asi neudelam , motor s prevpdpvkou je mimo auto , olej tam byl , bouhzel uz je to vyndany a odpojenej chladic takze nezkouknu jestli ho tam bylo malo ale spalenej nebyl ...
mimochodem jde menic nejak mechanicky zkontrolovat jestli je ok , stejne tak i ten automat leze nejak mechanicky zkontrolovat ....
nechce se mi tam ten motor s prevodovkou vracet a pak zas treba vyndavat protoze to bylo necim jinnym nez si typnu ....
Chlape ty jsi začal od konce!!,, napřed jsi měl udělat diagnozu, hladinu oleje a pak se rozhodnout podle toho co by jsi zjistil




Vetru se sem s problem co ma kamarad na svem aute e39 535i.... koupil e39 535i s tim, ze tam je KO prevodovka....auto jelo pouze na nouzak tj. na 3ku a zpatecku, po kontrole a nasledne prvni vymene oleje (olej byl dost cernej) auto zaclo mit snahu radit, po dalsi vymene a vymene filtru se auto normalne krasne rozradilo bez skubani atd. na vsechny rychlosti, ale vydrzelo to jen cca. 30km.....ted po dalsi vymene oleje uz opet neradi (radi pouze 3ku v nouzaku a zpatecku), olej se menil presne podle postupu, diagnostika vypisuje tusim chybu č. 100 ale az po skoceni do nouzoveho rezimu.....nenapada nekoho co by to mohlo byt?? Ve schematu k 5HP24 jsem si vsiml, ze by prevodovka mela mit 2filtry -velky co se menil + nejaky miniaturni, menil jste ho nekdo?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1641
- Registrován: pát 05.11.2004 01:00
- Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
Radku a kde by měl být ten druhý filtr? Viděl jsem ji rozebranou a jediný filtr je velký nad vanou. Zeptám se, nebyly nahodou ve filtru a oleji hliníkové "šupinky"? To by ukazovalo na měnič. Většinou se stane, že ucpou filtr a pak se spálí lamely. Dokonce se stává, že "vystřelí" těsnící simering a následně nízkým tlakem se spálí lamely.
Takže bych ještě zkouknul řídící jednotku. Chtělo by to tu chybu přesně a nejlépe z nějaké "origo" dignostiky. Do toho nouzáku skáče hned po otočení klíčkem/nastartování nebo až po šlápnutí na brzdu a zařazení voličem?
Takže bych ještě zkouknul řídící jednotku. Chtělo by to tu chybu přesně a nejlépe z nějaké "origo" dignostiky. Do toho nouzáku skáče hned po otočení klíčkem/nastartování nebo až po šlápnutí na brzdu a zařazení voličem?
Ten druhy filtr by mel byt primo v tele prevodovky nad solenoidama. Jinak spon tam bylo celkem dost. Do nouzaku to skoci po zarazeni D a pridani plynu,auto sebou trochu pohne,pak jakoby vypadne kvalt a nejede a pri cca. 1500otackach to skubne,skoci nouzak a auto se na nej rozjede...podle me se rozjizdi na trojku a jen pres menic,takze si myslim, ze by mel byt ok.
Radek píše:Ten druhy filtr by mel byt primo v tele prevodovky nad solenoidama. Jinak spon tam bylo celkem dost. Do nouzaku to skoci po zarazeni D a pridani plynu,auto sebou trochu pohne,pak jakoby vypadne kvalt a nejede a pri cca. 1500otackach to skubne,skoci nouzak a auto se na nej rozjede...podle me se rozjizdi na trojku a jen pres menic,takze si myslim, ze by mel byt ok.
Pokud byl olej černý (spálený), bude v háji měnič... byly tam špony? Pokud je vadný olej, rychle se odřou lamely v měniči a mají vůle. Čili můžeš měnit olej jak chceš, ale vůle už tam sou. Doporučuji servis.