Konektor na diferáku je z oxidovaný nebo už dokonce odpadly draty je to vice než 90% nemusis hledat zadnyho elektrikare draty jsou 2 a to nastavit zvladnes je to snadno pristupny
Bawci na to trpí hlavně e34
To čidlo na diferáku je na rychloměr a nemá nic společnýho s otáčkoměrem a spotřebou. Otáčkoměr je spojenej s motorem. Takže je chyba někde při snímání na motoru, odtud pojem otáčky motoru a nee diferenciálu a nebo je chyba přímo v přístrojovce a to byl i můj problém.
Co to kecáš na diferáku je čidlo který kontroluje počet otáček pokud to nefunguje tak to vyradi i momentálni spotrebu pac je spatne vypočítávána zajímalo by mě kde na motoru by si to hledal u e34 je to tak zkontoluj si informace
PS to stanley07: odpoj si konektor na diferaku a jsetli se pletu zaplatim ti rocni členstvi klubu
Borec píše:Co to kecáš na diferáku je čidlo který kontroluje počet otáček pokud to nefunguje tak to vyradi i momentálni spotrebu pac je spatne vypočítávána zajímalo by mě kde na motoru by si to hledal u e34 je to tak zkontoluj si informace
PS to stanley07: odpoj si konektor na diferaku a jsetli se pletu zaplatim ti rocni členstvi klubu
Když si odpojíš konektor na diferáku, tak momentální spotřeba sice opravdu nepůjde, ale to proto že nepůjde rychloměr...... To čidlo nemá s otáčkoměrem nic společného.
Když si ty myslíš, že je to pro otáčkoměr, tak mi vysvětli jak to funguje, když auto stojí.....
Pavel H píše:Spotreba-meri se na zaklade otacek,rychlosti auta a prutoku paliva. Pokud jedno z toho nefunguje,tak se neda zmerit. Snimac otacek je na motoru.
Snímač otáček je na motoru? To by jednomu nedocvaklo! Ale kde? Díky.. Nebylo by na konkrétnější odpověď. Třeba, že snímač otáček je na autě..
Pavel H píše:Spotreba-meri se na zaklade otacek,rychlosti auta a prutoku paliva. Pokud jedno z toho nefunguje,tak se neda zmerit. Snimac otacek je na motoru.
Snímač otáček je na motoru? To by jednomu nedocvaklo! Ale kde? Díky.. Nebylo by na konkrétnější odpověď. Třeba, že snímač otáček je na autě..
Ty maxidebile, nauč se číst, trochu zapoj mozek nebo se někoho zeptej a pak se tady projevuj. Jasný?
Lidi nehádejte se, ale docela by mě fakt zajímalo kde ten snímač na otáčky je? Někdo tady píše , že na diferáku, někdo v motoru. Tak fakt nevím kde začít. Je to E39 528. Dík za konkrétní radu
Pavel H píše:Spotreba-meri se na zaklade otacek,rychlosti auta a prutoku paliva. Pokud jedno z toho nefunguje,tak se neda zmerit. Snimac otacek je na motoru.
Snímač otáček je na motoru? To by jednomu nedocvaklo! Ale kde? Díky.. Nebylo by na konkrétnější odpověď. Třeba, že snímač otáček je na autě..
Ty maxidebile, nauč se číst, trochu zapoj mozek nebo se někoho zeptej a pak se tady projevuj. Jasný?
Ty tady jsi také stále, vi?? Nemají tě doma rádi? Né,to byl jen vtip. Teď malinko k BMW. Snímač otáček je (u e-39) elektronický. Nemyslím si, že by otáčky byly snímány v závislosti na spotřebu vozidla a těch dalších blbostech, co jsi psal. Jinak poho.. Je neděle, ne?
Maxiczech píše:[quote="Pavel H"]Spotreba-meri se na zaklade otacek,rychlosti auta a prutoku paliva. Pokud jedno z toho nefunguje,tak se neda zmerit. Snimac otacek je na motoru.
Snímač otáček je na motoru? To by jednomu nedocvaklo! Ale kde? Díky.. Nebylo by na konkrétnější odpověď. Třeba, že snímač otáček je na autě..
Ty maxidebile, nauč se číst, trochu zapoj mozek nebo se někoho zeptej a pak se tady projevuj. Jasný?
Ty tady jsi také stále, vi?? Nemají tě doma rádi? Né,to byl jen vtip. Teď malinko k BMW. Snímač otáček je (u e-39) elektronický. Nemyslím si, že by otáčky byly snímány v závislosti na spotřebu vozidla a těch dalších blbostech, co jsi psal. Jinak poho.. Je neděle, ne? [/quote]
Tak ještě jednou!
Spotreba-meri se na zaklade otacek,rychlosti auta a prutoku paliva. Pokud jedno z toho nefunguje,tak se neda zmerit.
Nauč se číst nebo pokud to nechápeš, tak se někoho zeptej a neztrapňuj se.