Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

rada e34 TDS

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
vajgl
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: stř 20.09.2006 00:00

#1 Příspěvek od vajgl »

Zdravim, uvažuju o pořízení 525 tds ale neznám nikoho kdo jí má a může poradit... je obecně známo že praskaj hlavy tak nevim, je to otázka jen některý série nebo všech :?: tak kdyby ste mi mohly napsat reálnou spotřebu a jestli nejsou s autem problémy, jinak je podle mě E34 jedno z nejpovedenějších bmw
davcer
Registrovaný
Příspěvky: 170
Registrován: pon 12.05.2003 00:00

#2 Příspěvek od davcer »

ja ho mel a byl jsem spokojenej. Najel jsem na nej cca 140t a kdyz jsem ho daval pryc, mel malo pod 300t a motor byl naprosto ok. Dulezity jsou studeny starty a neprejizdet olej, pak by mel v poho vydrzet..ale jak s tim nekdo pred tim zachazel uz asi nezjistis..ja jezdil cirka za 10 ale to bylo mesto a sem tam jsem ho protahnul, jinak se da jezdit kol 8 myslim...
AdaM5
Registrovaný
Příspěvky: 894
Registrován: čtv 26.10.2006 00:00
Bydliště: CB
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od AdaM5 »

jj kdyz si budes davat malinko zalezet tak to bude v pohode.Tkay jezdim kolem 8 ale kombinovana a spis vic mesto.Kdyz jedu dalku tak no problem 7 a to jedu sviznejc.rekord je 5.7 :D na 30km (teply auto, BC vynulovano za jizdy)
vajgl
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: stř 20.09.2006 00:00

#4 Příspěvek od vajgl »

ta spotreba jak koukam nejni zrovna nejmensi ale pravda je ze to ma aspon nakou uroven 8) chci takovy auto abych si nepripadal ze jedu v traktoru...
karosmyk
Registrovaný
Příspěvky: 169
Registrován: pát 02.01.2004 01:00
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od karosmyk »

doufám že si nepočítal že spotřeba bude 5,4 je to šestivál 2,5l :roll:
vajgl
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: stř 20.09.2006 00:00

#6 Příspěvek od vajgl »

ze to bude zrat vic tak s tim sem pocital, hlavne sem se chtel zeptat jak je to s tim praskanim hlav tak snad to bude ok
Uživatelský avatar
Jawak Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4103
Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Jawak Člen Klubu »

Hlavy praskaly u motorů vyrobených do konce roku 1993, později zvolili kvalitnější slitinu hliníku a u modernizovaných motorů hlavy praskají jen když je někdo chce záměrně zničit...
Ancias535i
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: pon 05.02.2007 01:00
Bydliště: Praha

#8 Příspěvek od Ancias535i »

Měl jsem E34tds 2 roky a ňáký problémy byly. Hlavně vstřiky, ten řídící není úplně levný, pak odešlo vstřikovací čerpadlo a ke konci už bylo načatý turbo. Benzínové motory jsou mnohem spolehlivější. Jinak hlava ok - záleží jaxe k tomu chováš hlavně za studena, spotřeba okolo 8.
Uživatelský avatar
Jawak Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4103
Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Jawak Člen Klubu »

Ancias535i píše:Hlavně vstřiky, ten řídící není úplně levný, jinak hlava ok - záleží jak se k tomu chováš hlavně za studena, spotřeba okolo 8.

Řídící vstřik - problém asi všech motorů M51, trošičku netěsní, do systému se dostane vzduch, nafta steče do nádrže a pak se startuje do vybití baterky.
Vyřešil jsem to opravou za 750 Kč.
Jinak tds je v automatu na předjíždění do kopce zrovna není, řadí si to jak chce... :? Jinak spokojenost
vajgl
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: stř 20.09.2006 00:00

#10 Příspěvek od vajgl »

Ancias535i píše:Měl jsem E34tds 2 roky a ňáký problémy byly. Hlavně vstřiky, ten řídící není úplně levný, pak odešlo vstřikovací čerpadlo a ke konci už bylo načatý turbo. Benzínové motory jsou mnohem spolehlivější. Jinak hlava ok - záleží jaxe k tomu chováš hlavně za studena, spotřeba okolo 8.
to je pravda ze benziny sou spolehlivejsi, skoro bezudrbovy a levnejsi ale potrebuju naftozrouta... cas od casu mi pritece naka ta nafta zadaco :biggrin:
karosmyk
Registrovaný
Příspěvky: 169
Registrován: pát 02.01.2004 01:00
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od karosmyk »

Jawak píše:
Ancias535i píše:Hlavně vstřiky, ten řídící není úplně levný, jinak hlava ok - záleží jak se k tomu chováš hlavně za studena, spotřeba okolo 8.

Řídící vstřik - problém asi všech motorů M51, trošičku netěsní, do systému se dostane vzduch, nafta steče do nádrže a pak se startuje do vybití baterky.
Vyřešil jsem to opravou za 750 Kč.
Jinak tds je v automatu na předjíždění do kopce zrovna není, řadí si to jak chce... :? Jinak spokojenost

tento vstřik není řídící ale spíše detekční nijak ostatní vstřiky neovlivňuje jen když je něco v nepořádku třeba jako vstřikovací dávka nebo není nafta jak má být nebo prostě něco tak tento vstřik signalizuje na palubce poruchu :wink:
Uživatelský avatar
Jawak Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4103
Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Jawak Člen Klubu »

karosmyk píše:tento vstřik signalizuje na palubce poruchu :wink:

Ale jen elektronickou, mechanickou ne.
"Řídící vstřik" se nazývá, protože v NJ "Steuereinspritzdüse" (steuern=řídit, einspritzen=vstřikovat, Düse=vstřik/tryska) :wink:
Odpovědět