Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Prehrivani motoru

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
ifsson
Registrovaný
Příspěvky: 19
Registrován: ned 21.03.2004 01:00
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od ifsson »

Zdravim, mam mensi problem s prehrivanim motoru:

5.25tds, r.v. 93

byl mi namontovan novy kompresor klimy (pred tydnem), od te doby pri vetsi rychlosti (kolem 180 km/h) a zapnute klime a letnim pocasi rucicka teploty vyleze asi na 3/4. Pokud zpomalim, tak se rucicka vrati na 1/2 prakticky okamzite.

Pokud klima neni zapnuta, pak je vsechno uplne v poradku.

Ventilator u motora bezi na obe rychlosti, takze viskospojka je O.K. Nebo tam mam prece jenom nacpat noviny? Navic ve 180 ten ventilator je podle mne stejne na 2 veci.

Musim jeste rict, ze chladic, kerej je pred hlavnim chladicem (je to kondensator klimy zejo?) je v docela spatnym stavu - jsou v nem kaminky a zbytky hmyzu.

Zatim mne napada pouze to, ze pokud bezi klima, tak kondensator se ohriva a pak teply vzduch jde na hlavni chladic, protoze je kondensator ucpanej kaminkama tak tam toho vzduchu jde pomerne malo a proto se motor zacina prehrivat. Tudiz ho musim bud vycistit nebo vymenit.

Mate nejake jine nazory? Dik.
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od RuDoSh »

ifsson píše:Musim jeste rict, ze chladic, kerej je pred hlavnim chladicem (je to kondensator klimy zejo?) je v docela spatnym stavu - jsou v nem kaminky a zbytky hmyzu.

Zatim mne napada pouze to, ze pokud bezi klima, tak kondensator se ohriva a pak teply vzduch jde na hlavni chladic, protoze je kondensator ucpanej kaminkama tak tam toho vzduchu jde pomerne malo a proto se motor zacina prehrivat. Tudiz ho musim bud vycistit nebo vymenit.

Mate nejake jine nazory? Dik.


je to IC...
ifsson
Registrovaný
Příspěvky: 19
Registrován: ned 21.03.2004 01:00
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od ifsson »

RuDoSh píše:
ifsson píše:Musim jeste rict, ze chladic, kerej je pred hlavnim chladicem (je to kondensator klimy zejo?) je v docela spatnym stavu - jsou v nem kaminky a zbytky hmyzu.

Zatim mne napada pouze to, ze pokud bezi klima, tak kondensator se ohriva a pak teply vzduch jde na hlavni chladic, protoze je kondensator ucpanej kaminkama tak tam toho vzduchu jde pomerne malo a proto se motor zacina prehrivat. Tudiz ho musim bud vycistit nebo vymenit.

Mate nejake jine nazory? Dik.


je to IC...


co je IC? :oops:
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#4 Příspěvek od skautik Čestný člen »

ifsson píše:
RuDoSh píše:
ifsson píše:Musim jeste rict, ze chladic, kerej je pred hlavnim chladicem (je to kondensator klimy zejo?) je v docela spatnym stavu - jsou v nem kaminky a zbytky hmyzu.

Zatim mne napada pouze to, ze pokud bezi klima, tak kondensator se ohriva a pak teply vzduch jde na hlavni chladic, protoze je kondensator ucpanej kaminkama tak tam toho vzduchu jde pomerne malo a proto se motor zacina prehrivat. Tudiz ho musim bud vycistit nebo vymenit.

Mate nejake jine nazory? Dik.


je to IC...


co je IC? :oops:


intercooler
chladic stlacenyho vzduchu co jde od turba do sani :)
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#5 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Vycisti si oba chladice a bude to ok...
N54 PWR
ifsson
Registrovaný
Příspěvky: 19
Registrován: ned 21.03.2004 01:00
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od ifsson »

ahaa,

diky, zkusim to pres vikend.
Mad Max
Registrovaný
Příspěvky: 571
Registrován: sob 15.02.2003 01:00
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Mad Max »

Může to být i chladič. Musel jsem jej měnit u své káry. Ručička mi lezla do červeného, když jsem musel zpomalit a jet chvíli v koloně.
Mike

#8 Příspěvek od Mike »

Mad Max píše:Může to být i chladič. Musel jsem jej měnit u své káry. Ručička mi lezla do červeného, když jsem musel zpomalit a jet chvíli v koloně.

Mel jsem stejnej problem, jedenact let starej chladic a propoustel 30% chl. kapaliny, 180km/h a vejs i kdyz makala predni vrtule pred IC tak se to hralo.
Anonymous

#9 Příspěvek od Anonymous »

ifsson píše:
RuDoSh píše:
ifsson píše:Musim jeste rict, ze chladic, kerej je pred hlavnim chladicem (je to kondensator klimy zejo?) je v docela spatnym stavu - jsou v nem kaminky a zbytky hmyzu.

Zatim mne napada pouze to, ze pokud bezi klima, tak kondensator se ohriva a pak teply vzduch jde na hlavni chladic, protoze je kondensator ucpanej kaminkama tak tam toho vzduchu jde pomerne malo a proto se motor zacina prehrivat. Tudiz ho musim bud vycistit nebo vymenit.

Mate nejake jine nazory? Dik.


je to IC...


co je IC? :oops:
Odpovědět